QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Still in the summer mood

9/29/15

Dress, jeans/Rochie, blugi - H&M
Sandals/Sandale - Modcloth
Earring/Cercel - B.A.D Style
Rings/Inele - Six

EN: It's raining cats and dogs, is cold and I'm showing you a summer outfit. That's me, always against the current. :)) I still have some summer outfits in store, so you need to appreciate that I want you to think of summer. :P But stay close, the fall ones will be here soon if the rainy weather allows it.
I have to tell you that on September 22 I've celebrated 5 years of blogging. Is been such an wonderful journey, it definitely had its ups and downs, but all in all, I loved it. I'm not sure how many years from now on I will do it, but I do hope will be many. And I do hope you will still be here and read all my blabbering and admire or criticize my outfits. :)
As for this look, I wore a dress as a top, paired with some skinny jeans and chunky floral heels and that's it. It has a boho vibe. Hope you enjoy it! Have a fantastic week, guys!


RO: Plouă de nu se poate, e frig și eu vă arăt o ținută de vară. Așa sunt eu, tot timpul împotriva curentului. :)) Și nu vă faceți griji, încă mai am ținute de vară, eu zic că ar trebui să apreciați că nu vă las să uitați vara. :)) Oricum stați pe aproape, urmează și cele de toamnă dacă vremea ploioasă îmi permite.
Trebuie să vă spun că pe 22 septembrie blogul a împlinit 5 ani, a fost o călătorie frumoasă, și deși au existat și multe momente neplăcute, eu tot am iubit-o. Nu știu câți ani de acum încolo va mai exista blogul, eu sper că mulți. Și mai sper că voi îmi veți fi alături să îmi citiți toate trăncănelile, să îmi admirați ori criticați ținutele. :)
Cât despre cea de azi, am purtat o rochie ca bluză, o pereche de blugi skinny și niște sandale faine și gata look-ul. :) Sper să vă placă! Să aveți o săptămână mișto!

P.S: Pentru a sărbători aniversarea blogului am organizat un concurs fain pe pagina de Facebook. Înscrierile se fac AICI.


You can also find me on FACEBOOK INSTAGRAM BLOGLOVIN' PINTEREST TWITTER.

5 comments

  1. Ce-mi place culoarea rochiei, iar inelele sunt fabuloase!

    ReplyDelete
  2. This dress is super cute!!!

    XX
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Frumoasa si interesantă Combinația de rochie cu blugi. Se potrivesc de minune iar culoarea rochiei este absolut superba.

    www.rokolla.blogspot.ro

    ReplyDelete
  4. Imprimeul si culoarea sandalelor le fac delicioase, foarte faina tinuta si machiajul!

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.