QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

I can be your Superhero, baby!

9/5/14

EN: When I was young I loved to watch Wonder Woman, ohh, she was the perfect woman: strong, intelligent, sexy, just what I wanted to become! As years went by, sometimes I felt like a Wonder Woman and sometimes I wished I could have been one! Superheros, it would have been fantastic if they were real, although I know is a little Superhero in all of us (I'm talking figuratively, I really hope we don't have a little person inside us :)))). Superman, well admit it, gals, we watched it for the hot guy. We just hoped that one day a guy like that will sweep us off our feet. :D

Being a difficult time in my life, today I wanted to feel powerful and this swimwear gave me just that. Made me confident, made me brave! I love feeling like that!
So if you have a stressful, tough period in your life just bring your inner Superhero to life!

RO: Când eram o puștoaică adoram să urmăresc Wonder Woman, ahhh, era femeia perfectă: puternică, inteligentă, sexi, exact ce îmi doream eu să devin! Pe măsură ce au trecut anii, câteodată m-am simțit ca Femeia Fantastică, alteori mi-aș fi dorit să fiu una. Supereroii, ar fi fost extraordinar dacă erau reali, deși eu cred că fiecare dintre noi are un supererou în el (vorbesc figurativ, sper să nu avem ascunsă înăuntrul nostru o mică persoană :)))). Superman, ei bine recunoașteți, fetelor, îl urmăream pentru tipul sexi. Speram ca într-o zi un tip ca el să apară și să fie numai al nostru. :D

Fiind o perioadă dificilă din viața mea, azi am simțit nevoia să mă simt puternică, iar costumul ăsta de baie mi-a dat exact ce aveam nevoie. M-a făcut încrezătoare, m-a făcut curajoasă. Iubesc să mă simt așa!
Dacă sunteți stresate sau treceți printr-o perioadă grea doar scoateți la suprafață Supereroul vostru interior!


(click the pink word for the exact link/dați click pe cuvântul roz pentru link-ul exact)
Swimwear/Costum de baie - Here
Jeans/Blugi -  American Apparel
Clutch/Plic - La Muse Chic
Sandals, bracelets/Sandale, brățări - random stores

You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

20 comments

  1. Eroina mea, arati minunat in pozele astea! Si eu trebuie sa scot la suprafata eroul din mine, neaparat :)) :*:*

    ReplyDelete
  2. Cat de mișto sunt blugii!!! Au o croiala perfecta...imi doresc si eu o pereche exact asa! Si iti vin atat de bine!!!

    Imi place cum ai gandit intregil outfit, reusesti mereu sa iti pui amprenta pe fiecare tinuta.

    Pupici!

    ReplyDelete
  3. Tare draguta tinuta. Toti avem nevoie de mai mult curaj uneori...

    ReplyDelete
  4. Superheros really can help us mastering difficult times! for me, it always will be sailor moon ;) you look fab, wishing you all the bestxx

    ReplyDelete
  5. tare! Pacat ca a trecut vara! Dar de unde sunt blugii? Sunt absolut minunati! De mult caut asa ceva, dar nu gasesc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi! Da, parcă trece din ce în ce mai repede.
      Sunt de la Persunmall: http://www.persunmall.com/p/retro-simple-style-high-waist-jeans-p-23379.html?refer_id=21294.

      Delete
  6. wow that superwoman! nice!

    http://www.twinklelittleheels.com

    ReplyDelete
  7. Ce-mi place tinuta! You are arelly super woman,girl! :D

    http://voxofvanity.wordpress.com/

    ReplyDelete
  8. This WHOLE post made me smile. I love it!! I think we all have a little super woman in us. The things we do are incredible :D. You look lovely, just lovely :D.

    Kreyola Jounerys

    ReplyDelete
  9. OMG look at those gorgeous red sandals <3 To die for! Si cat de tare e plicul :D Rujul iti vine absolut minunat si mie-mi place la nebunie nuanta. Cat despre tinuta, nu-s o fana a costumului de baie, dar imi plac blugii tare mult, iti sta foarte bine cu ei :***

    ReplyDelete
  10. lovely superhero <3

    http://simofever.wordpress.com

    ReplyDelete
  11. Mona ce sexy esti!!! Arati minunat, kisses
    http://www.xcentrica.ro/poarta-galben-toamna-asta/

    ReplyDelete
  12. Incredible !!!!!!!!!!!!!!!!!!


    xoxo

    http://www.thetrendysurfer.com/

    ReplyDelete
  13. I LOVE LOVE LOVE this! It is so cute on its own, but also SUPER cute with the jeans!

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.