QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

A special skirt that every woman desires

9/17/14

EN: Babes, I'm back with a new outfit post! It was about time I took this skirt for a walk! I'm a huge fan of things that are different, special and this skirt sure is. Pleats, asymmetric design, perfect length - all good reasons for me to love it! Front Row Shop is one of my favorite online stores because of their unique designs, I'm wearing two great pieces in today's outfit: the skirt and the transparent bracelet
Although I don't wear red that often, I like it and I included it in this look. The beautiful top deserves to be worn frequently.
I know is normal to have a crush on a person, but my crushes are on pieces of clothing. And I enjoy those crushes! Does it happen to you, to get head over heels for an item? I'm sure I'm not the only one out there. 
Can't wait to wear these again!

RO: Fete dragi, m-am întors cu o nouă ținută! Era timpul să scot fusta asta la plimbare! Sunt un mare fan al lucrurilor ce nu se încadrează în tipare, ce sunt diferite, speciale. Fusta asta este unul dintre ele. Pliuri, design asimetric, lungime perfectă - motive suficiente să o ador! Front Row Shop este unul dintre magazinele mele online preferate pentru design-uri unice ca cele din ținuta de astăzi: fusta și brățara transparentă
Deși nu port roșu prea des, îmi place culoarea foarte mult, iar acum am inclus-o în look. Această bluză minunată merită să fie purtată frecvent.
Știu că e normal să faci o pasiune pentru o persoană, însă pasiunile mele sunt pentru piese vestimentare. Și cât mă bucur de pasiunile astea! Și vouă vi se întâmplă la fel? Recunoașteți, sunt sigură că nu sunt singura de aici!
D-abia aștept să port hainele astea din nou!

Vă aștept pe pagina mea de Facebook, La Bohème, cu un concurs tare fain. Mi-ar plăcea să vă înscrieți.


Top/Bluză - Vero Moda via Kurtmann.ro
Skirt.Fustă - Here
Transparent bracelet/Brățară transparentă - Here
Black bracelet/Brățară neagră - Six
Sandals/Sandale - Steve Madden

You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

21 comments

  1. Really a look that suits you so so well!!

    ReplyDelete
  2. Mona, esti superba, mereu ma uimesti cu atitudinea ta :* Fusta imi place, e atat de classy, kisses!
    http://www.xcentrica.ro/ladies-wear-more-pink-think-pink/

    ReplyDelete
  3. Tare frumoasa tinuta asta, mi se pare atat de tare combinatia dintre bluza rosie si fusta neagra, e super chic :D Si sa porti rosu mai des, pentru ca te prinde super bine :*:*

    ReplyDelete
  4. Trebuie sa iti spun din nou ca arati din ce in ce mai bine si rosu e o culoare care te prinde tare, tare bine :*
    Imi place la nebunie tinuta, arati fantastic, iar fusta e intr-adevar deosebita :)
    Te pup!

    ReplyDelete
  5. Frumos, frumos, frumos! Imi place combinatia, imi place fusta si imi plac sandalele! Iti sta tare bine asa <3
    Te pup

    www.flashforwards.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. I also have crushes on clothing pieces too, and this skirts amazing. I love that is had a bit of everything and you styled it perfectly.

    Princess Audu

    ReplyDelete
  7. Foarte tare tinuta! Ador bratara pe suport transparent. :D
    xoxo

    ReplyDelete
  8. Fusta este foarte speciala si iti vine perfect.
    http://nicoraulea.blogspot.ro/
    xoxo

    ReplyDelete
  9. Cat imi place aceasta fusta! Iti sta de minune cu rosu!

    http://www.cristinasurdu.com/

    ReplyDelete
  10. esti foarte frumoasa..te prinde de minune rosul...senzatie! am vazut si eu fusta asta pe site, dar nu m-a impresionat. Pe tine este wow!

    www.eager4fashion.com

    ReplyDelete
  11. Stiu ca am mai vazut tinute care mi-au placut mult la tine, asta de azi e posibil sa le intreaca, arati superb("micuta chinezoaica" -asa te vad)! xoxo

    ReplyDelete
  12. Absolutely gorgeous! I love this skirt and your makeup is perfection! I too get crushes on clothing. Much more than I do people!

    ReplyDelete
  13. Ohhh, look at you, the bun diva! Stii deja ca astea sunt tinutele mele preferate, super fusta si cat de bine iti sta cu rosu!!! Foarte frumoase pozitele! :*

    ReplyDelete
  14. love the look! so classic and sexy! You look gorgeous in red!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog

    ReplyDelete
  15. Rosul este culoarea ta! Imi place la nebunie tinuta, fusta e absolut superba si iti vine extrem de bine, iar purtata cu top-ul rosu = combinatia perfecta <3 <3 <3 Tinuta aceasta se duce direct pe locul 1 in topul tinutelor mele preferate postate de tine pana acum :*

    ReplyDelete
  16. Foarte frumoasa este fusta, imi place mult de tot!
    Intreaga tinuta te prinde de minune!

    Am si eu bratara transparenta de pe un site din RO si-mi place la nebunie :X

    Pupup

    ReplyDelete
  17. that skirt and bracelet are so pretty <3

    http://www.twinklelittleheels.com

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.