QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Me and the boyfriend - we make an interesting pair

5/24/14

EN: Me and the boyfriend - we are an interesting pair, two people so different from one another and at the same time a whole. We don't think the same, we don't act the same, we have different opinions, different dreams, but we still are together. And we are together for more than 10 years, since we were some wild teenagers. It must be something there that kept us together for so long.
You can see we are different even from the way we act in the photos below (besides the fact that the bf doesn't like to pose and for me it has become like a second nature :))). We dress differently, you can also see that in the photos too. The boyfriend is wearing a cool hoodie from Kurtmann.ro, in great colors and from a very comfortable fabric. This hoodie makes me snuck in his arms all day long. :D A casual look. I'm wearing a more retro outfit (he hates retro outfits :))) with a pair of high-waisted pants and a t-shirt with a message.
All in all, I do think we make a great pair! ;)

RO: Eu și partenerul meu - facem o pereche interesantă, doi oameni atât de diferiți unul de altul, dar în același timp un întreg. Nu gândim la fel, nu acționăm la fel, avem opinii diferite, visuri diferite, dar totuși suntem împreună. Și suntem împreună de mai bine de 10 ani, de când eram niște adolescenți sălbatici. Cu siguranță există un "ceva" care ne-a ținut împreună atât de mult timp.
Poți să îți dai seama cât suntem de diferiți și din pozele de mai jos (neținând cont de faptul că izbitului - hihi - nu îi place să pozeze, iar pentru mine a devenit ca a doua natură :))) Ne îmbrăcăm diferit, și asta poți vedea în pozele de azi. The Boyfriend poartă un hanorac cool de la Kurtmann.ro, în nuanțe tare faine și dintr-un material foarte confortabil. Hanoracul ăsta mă face să mă înghesui în brațele lui toată ziua. O ținută casual. Eu port o ținută cu un aer retro (urăște genul ăsta de ținute :))) alcătuită dintr-o pereche de pantaloni cu talie înaltă și un tricou cu mesaj.
Până una-alta, facem o pereche reușită! ;)


The Boyfriend:
Hoodie/Hanorac- Alcott via Kurtmann.ro
T-shirt/Tricou - H&M

Me:
T-shirt/Tricou - Ruvix
Pants/Pantaloni -  second hand store
Bracelets/Brățări - Pull&Bear via Kurtmann.ro, Meli Melo
You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

26 comments

  1. O pereche frumoasa ! Se stie ca polii diferiti se atrag. La cat mai multi ani impreuna!

    http://daianahamza.blogspot.ro

    ReplyDelete
  2. Congrats for you for the 10 years! You look great, like your post!!! xx

    www.shineonsilver.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. You too make a cute couple, love your high-waist pants. I guess the saying opposites are track is true.

    http://princessaudu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Chiar sunteți frumoși împreună! :) Să rămâneți așa multă vreme!!!

    ReplyDelete
  5. Dear lovely and funny photos!!! kissssssssssssssss from Madrid!!!

    ReplyDelete
  6. you look gorgeous honey! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  7. Ce poze frumoase ;-). Si look-ul tau imi place foarte mult. Tricoul e foarte chic :-). Te-am gasit prin Share-in-Style ;-).
    XXX
    Curvy Claudia

    ReplyDelete
  8. Felicitări pentru cei 10 ani si multi altii de aici inainte! Sunteti foarte draguti împreună, el serios si tu un zambarici:))
    Clar, contrastele se atrag<3

    ReplyDelete
  9. Foarte draguti, super simpatice pozele si prietenul tau e de aplaudat ca s-a lasat scos la inaintare, that's true love :)! (And what a cute dog!!!)

    ReplyDelete
  10. Wow, 10 ani!!! Va urez cat mai multi impreuna! Eu sunt de parere ca va potriviti foarte bine :D :*:*

    ReplyDelete
  11. Sometimes the opposites are the best match, aslong as they both accept the differences on each other. I think you two look quite cute together!

    ReplyDelete
  12. Foarte frumosi sunteti ! Cand am citit 10 ani am zis : Wow ! Asta da cuplu reusit ! :D :*

    Te invit si pe blogul meu : http://unforeseeable-blog.blogspot.ro

    ReplyDelete
  13. Hola guapa encantada de conocerte gracias a Share in Style. Un post genial
    Besos

    ReplyDelete
  14. Aaaaaw, this is such a lovely little post! Boyfriend and girlfriend and even DOG! Bahaha. I'm glad you got some pics of you all together. ;) Both so stylish! I especially adore your red!

    ReplyDelete
  15. Sunteti frumosi, but the dog is lovely :D Imi place bratara patrata, de unde e? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumim! :D
      E de la Meli Melo, am dat 10 lei pe ea de la reduceri, e cumpărată de curând. Poate o mai găsești în magazine.

      Delete
  16. Handsome pair.
    Thank you for being always there, dear Mona
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    ReplyDelete
  17. Si noi suntem diferiti si avem deja 15 ani impreuna. E bine ca fiecare sa aiba personalitatea lui, parerile lui, pasiunile lui. Catelul e minunat, e al vostru?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulți înainte și vouă!
      E al fratelui meu, dar stă frecvent pe la noi când pleacă el în turnee. Nici nu mai îmi vine să i-l dau înapoi când se întoarce! :D

      Delete
  18. Aratati frumos impreuna. Orice cuplu in care este iubire arata frumos. sincer eu rar am intalnit cupluri unde partenerii sa aiba caractere apropiate.Eu cred ca polii diferiti se atrag. :) Foarte faine pozele si tinutele. Mult inainte.

    ReplyDelete
  19. lovely pics dear!!!
    kisses ^.^

    http://baulderaquel.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. I love those pants and your hair looks awesome!


    www.pinsneedlesfashion.com

    ReplyDelete
  21. I love your tee and those high waist trousers!!!

    Baci, Ylenia di Longuette

    ReplyDelete
  22. Sunteti adorabili!! Oricat de diferiti spui ca sunteti cred ca va potriviti perfect! Imi plac la nebunie pantalonii tai si chiar daca el uraste genul de tinuta retro tie iti vine mininat!
    Pop Culture&Fashion Magic

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.