QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

My skirt brings all the boys to the yard

9/19/15

Top/Bluză - Pimkie via Kurtmann.ro
Skirt/Fustă - Pull&Bear
Sandals/Sandale - Steve Madden
Necklace/Colier - Estarer

EN: Is weekend so I have for you a simple, casual outfit, maybe appropriate for a walk if you replace the high heels with some sneakers. I thought I should take advantage of these incredibly hot days we're still having and wear again a mini skirt (did the same in this previous post). At least now when the weather allows it I have to bare my legs, because I will definitely miss it in the next months. What surprises me is the fact that although we are having a heat wave, many people still dress like in autumn, just because is September. Come on, guys!
I'm wearing a jeans skirt and a casual-chic top that it seems I didn't picked right, is has a smaller bust than what I possess. :)) You can see that in the photos too, but let's not go there. :))
Is almost my 5 years blog's anniversary, so I have some surprises in store. Stay close! :)


RO: E weekend așa că am pregătit o ținută casual, simplă, poate chiar potrivită pentru o zi de plimbare dacă înlocuim tocurile cu o pereche de teniși. Am zis să mai profit de zilele foarte călduroase și să apelez iar la o fustă mini (am făcut același lucru și în postarea trecută). Măcar acum cât vremea încă îmi mai permite să îmi dezgolesc picioarele să o fac, apoi îmi va fi dor luni întregi. Ce mă miră este faptul că deși este caniculă, doar pentru că este luna septembrie lumea se îmbracă ca și cum ar fi toamnă. Un pont: nu este!! :))
Port o fustă de blugi alături de un top casual-șic care se pare că nu l-am nimerit prea bine, are bustul prea mic pentru ce posed eu. :)) Se poate observa și în poze, dar hai să trecem cu vederea peste aspectul ăsta. :P
Blogul mai are doar câteva zile și împlinește 5 ani, așa că mă gândesc să pregătesc câteva surprize pentru voi. Sper să vă placă! :)

You can also find me on FACEBOOK INSTAGRAM - BLOGLOVIN' - PINTEREST TWITTER.

9 comments

  1. Love the button down skirts, just bought one. xoxoxo

    ReplyDelete
  2. Si la Toronto e cald in perioada asta, ma bucur de o vara indiana superba aici la noi, si am profitat bineinteles de vremea buna, sa mai port rochiile mele de vara preferate, cat vremea imi mai permite. :)
    Sa ai un weekend frumos!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  3. Nice Summerlook

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    ReplyDelete
  4. Oh very cute outfit
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete
  5. The skirt look perf. Amazing pictures.
    Do visit us sometime. :)

    XOXO
    In Style Custody
    http://www.instylecustody.blogspot.in/

    ReplyDelete
  6. Si eu am observat ca lumea se imbraca de parca ar fi toamna, desi ziua este cald, la Paris, deja purtau geci de iarna, eram WTF?? Dar ma gandesc si pe partea cealalta, ca majoritatea pleaca la munca la prima ora si atunci este foarte rece...Frumoasa tinuta ta, fustita ti se potriveste perfect.

    Te pup.

    www.miu-miu.ro

    ReplyDelete
  7. Very cute outfit! Those sandals are to die for!

    http://flashforwards.blogspot.de/2015/09/dotted.html

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.