QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

A goodbye to the summer

9/8/14

EN: A goodbye to the summer. What better way to remember summer than to wear the specific ensemble: the swimsuit. For me it wasn't a tumultuous summer, didn't went to the sea or in fact, had a vacation. That is why today's photos, although in a bathing suit, are indoors.
Not that proud of my body, but I have to accept it with flaws and all. Right now it is in a constant transformation. I hope in my next swimsuit photos I will have some six packs to show you. :))) We do have to love our bodies, ladies, right?! Do you love yours? I love imperfection, is what makes us special!
You will be missed, summer!

RO: Un omagiu adus verii, un "la revedere". Și ce altă metodă mai bună de a ne aminti de vară decât purtând ținuta specifică acestui sezon: costumul de baie. Eu nu am avut o vară tumultuoasă, nu am ajuns la mare, de fapt nu am avut vreo vacanță. De aceea și pozele de astăzi, deși în costum de baie, sunt în interior. Costumul este de la Kurtmann, le găsiți (costumele) acum la 60% reducere alături de peste alte 500 de modele de haine, accesorii și încălțăminte.
Colierul face parte din comanda mea de pe Crown Fashion, ați văzut și alte accesorii luate de la ei aici, aici și aici. Îmi place tare mult, e șic și versatil.
Nu mă mândresc cu corpul meu, dar îl accept cu toate defectele. Acum este într-o continuă transformare, așa că sper ca în următoarele mele poze în costum de baie să vă arăt și niște "pătrățele". :)) Totuși trebuie să ne iubim corpurile, dragilor, nu?! Eu iubesc imperfecțiunea, ea ne face speciali! :)
Îți voi simți lipsa, vară!


Swimsuit/Costum de Baie - Pull & Bear via Kurtmann.ro
Necklace/Colier - Crown Fashion
Cardigan/Jerseu - Etic
Hat/Pălărie - random store

You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

20 comments

  1. Nici eu nu pot sa zic ca ma mandresc cu corpul meu, dar il iau ca atare :)) Nu ma agit foarte tare, asa ca nu te stresa, mai ales ca arati foarte bine in poze :D Daca te duceai la mare erai cea mai chic :X :*:* Da sunt sigura, ca recuperezi vara viitoare :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tot timpul o drăguță, Adina! Mersi! Te pup. :D

      Delete
  2. Salutare!

    Mie imi place si costumul de baie, dar si felul in care arati! Iar faptul ca ai postat pozele astea, arata ca ai curaj! Mult, mult curaj!

    PS: Transformarea ta este una frumoasa si demonstreaza cata vointa si ambitie ai, mai ales ca problemele tale de greutate nu au aparut din cauza mancatului excesiv, ci din cauza unor alte probleme medicale (pe scurt, probleme care declanseaza alte probleme), deci lupta ta a fost dubla! Sa invingi afectiunea medicala si sa slabesti! Pe mine (care la randul meu am probleme cu greutatea) ma inspiri si pentru asta iti multumesc!

    Seara frumoasa iti doresc!
    Mihaela S.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mihaela, mă bucură foarte mult comentariul tău! Mulțumesc din suflet pentru cuvintele frumoase! :)
      Îți doresc și ție succes în lupta asta! Cu siguranță vei reuși! :)

      Delete
  3. iti sta bine, nu fi rea cu tine :D
    You're gorgeous!

    http://simofever.wordpress.com

    ReplyDelete
  4. Costumul e frumos si la fel esti si tu. :)
    O alta problema am eu, si anume, de fiecare data cand intru pe blogul tau antivirusul ma anunta cum ca exista un virusel care sta la panda, gata sa atace pe cine indrazneste sa te viziteze. Crezi ca poate fi rezolvata situatia? In rest numai de bine. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc! :)
      Mersi că mi-ai spus, o să verific ce este în neregulă.

      Delete
  5. you are really a beautiful, healthy and sexy woman. full stop! and you look so happy and self-confident in your shoots!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Romy! A positive attitude brings positive things. :(

      Delete
  6. Ești foarte frumoasă, Simona :). Chiar dacă nu comentez des îți urmăresc pagina de facebook și ajung toate noutățile pe „acasă”. ^_^ Postarea aceasta e super! Pe lângă faptul că acest costum este frumos, exprimi multă încredere și bucurie.

    Chiar m-am uitat la niște poze vechi și nu am putut trece cu vederea faptul că ai slăbit extrem de mult! Felicitări! Te-aș întreba care este secretul tău, dar cel mai probabil ai răspunde „Nu am nici un secret, sportul e cheia”. Așa că o să te întreb altceva, hidratarea ajută? Dacă bei 2 litrii de apă pe zi peste o lună o să vezi diferențe și la exterior? ( nu știu, dar cred că te-ai documentat sau poate faci asta chiar tu. chiar aș vrea să știu. )

    Și, spre final, îmbrățișări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Îți mulțumesc mult, Gabriela! :*
      Da, există un secret: o alimentație cât mai sănătoasă, sport într-adevăr și dorință de a fi mai sănătos și de a arăta mai bine. Și mai ales răbdare, trebuie să fii conștient că schimbările nu vor apărea peste noapte și să nu fii dezamăgit dacă mai ai și pase proaste.

      Cu siguranță vei vedea diferențe la exterior dacă bei 2 litrii de apă. De exemplu, eu îmi simt pielea mai netedă, fața e mai curată, mi-au ieșit mult mai puține coșuri și, per total, ai o stare de bine. :)

      Te îmbrățișez și eu!

      Delete
  7. You look absolutely STUNNING in this bathing suit. You are such a beautiful woman, just the way you are. You shouldn't feel bad about your body at all, I think you are simply gorgeous :)

    www.thejoyoffashionblog.com

    ReplyDelete
  8. Eu inca incerc sa ma bucur de vara si nu ii spun "la revedere" :))
    O iubesc prea mult, costumul de baie e superb, mai ales sutienul!
    Legat de corp, cred ca niciodata n-o sa fim multumiti, mereu spun ca as vrea sa mai slabesc vreun kg, doua si apoi tot nu sunt multumita de ceva, keep chill :P Kisses!

    ReplyDelete
  9. You look stunning doll, love this bathing suit :)) xx

    ReplyDelete
  10. Draga mea nu ai de ce sa nu fi mandra de tine!!! Arati super chic;) Imi plac pozele si sincer mai bine ca a plecat vara. ;))))))

    ReplyDelete
  11. love that bikini! ❤

    http://www.twinklelittleheels.com

    ReplyDelete
  12. Să știi că arăți foarte bine! Trebuie mereu să îți amintești ce departe ai ajuns și să rămâi motivată să mergi și mai departe. Și prin pozele ăstea dai dovada de infinit mai mult curaj și încredere în tine decât orice bloggeriță 90-60-90 care și-a surprins toată vara doar în costume de baie. Te felicit și te pup cu drag :* Keep going! xx

    ReplyDelete
  13. Love the bikini.
    http://elsecretodemistercloset.com

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.