QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

2015: A chameleonic year for La Bohème

1/5/16


EN: I'm late! Oh no, stay put, this is not a post announcing a pregnancy. I'm not that type of "late". :)) I'm just late with the retrospective of my 2015's outfits. There were so many fun outfits in this forsaken blog of mine, so many fun hairdos, so many smiles, so many sad faces. I've shared plenty of things, but at the same time I hid many things. I can't say something good about 2015, so I prefer to say nothing. This bastard has just passed and I'm looking forward to meet the handsome fellow 2016 promised to be. No resolutions for me this time, I will just live one moment at a time.
Kisses, babes! Cheers to a fantastic year! ;)

RO: Sunt o întârziată! Nu, nu, stați liniștiți, asta nu e o postare în care anunț o sarcină. Nu sunt acel fel de "întârziată" (băi, sună mult mai bine în engleză, citiți varianta aia :)))). Am întârziat cu retrospectiva ținutelor din 2015. Au fost multe ținute interesante pe acest blog uitat al meu, multe coafuri interesante, multe zâmbete, dar și multe fețe triste. Am împărtășit cu voi multe lucruri, dar în același timp v-am ascuns multe. Nu prea pot să spun nimic bun despre 2015, așa că prefer să nu zic nimic. Nemernicul tocmai a trecut și aștept cu nerăbdare să îl cunosc pe tipul chipeș ce a promis să fie 2016. Nici o rezoluție pentru mine de data asta, voi trăi momentele așa cum vin.
Vă țuc, gagici! Să avem un an fantastic! ;)



You can also find me on FACEBOOK INSTAGRAM BLOGLOVIN' PINTEREST TWITTER.

6 comments

  1. Foarte faine tinutele. :)
    Sa ai un 2016 minunat!

    ReplyDelete
  2. Esti minunata! Esti inventiva si-mi plac foarte tare tinutele prezentate in postarea acesta.

    ReplyDelete
  3. esti foarte frumoasa! si hainutele iti vin toate bine! le asortez cu un asa stil....de ma faci invioasa :) success in continuare!

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.