QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Castiga o rochie chic cu Diva Style si La Bohème

11/5/10

Sorry, guys, this post is only for my romanian readers, I'm organizing a giveaway for them. I promise soon I will have one for my international readers too:)

Va amintiti ca v-am vorbit despre un nou magazin online Diva Style cu preturi accesibile si cu hainute chic? Ei bine, ei au fost atat de draguti incat sa ma ajute sa organizez un concurs pentru cititorii mei. Nu e grozav?!..si stati sa vedeti ce premiu minunat ofera.
Aceasta rochie superba din pozele de mai jos (care e disponibila in doua culori, la alegere si se potriveste pentru marimea S si M) va fi castigata de una dintre voi! Este perfecta si pentru Revelionul care se apropie cu pasi repezi!


Iata ce trebuie sa faceti pentru a va inscrie in concurs:

1. Trebuie sa dati follow blogului meu prin Google Friend Connect.
2. Trebuie sa intrati pe www.diva-style.ro si sa imi spuneti care este produsul vostru preferat de pe site.
3. Trebuie sa adaugati Diva Style ca prieten pe facebook. Pentru aceasta dati click aici
4. Lasati un comentariu la aceasta postare in care sa ma anuntati ca ati respectat toti pasii, acestia fiind obligatorii plus o adresa de e-mail la care sa va contactez in cazul in care veti castiga. Nerespectarea tuturor pasilor va duce la descalificare. Un singur comentariu acceptat per utilizator.
5. Cine va posta despre acest concurs pe blogul personal si imi va lasa link-ul in comentariu va fi inscris de doua ori la extragerea finala.

Concursul este deschis doar pentru persoanele din Romania in perioada 05.11.2010-19.11.2010, ora 24:00.
Castigatorul va fi desemnat cu ajutorul random.org in data 20.11.2010.

Acestea fiind spuse, succes tuturor participantilor!

Update 1: Va rog sa imi spuneti si numele de utilizator cu care ma urmariti prin Google Connect.
Update 2: Comentariile sunt moderate, nu vor aparea imediat, doar dupa ce vor fi aprobate de catre mine.

99 comments

  1. Wow, imi place, ma inscriu. Produsul meu preferat de pe Diva Style este Palton Amelie
    Pink. Toti ceilalti pasi au fost respectati.

    Mail-ul meu este lauratenshi@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. Produsul preferat de pe site este Palton Cindy Red.
    Am respectat toti pasii.

    Mail: the.hearabouts@gmail.com

    ♥E.

    ReplyDelete
  3. Produsul meu preferat de pe site este chiar rochie ce reprezinta premiul. :D
    Am respectat toti ceilalti pasi.

    E-mail: copqillu@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. Produsul preferat de pe site este perechea de pantofi Mabel.
    Am respectat toti pasii.

    E-mail: andreeablb@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. Produsul preferat este Palton Amelie Black.
    Am respectat toti pasii.

    E-mail: mariatomoiaga03@yahoo.com

    ReplyDelete
  6. Produs preferat:sacou Cardigan Pinky

    Am urmat pasii ! Astept rezultatele concursului ! Multumesc,o seara frumoasa.

    E-mail:mary_elegance@yahoo.com

    ReplyDelete
  7. Paltonul Amelie
    All steps: DONE! :)
    Mail: alyce_00_ro@yahoo.com

    I wish you all good luck,
    Alice
    :)

    ReplyDelete
  8. Produsul preferat este Rochie Lovely Dress Grey.
    Toti pasii au fost respectati.
    e-mail: your.new.wardrobe@gmail.com

    Week-end placut!
    Adelina

    ReplyDelete
  9. Am respectat toti pasii.
    Produsul preferat e ROCHIE PRINCESS .

    E-mailul meu: mititel@evilinside.info

    Alina

    ReplyDelete
  10. Produsul preferat: Palton Cindy *e ATAT de cute :X*
    Toti pasii: respectati.
    Mail: rylu_kagome@yahoo.com

    Good luck everyone! <3

    ReplyDelete
  11. Super tare concurs :) Produsul meu preferat de pe site e SACOUL JOY.

    Am respectat toti pasii , e-mailul meu e : placedelaconcorde@yahoo.com

    :) Weekend frumos sa ai !

    ReplyDelete
  12. PS: Am postat despre concursul tau in sidebar :)

    ReplyDelete
  13. Buna! Produsul meu preferat este sacoul Joy.
    Am respectat toti pasii. Adresa mea de mail este brissu@yahoo.com. :*

    ReplyDelete
  14. Daca nu am cont pe facebook nu pot participa?

    ReplyDelete
  15. Such cure dresses!

    Have a fabulous weekend! (:

    Sanny's Head to Heart

    ReplyDelete
  16. Din pacate, conditia cu nr-ul 3 este obligatorie.

    ReplyDelete
  17. Vreau si eu! :D

    Asta este produsul meu preferat:
    http://diva-style.ro/index.php?route=product/product&path=24&product_id=42

    adresa mea de e-mail este mirela.petre [at] yahoo.com

    Am urmat toti pasii.

    xx

    ReplyDelete
  18. Foarte dragut ca se ofera o rochie ca premiu.
    Am scris despre acest concurs pe blogul meu, aici http://beautybyjules.com/anunturi/concurs-boheme-fille-si-diva-style/
    Am dat si add pe Facebook, te urmaresc cu Jules prin GFC.

    Produsul meu preferat este Lovely Dress, pentru ca este foarte feminina, insa clasica, prin combinatia de alb si negru.

    ReplyDelete
  19. Imi place foarte mult paltonul AMELIE!
    Am respectat toti pasii!
    madda_ilade at yahoo dot com

    ReplyDelete
  20. Am urmat toooti pasii :)

    Produsul meu preferat este fusta Grace neagra. Iar emailu' este lovelly_ank@yahoo.com

    ReplyDelete
  21. Buna!

    Ma inscriu si eu:x pentru ca am fost cuminte si am respectat toti pasii;;) (te urmaresc cu numele de Alexxa)
    Produsul preferat este Rochia Alexis, pink, dar bineinteles si rochia princess, culoarea red:X
    Adresa mea de e-mail este: hirdaualexandra[@]yahoo[.]com

    O seara frumoasa,
    Alexxa

    ReplyDelete
  22. Imi place foarte mult rochia rosie, hope to win :D
    In afara de ea, imi place sacoul Sandy.
    Am respectat pasii.

    Am postat si pe blogul meu despre concurs:
    http://arianasshop.blogspot.com/2010/11/castiga-o-rochie-chic-cu-diva-style-si.html

    mihaela.mihordea(@)gmail.com

    ReplyDelete
  23. Produsul preferat este aceasta blanita http://diva-style.ro/index.php?route=product/product&path=33&product_id=134
    Am urmat toti pasi iar adresa mea de mail este:roxanababaneata[at]yahoo.com

    ReplyDelete
  24. Imi place foarte mult rochia Rochia Colette de pe site.
    Am dat cererea de prietenie pe facebook si te urmaresc.

    mail: calgalati@yahoo.com

    ReplyDelete
  25. Produs preferat : rochia Lovely Dress
    Am respectat toti pasii.
    mail : georgiana_p87[at]tahoo[dot]com
    Succes tuturor fetelor!

    ReplyDelete
  26. o sa razi, dar produsul meu preferat de pe site este chiar rochia ce se poate castiga la acest concurs (pe negru) :P
    am respectat toti pasii
    makeupmirela [at] yahoo [dot] com

    ReplyDelete
  27. I don't know what you're talking about :) but I love that red dress :o it's incredible, fun color too!! If I have it right you can win it? Hope you do :) you deserve it!!

    ReplyDelete
  28. Imi place foarte mult rochia Adelaide de pe site-ul divelor :P Eu zic ca am respectat toti pasiil aceasta este adresa mea de mail:
    alex_sup3rgirl [@] yahoo.com

    ReplyDelete
  29. Pantofii Mabel mi-au placut de pe saitul partener.
    De urmat am urmat toti pasii.
    Adresa mea de mail: cyanilla[at]yahoo[dot]com

    ReplyDelete
  30. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  31. Acest palton http://www.diva.style.ro/index.php?route=product/product&path=24&product_id=113.html este deosebit. Am urmat pasii. ugleamihaela@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Produsul meu preferat de pe site este " Palton Celia White "
    AM RESPECTAT TOTI PASII !
    E-mail : cute_allessandra@yahoo.com

    ReplyDelete
  33. Produsul meu preferat este Blana Puff...Am respectat toti pasii!!!
    Adresa mea de mail este munteanuluiza@yahoo.com
    Multumim!

    ReplyDelete
  34. rochitele princess sunt foarte frumoase.
    am urmat pasii
    rodica_36@yahoo.com

    ReplyDelete
  35. Buna ,am urmat toti pasii .
    Palton Celia SI Pantofi Mabel mi-au placut la nebunie.
    Cu drag, Andreea !s.andreea2007@gmail.com
    http://frumusikapro.blogspot.com/p/giveaway.html

    ReplyDelete
  36. Buna! Am urmat toti pasii.
    Produsul meu preferat de pe site este rochia Princess.
    Adresa mea de mail: nico_19tm[at]yahoo[dot]com

    ReplyDelete
  37. Am dat in urmarire blogul
    Am adaugat la prieteni pe facebook
    Produsul preferat este http://diva-style.ro/index.php?route=product/product&path=24&product_id=112
    Baft tuturor
    Adresa mea de mail gepiza@yahoo.com

    ReplyDelete
  38. pantofii selena imi plac mult.
    am respectat toti pasii.

    la.hanul.ancutei@gmail.com

    ReplyDelete
  39. Sunt multe produse superbe pe site, greu sa te decizi doar la unul, dar tinand cont ca vine iarna, mi`a placut f mult Paltonul Celia
    http://diva-style.ro/index.php?route=product/product&path=24&product_id=113

    Am respectat toti pasii ..
    Adresa de mail: mlov3x@yahoo.com

    ReplyDelete
  40. M-am indragostit de acest paltonas e superb http://diva-style.ro/index.php?route=product/product&path=24&product_id=114
    Am creat un post si pe blogul meu http://andreeabacau.blogspot.com/2010/11/castiga-o-rochie-chic-cu-diva-style-si.html

    Am respectat toti pasii
    yadydeea_puss@yahoo.com

    ReplyDelete
  41. Sunt multe produse superbe pe site, greu sa te decizi doar la unul, dar tinand cont ca vine iarna, mi`a placut f mult Paltonul Celia
    http://diva-style.ro/index.php?route=product/product&path=24&product_id=113

    ReplyDelete
  42. Aurelia, imi pare rau, dar nu ai respectat toti pasi: nu imi urmaresti blogul cu Google Friend Connect, nu mi-ai lasat adresa de mail si comentariul tau este acelasi cu al lui Pisi, ceea ce ma face sa cred ca este vorba de aceeasi persoana. Asadar nu te pot inscrie in concurs!

    ReplyDelete
  43. Mihaela, carbaro88 si Pisi nu va pot inscrie in concurs, deoarece nu ati respectat toti pasii. Urmarirea blogului meu prin Google Friend Connect este obligatorie, iar voi nu ati respectat aceasta regula.

    ReplyDelete
  44. Hello! Ma inscriu si eu la concurs :)
    Si articolul meu preferat este paltonul roz-inchis de mai jos:
    http://diva-style.ro/index.php?route=product/product&path=24&product_id=42

    Iar numele de follower este onita_23.

    ReplyDelete
  45. Offf, imi cer scuze, am uitat mail-ul. Este onita_23@yahoo.com

    ReplyDelete
  46. Buna,
    Te urmaresc prin GFC cu numele Camelia Andrasescu
    Articolul vestimentar preferat este rochia Talia.
    Am facut cererea pentru prieteni pe FB(Adriana Camelia Andrasescu Scrieciu )dar era inca in asteptarea aprobarii.
    andrasescu.camelia@gmail.com
    Mult succes cu blogul.

    ReplyDelete
  47. Diana Maria SpranceanaNovember 8, 2010 at 4:55 PM

    Buna,
    Te urmaresc prin Google Friend Connect cu numele DMS.
    Am trimis cererea de prietenie pe Facebook la DivaStyle DresstoImpress, de pe contul Diana Maria Spranceana.
    Produsul meu preferat de pe diva-style.ro este rochia Lovely Dress gri.
    Adresa de mail: dady_ms@yahoo.com.

    ReplyDelete
  48. BUNA ZIUA. IMI PLACE F MULT PALTONUL CELIA WHITE &BLACK.
    ESTE F ELEGANT

    ReplyDelete
  49. Luiza, comentariul tau nu este valid. Pentru a fi inscrisa in concurs trebuie sa imi urmaresti blogul prin Google Friend Connect, sa imi lasi adresa de e-mail si sa adaugi Diva Style ca prieten pe facebook. D-abia dupa ce vei indeplini aceste conditii te pot inscrie in concurs.

    Multumesc

    ReplyDelete
  50. Buna, desi mi-a fost greu sa aleg produsul preferat, deoarece mi-au placut mai multe, m-am hotarat asupra rochiei Clarissa light pink, o rochita superba cocheta pentru revelion.
    Am respectat toti pasii ( te urmaresc pe google friend connect cu "emily", pe facebook cu "leoaica tanara iubirea" iar emailul meu este emilitzzaa@yahoo.com

    ReplyDelete
  51. Buna. Te urmaresc prin Google Friend Connect cu numele TheMuffinGirl si am respectat toti pasii (deocamdata se asteapta aprobarea prieteniei pe facebook).
    De pe divastyle cel mai mult imi place blanita puff http://diva-style.ro/index.php?route=product/product&product_id=134 pentru ca e foarte eleganta.
    E-mail: simonik_mititik[at]yahoo.com

    ReplyDelete
  52. Buna! Te urmaresc cu numele de Oana, am respectat toti pasii. Produsul preferat este sacoul Joy http://diva-style.ro/index.php?route=product/product&path=33&product_id=130
    E-mail: onutzza_88[at]yahoo[dot]com

    ReplyDelete
  53. Buna seara! Cand am accesat site-ul www.diva-style.ro nu-mi puteam reveni din uimire...am descoperit produse minunate la preturi foarte accesibile, produsele sunt inconjurate de o aura de romantism, de delicatete si rafinament si acest aspect le face deosebite! Dar sa revin la produsul preferat...grea alegere, insa acest palton http://diva-style.ro/index.php?route=product/product&path=24&product_id=61 m-a fermecat din prima clipa!
    Am respectat toti pasii. Adresa de email este: andra4iubi@yahoo.com. Te urmaresc prin Google Friend Connect cu numele Mocan Alexandra. O seara minunata tuturor! Mona, felicitari pentru blog!

    ReplyDelete
  54. buna, sunt ioana. am respectat toti pasi. produsul meu preferat este http://diva-style.ro/index.php?route=product/product&path=35_17&product_id=92 si adresa de email este :restless_kid1@yahoo.com
    sa ai o saptamana frumoasa :*
    pe google connect te urmaresc cu numele de restless_kid1.

    ReplyDelete
  55. Am respectat toti pasii,iar produdul meu preferat este acest palton http://diva-style.ro/index.php?route=product/product&path=24&product_id=61
    Adresa mea de email este clubbing_for3v3r@yahoo.com ,iar pe google connect va urmaresc cu numele de Raluca.
    Multumesc!

    ReplyDelete
  56. Wow, felicitari, ai reusit sa strangi ceva oameni ;)

    Produsul meu preferat este Sacou Sandy, adresa mea de mail> office@bibabijoux@gmail.com.

    :*

    ReplyDelete
  57. eu nu am facebook dar imi place rochita princess am intrat de id -ul fiului meu
    adresa mea de mail rodica_36@yahoo.com

    ReplyDelete
  58. buna te urmaresc cu kory_nails
    imi place pantofi mabel ,palton celia white
    adresa de e-mail e koryna1987@yahoo.com
    am postat si pe blog la mine
    http://korynails.blogspot.com/p/giveways.html

    ReplyDelete
  59. @carbaro: Imi pare rau, dar daca nu aveti nici cont pe facebook, nici nu ma urmariti prin Google Friend Connect nu va pot inscrie in concurs.

    ReplyDelete
  60. Buna:)
    Te urmaresc prin Google Friend Connect cu numele Dedeea:)
    Produsul meu preferat este Paltonul Amelie.
    Toti pasii au fost respectati,de asemenea am postat concursul pe blog:*
    Iti multumesc mult de tot.

    http://dedeeasclothes.blogspot.com/2010/11/castiga-o-rochie-chic-cu-diva-style-si.html

    email: adisor68@yahoo.com

    ReplyDelete
  61. item-ul meu preferat de pe site-ul lor este Sacoul Rachel albastru.
    Te urmaresc prin Google Connect cu numele: Anna.
    am respectat toti pasii

    e-mail: iuliana_bok@yahoo.com

    ReplyDelete
  62. Produsul meu preferat este: "pantofi mabel"
    Te urmaresc prin Google Connect cu userul: Ruxish.
    Am respectat toti pasii :)

    e-mail: ruxish@gmail.com

    ReplyDelete
  63. buna.te urmaresc sub numele de esiak, iar produsul meu preferat este http://diva-style.ro/Rachel_Black.
    adresa mea de mail este: esiak20@yahoo.com

    ReplyDelete
  64. Buna Mona.Am corectat toate greselile:* Imi cer scuze inca o data,dar in perioada asta sunt bolnava(urmez un tratamentcam dur cu antibiotice) si nu prea sunt foarte dezorientata.
    Imi cer inca o data scuze:*

    http://dedeeasclothes.blogspot.com/2010/11/castiga-o-rochie-chic-cu-diva-style-si.html

    ReplyDelete
  65. Am respectat toti pasii, te urmaresc sub numele de muresan gabriela si ma bucur ca te-am descoperit
    Produsul preferat este acest palton scurt http://diva-style.ro/Mia
    gabi_muresan79@yahoo.com

    ReplyDelete
  66. Rochia neagra e minunata. PERFECTA pt revelion.:P

    Cu numele de Alma te urmaresc si mailul e 59inches.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Cel mai mult imi plac Pantofi Mabel, sunt adorabili, te urmaresc ca Alice in Vintageland,emailul meu este dulapulbunicii@yahoo.com

    ReplyDelete
  68. Buna!!Am respectat toti pasii, te urmaresc sub numele anna.
    Produsul preferat este:Rochie Lovely Dress.
    Ti-am trimis cerere de prietenie facebook sub numele Coptil Ana-Maria.In ce-l mai fericit caz daca castig ma gasesti la adresa de mail annax_trt@yahoo.com

    ReplyDelete
  69. am respectat toti pasii. E-mail:cris8809@yahoo.com
    rochia preferata este cea Linsday,

    ReplyDelete
  70. Crsi, nu cred ca ai respectat toti pasii pentru ca nu imi urmaresti blogul prin Google Friend Connect. D-abia dupa ce vei face acest lucru pot considera inscrierea ta valida.

    ReplyDelete
  71. gata.Done it.am respectat toti pasii. E-mail:cris8809@yahoo.com
    rochia preferata este cea Linsday,

    ReplyDelete
  72. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  73. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  74. hei :)
    sper ca poti sa stergi comentariul anterior pt ca am uitat sa mentionez produsul preferat: http://diva-style.ro/Paltoane/AmelieBlack
    follower name: s a n d r a
    mail: themessyglam@gmail.com

    ReplyDelete
  75. Am respectat toate cerintele,si produsul meu preferat este rochita aileen:X.mail: ciufyx_crazy_lolipop@yahoo.com...o seara placuta!

    ReplyDelete
  76. Te rog sa imi spui si cu ce nume de utilizator imi urmaresti blogul!

    ReplyDelete
  77. Buna!

    Numele de utilizator cu care iti urmaresc blogul este alexandra. De pe stie imi place rochita Lucille. Am adaugat Diva Style la prieteni pe facebook (sunt maria alexandra), iar adresa mea de mail este : natural_princ3ss@yahoo.com

    Am scris un post despre concurs pe blogul meu -> http://blogulalexei.wordpress.com/2010/11/14/giveaway-la-boheme/

    ReplyDelete
  78. Cel mai mult imi place rochia Layla! te urmaresc cu numele cecille, iar id meu este : cristoloveanucecilia@yahoo.com

    ReplyDelete
  79. Cam greu sa ma decid intre paltonul Amelie(white or black)http://diva-style.ro/Paltoane/AmelieBlack, care este superb, si rochia Lovely Dress Black http://diva-style.ro/Rochii/Ocazie/LovelyDress_Black. Cred ca totusi mor dupa palton. Am urmat toti pasii indicati si am adaugat Diva Style in lista de prieteni si
    mm_alina20@yahoo.com, iar numele de utilizator de pe Google connect este alinam09

    ReplyDelete
  80. Alina, imi pare rau, dar nu gasesc numele tau in lista celor care ma urmaresc.

    ReplyDelete
  81. Produsul meu preferat este palttonul amelie, pe alb.
    google connect: anna vet
    facebook: ana ionescu

    ReplyDelete
  82. Ana, te rog sa imi lasi si o adresa de e-mail.

    ReplyDelete
  83. http://diva-style.ro/index.php?route=product/product&path=24&product_id=113

    ReplyDelete
  84. Iuliana, imi pare rau, dar din 3 reguli obligatorii ai respectat doar una. Doar in momentul in care le vei repsecta pe toate te voi putea inscrie in concurs.

    ReplyDelete
  85. am urmat toti pasii
    produsul preferat;Rochie Samantha
    http://www.konkurs.ro/framed.php?u=http%3A//boheme-fille.blogspot.com/2010/11/castiga-o-rochie-chic-cu-diva-style-si.html&t=Concurs:%20Castiga%20o%20rochie%20chic

    ReplyDelete
  86. Buna,
    Am urmat toti pasii. Produsul preferat e rochia "Romantic pink". Te urmaresc cu numele "Coffeeandclothes" pe Google connect. Pe Facebook ti-am trimis o cerere de prietenie cu numele de Alina Monica Godzsa.
    e-mail: coffeeandclothes@yahoo.com

    ReplyDelete
  87. Imi place foarte foarte mult rochia Clarissa Mauve.
    Am respectat toti pasii. Te urmaresc cu numele "ella_mina" iar adresa de mail este ella_mina@yahoo.com

    ReplyDelete
  88. Am respectat toti pasii.Numele cu care te urmaresc pe Google Connect este Bianca.Produsul preferat este palttonul amelie.
    mail:biancacojocaru96@gmail.com
    link blog:http://stiridesprevedete.blogspot.com/2010/11/concurs-chic-cu-diva-style-si-la-boheme.html

    ReplyDelete
  89. Ador rochita pe negru http://diva-style.ro/Lucille_Black
    Am urmat toti pasii si va urmaresc cu cristinac_tm_sm@yahoo.com

    ReplyDelete
  90. Cristina, numele tau nu este in lista celor care ma urmaresc prin Google Friend Connect, asadar nu te pot inscrie in concurs pana nu indeplinesti aceasta conditie.

    ReplyDelete
  91. link blog:http://stiridesprevedete.blogspot.com/2010/11/concurs-chic-cu-diva-style-si-la-boheme.html
    rochita mea preferata este rochia chloe adresa mea manea_adina2009@yahoo.com am respectat toti pasi

    ReplyDelete
  92. Imi pare rau, Adina, dar linkul pe care mi l-ai dat este identic cu cel al utilizatorului News, ceea ce ma face sa cred ca este vorba despre aceeasi persoana, asadar nu te pot inscrie in concurs.

    ReplyDelete
  93. ..si nu imi urmaresti blogul prin Google Friend Connect- conditie obligatorie pt a fi inscrisa in concurs.

    ReplyDelete
  94. GAta acum!!! Multuuuuumesc!
    Repet: ador rochita pe negru http://diva-style.ro/Lucille_Black
    Am urmat toti pasii si va urmaresc cu numele Cîmpeanu Cristina si e-mail: cristinac_tm_sm@yahoo.com
    Am urmat toti pasii acum.;))

    ReplyDelete
  95. Nu este adevarat!Nu eu am postat comentariul cu numele"Anonymous".Nu stiu cine a postat linkul dar cred ca nu a citit regulamentul si de aceea a copiat de la mine.

    ReplyDelete
  96. Bianca, nu este nici o problema, tu esti inscrisa in concurs.

    ReplyDelete
  97. Produsul meu preferat este Rochia Annabel: http://diva-style.ro/Annabel

    Am respectat toti pasii :)

    al3cu_stelista@yahoo.com

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.