QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Addictions: crop tops & statement necklaces

9/11/14

EN: Hello, my dears! How is your week? Today I'm here to make a confession: I'm a crop top addict! Any addicts among my readers? We can make an association, not an anonymous one for this. :) The top from today's post is perfect for a night out, is sexy and chic at the same time. This is my suggestion for a fancy party that doesn't require a specific attire or for a night out with friends.
Another addiction of mine is a perfect statement necklace. This purple piece from Queen A Boutique is my new love! You can find many more models on their Facebook page.
These are some addictions I don't want to cure! :) Tell me yours.
Changing the subject: I can't stand my hair anymore, I'm thinking of cutting it really short again. I can't find any ways to arrange it, is so soft that it doesn't hold for more than a few minutes, no matter the hairdo. What haircut would you suggest for me?

RO: Salutare, fete dragi! Cum e săptămâna voastră? Eu azi vreau să vă fac o confesiune: sunt o dependentă de bluze scurte! Alți dependenți printre cititorii mei? Dacă da, putem face o asociație și asta chiar nu trebuie să fie anonimă. :) Bluza de azi poate fi purtată cu succes într-o seară în oraș, e șic și sexi în același timp. E sugestia mea pentru o petrecere fancy care nu cere o anumită ținută sau pentru o noapte cu prietenii. 
Altă dependență este un colier statement perfect. Cel mov de astăzi este de la Queen A Boutique și mi-a furat inima! :)) Voi găsiți multe alte modele pe pagina lor de Facebook.
Astea sunt câteva dependențe de care nu vreau să scap! :) Spuneți-mi-le pe ale voastre.
Schimbând subiectul: nu mai îmi suport părul, mă gândesc să mă tund iar foarte scurt. Nu mai găsesc nici o modalitate în care să îl aranjez, asta pentru că e foarte moale și ori nu pot face coafura, ori rezistă doar câteva minute. M-a înnebunit! Ce tunsoare îmi recomandați?

Vă aștept pe pagina mea de Facebook, La Bohème, cu un concurs tare fain. Mi-ar plăcea să vă înscrieți.

Top/Bluză - Here
Necklace/Colier - Queen A Boutique
Skirt/Fustă - Esmara (magazin Lidl)
Shoes/Pantofi - SuperPantofi.ro

You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

21 comments

  1. Ce bine arati imbracata asa :X Trebuie sa porti mai des fusta asta :D Si colierul, of colierul, ce-mi mai place :))) :*:*

    ReplyDelete
  2. Si eu iubesc bluzele scurte/topuri!
    Acest outfit arata atat de bineee<3
    Nu exista ceva sa nu imi placa!
    Big Like!!!
    Pupici:*

    ReplyDelete
  3. Wow! Arati din ce in ce mai bine, ai slabit si se vede foarte tare diferenta si iti sta foarte foarte bine, iti scoate in evidenta si fata si trasaturile fetei mai bine! Esti frumoasa!

    ReplyDelete
  4. imi place mult outfit ul...iar colierul e unul dintre preferatele mele...lovely! si eu o sa ma tund maine...o sa merg pe un bob mai lung...poate ar fi o idee si pt tine..pup

    www.eager4fashion.com

    ReplyDelete
  5. Imi place mult tinuta, mai ales fustita, e divina. Eu nu sunt asa fana a bluzelor scurte, imi plac mai mult fustitele cu talie inalta cu camasute :X

    kisses

    ReplyDelete
  6. WoW! Looking lovely ;) That satin crop top is gorgeous! Beautiful necklace!
    Kisses

    ReplyDelete
  7. Ador topurile cropuite, dupa cum s-a vazut pe blog, bineinteles ca m-am indragostit si de modelul tau, e foarte frumos si-mi place tare rezultatul de la final, colierul e perfect pentru decolteu, nuanta fustei perfect aleasa, pantofii, arati minunat draga Mona... declar tinuta mea preferata <3

    http://www.newtouchofcolor.com/

    ReplyDelete
  8. I love crop tops too and this look is very sexy. Nice use of the different shades of blue and I love how your necklace completes the look.

    Princess Audu

    ReplyDelete
  9. Love your outfit, so pretty!! Thank you btw for the comments and you said you wanted to join, email me deeane.a[at]gmail.com and I'll explain more about it!!
    Take care :)

    ReplyDelete
  10. Esti superba Mona! Imi place atat de mult atitudinea ta!
    http://www.xcentrica.ro/goddess-dress/

    ReplyDelete
  11. Tot incerc sa imi dau seama ce fel de sutien porti, caci mi se pare ca zaresc conturul slab al unei bretele.Clarifica misterul, te rog :))
    Imi plac mult bluzele de genul acesta, dar inca nu am gasit tipul potrivit de lenjerie pentru ele, si desi nu am un bust prea generos imi e nu-stiu-cum sa ies chiar fara.

    Keep up the good work! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sophie, sunt cupe ce se atașează, le-am luat de pe Asos acum ceva timp tocmai pentru că îmi plac foarte mult și mie hainele cu spatele gol și, la fel ca și tine, nu îmi plăcea să umblu fără sutien. Nu știu să îți spun dacă mai găsești acum, poți arunca o privire.

      I will! :) Mersi! :D

      Delete
  12. Great necklace!!

    @WanderLustGirls
    www.lovelywanderlust.com

    ReplyDelete
  13. e superba bluzita scurta ! <3
    http://milionlineblog.wordpress.com

    ReplyDelete
  14. Foarte faina esti!! Imi place mult bluzita si cum ai combinat-o :)
    Pupici

    www.flashforwards.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Don'soara arata fenomenal de bine! :* Culorile astea de prind de minune, imi place la nebunie fusta, iar crop topul e genial! De colier ce sa mai zic? Mi-a furat inima haha :D :*

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.