QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Transitional outfit

9/29/14

EN: Hello, sweeties! After a hectic week I'm back to normal, whatever that means. :) And I hope my outfits posts are too. I kinda neglected the most important part of this blog: the outfits. Now I'm back with a transitional outfit from summer to fall, in the perfect shades for this season: green, navy, burgundy. I love this color combo and I should use it more often. I wore this look to the C&A collection presentation that I've talked about here
The gorgeous, school-like skirt is from Kurtmann.ro and I'm pretty sure I'm going to wear it frequently this fall. I have in mind more lovely ways to mix it.
What are your favorite color combos for fall?

RO: Salutare, salutare! :) După o săptămână agitată m-am întors la normal, a ceea ce înseamnă normal în accepțiunea mea. Și sper ca și postările mele cu ținute să revină la normal. Am cam neglijat cea mai importantă parte a acestui blog: ținutele. Cea de azi este una de tranziție între vară și toamnă, în culorile perfecte pentru acest sezon: verde, bleumarin, vișiniu. Îmi place tare mult combinația asta de culori și clar ar trebui să o folosesc mai des. Ținuta a fost purtată la prezentarea colecției C&A despre care v-am vorbit aici.
Minunata fustă, asemănătoare cu una de școlărițe, este de la Kurtmann.ro și sunt sigură că o voi purta destul de mult toamna asta. Deja am în minte și alte feluri în care o pot asorta.
Care este combinația voastră de culori preferată în sezonul ăsta?

P.S: Vă aștept la concursurile de pe blog: un voucher de cumpărături de 80 de lei la Kurtmann.ro (au mai rămas 3 zile de concurs) și produse Mineralium Dead Sea (au mai rămas 7 zile de concurs).

Skirt/Fustă - Vero Moda via Kurtmann.ro
Sandals/Sandale - Zara
Top/Bluză - SheInside
Cardigan, bag/Cardigan, geantă - random stores
Earrings, ring/Cercei, inel - handmade


With Adina and Pepa.

I also had the opportunity to meet the lovely Kavasi sisters.

You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

11 comments

  1. E foarte tare fusta asta, imi place genul asta la nebunie :D Si paleta cromatica a tinutei e tare frumoasa, iti sta tare bine asa :X :*:*

    ReplyDelete
  2. esti superba , imi place mult outfit si ador sandalele chiar daca vremea n imi mai permite sa le port , eu inca tanjesc dupa ele .. <3

    kisses ,
    Oanna
    www.oannafashionsimbol.wordpress.com

    ReplyDelete
  3. Your skirt is everything! I love black and grey for the fall.

    Princess Audu

    ReplyDelete
  4. Your style is amazing!!! Your photos always give me energy!! xx Eszter

    www.shineonsilver.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. gorgeous color combo! loveee!

    www.eager4fashion.com

    ReplyDelete
  6. Awwww, super super cool, my dear ^_^

    Happy Tuesday,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  7. Eu sunt atat de friguroasa, mi-am ascuns de mult sandalele si fustitele mai subtirele :)) Iubesc verdele, asa ca m-ai cucerit total cu piesele in aceasta culoare, geanta e de-a dreptul divina :*

    ReplyDelete
  8. Just lovely, I love the color combo here, and this outfit just scream fall. I love it!!

    Kreyola Jounerys

    ReplyDelete
  9. Always soooooooooo lovely, dear Mona
    Thank you soooooooooooo much for being part of the Share-in-Style family
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    ReplyDelete
  10. A fantastic fall fashion outfit indeed!

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.