QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Rock those curves, lady!

11/7/14

EN: Hello, my dears!  How is your week so far? Mine is pretty nice, I'm in the mood to make lots of plans and enjoy every day to the fullest. The outfit that you will see today is from last Thursday when I celebrated Adina's birthday and had a really good time. The highlight of this look is definitely the dress. Isn't it great to own a dress that not only emphasizes your curves, but is comfy and cozy at the same time?!  I do think bodycon dresses are my thing! And when I put my eyes on one perfect for fall and winter I'm more than happy. This knitted dress is a must have for these seasons. Mine is from Be You, an online shop from Romania, and you can find it in more colors on the site.

How about the shoes? Aren't they fun?! That zipper is such an interesting decoration, it caught my attention immediately. They are also available on white and I'm thinking of purchasing them in that color too. What do you think?
Hope you like it, guys! :)

RO: Salutare, dragilor! Cum e săptămâna voastră până acum? A mea se prezintă destul de bine, am chef să îmi fac multe planuri și să mă bucur de fiecare zi din plin. Ținuta pe care o vedeți astăzi a fost purtată joia trecută când am sărbătorit ziua Adinei și am petrecut o dup-masă tare faină. Highlight-ul acestui look este bineînțeles rochia de la Be You, un magazin de haine online ce tocmai a lansat colecția toamnă-iarnă. Nu-i așa că e extraordinar să porți o rochie care nu numai că îți pune în valoare formele, dar este și confortabilă și călduroasă în același timp?! Cu siguranță rochiile de tip bodycon sunt preferatele mele! Iar când pun ochii pe una care este perfectă și pentru toamnă, și pentru iarnă, sunt mai mult decât bucuroasă. Rochia tricotată este un must-have al anotimpurilor reci, așa că ar fi bine să vă achiziționați cel puțin una pentru a fii șic la birou, la o întâlnire sau chiar la o seară cu prietenii. Cea pe care o port eu o găsiți pe site disponibilă în mai multe culori.

De pantofi ce ziceți? Nu-i așa că sunt interesanți? Fermoarul îi face speciali, mi-a atras atenția imediat. Se mai găsesc și pe alb și am de gând să îi achiziționez și pe aceia. Nu?
Sper să vă placă! :)


(click the pink word for the exact link/dați click pe cuvântul roz pentru link-ul exact)
Dress/Rochie - BeYouShop
Shoes/Pantofi - HERE
Jacket/Geacă - SheInside
Necklace/Colier - FrontRowShop

You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest -Instagram.

15 comments

  1. wow that dress is gorgeous on you

    ReplyDelete
  2. Foarte frumoasa rochia, dar nici pantofii nu sunt mai prejos, foarte interesanti si altfel :D
    Iti sta super cu rujul asta!!

    ReplyDelete
  3. aww that shoes! absolutely my style as well:)
    simply amazing outfit!

    ReplyDelete
  4. Foarte frumoasa rochia, si pantofii, imi place intreaga tinuta, iar tu arati grozav! Good job babe!

    ReplyDelete
  5. Aloo, domnita?? Cam exagerezi, prea bine iti sta! Culoare sunt sigura ca te-a topit, stiu cat iti place verdele :D

    Te pup!! :* :*

    ReplyDelete
  6. Looking amazing... After a long break I am officially back and thank you so much for your support!! I deeply appreciate it ;)
    My Lyfe ; My Story
    @MyLyfeMyStory
    @MyLyfeMyStoryBlog

    ReplyDelete
  7. Chiar ca-i minunata rochia! Si forma, si culoarea sunt obesout superbe! Tare bine iti vine!

    Te pup!

    Mamalina

    http://dresssidestory.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  8. You are gorgeous! Love the jacket! :)

    ReplyDelete
  9. love jacket !

    www.madamedaria.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Atat de bine iti vine rochia asta si are asa o culoare misto, imi place si imi placi la nebunie :X In plus am avut o zi fabuloasa atunci :)) :* :*

    ReplyDelete
  11. Love that dress! It looks fantastic on you!

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.