QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Preppy-chic

5/19/14

EN: Finally some nice weather! The constant rain didn't allowed me to take photos, so when I saw the first ray of sunshine I was out for a little photoshoot. Not satisfied with the photos though. It doesn't matter, what matters is that I felt great in this preppy-chic outfit. Is so cute! I'm a big fan of houndstooth print, so when I laid my eyes on these funky pants I grab them in a sec! 
I will be short today, my laptop is dead so I'm using my father's and I can't stay too long.
Have a fantastic week!

RO: În sfârşit avem parte de vreme frumoasă! Ploaia ce părea că nu mai vrea să se oprească m-a împiedicat să fac poze, dar cum am văzut prima rază de soare am ieşit afară la o mini şedinţă foto. Nu sunt mulţumită de cum au ieşit pozele, dar nu mai contează, ce contează e că m-am simţit bine purtând această ţinută preppy-şic. E tare simpatică! Sunt un mare fan al acestui tip de imprimeu, aşă că imediat ce am pus ochii pe aceşti pantaloni i-am şi comandat.
Cam asta-i tot pe ziua de azi, laptopul meu şi-a dat obştescul sfârşit şi trebuie să văd dacă îl pot readuce la viaţă. Nu ştiu cât va dura asta. Până atunci voi folosi calculatorul tatălui meu, însă probabil mai mult de o oră, maxim două pe zi nu voi fi online.
O săptămână fantastică să aveţi!


Pants/Pantaloni - Stradivarius via Kurtmann.ro
Blazer/Sacou - Here
Shirt/Cămaşă - Abelle
Bow tie/Papion - Laboratorul de Papioane
Bag/Geantă- Meli Melo
Sneakers/Tenişi - random store


And of course, the funny photo.
Şi bineînţeles, poza amuzantă. 
You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

11 comments

  1. Oh my God this is SO cute! I love the little felt mustache and the print on the blouse! Everythign about this look is put together so well! Adorable! :)

    ReplyDelete
  2. Beautiful photos and beautiful outfit, dear! preppy chic style suits you well!

    ReplyDelete
  3. Camasa si gentuta sunt preferatele mele! Si arata foarte bine.

    ReplyDelete
  4. Daaaa, ce bine ca s-au oprit ploile si in sfarsit a venit vremea frumoasa <3 Imi place camasa ta la nebunie, e extrem de fumoasa! :*

    ReplyDelete
  5. Foarte frumos! Camasuta este deosebita, imi plac mult si pantalonii!

    ReplyDelete
  6. Ahhh...tou look marvellous, I love the mustache tie, so cute :)) The weather has been wet here as well, so it's made it hard to go out for shoots. Hopefully the nice weather will stay xx

    ReplyDelete
  7. frumoase pozele,iar tu esti foarte dulce
    iti multumesc pt comentariul tau te pup
    http://myabeschieri.blogspot.it/

    ReplyDelete
  8. As fi putut sa jur ca ti-am lasat comentariu la postarea asta pentru ca mi-au placut foarte mult pantalonii (houndstooth printul evident :X) si sacoul care are o culoare superba si te prinde foarte bine :D :*:* Imi pare rau de laptopul tau, sper sa se rezolve cat mai repede! :*

    ReplyDelete
  9. Imi pare rau..cred ca sunt singura care crede ca acest look nu te avantajeaza deloc :( Din punctul meu de vedere nu face decat sa scoata in evidenta surplusul de greutate si celulita pe care, din pacate, toate o avem. Ori marimea pantalonilor nu este corect aleasa, ori croiul lor nu este cel potrivit pentru conformatia ta.

    ReplyDelete
  10. imi plac foarte mult papionul si camasa! :X foarte interesante, cel putin camasa are broderia super faina!

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.