QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Cum am descoperit plăcerea de a purta lentile de contact cu dioptrii

5/15/14

RO ONLY: Da, sufăr de miopie. Poate nu v-ați dat seama până acum, pentru că rar apar cu ochelari pe blog, dar credeți-mă că îi port frecvent. De la o vreme, însă, acest lucru s-a schimbat. Asta de când am descoperit lentilele de contact. Nu știu cum am putut să stau departe de ele până acum! Singurele lentile de contact pe care le-am purtat au fost cele cosmetice, care sincer mă cam deranjau la purtare. Acum am avut ocazia să încerc unele perfect create după dioptriile mele. 



Magazinul online Videt.ro mi-a oferit o pereche de lentile Acuvue Oasys de la Johnson & Johnson pe care am încercat-o o perioadă. Deși inițial mă temeam că mă vor deranja și îmi va lua ceva vreme să le aplic, nu a fost deloc așa. Nu mi-a venit să cred când am văzut cât de moi și ușor de aplicat sunt, nu cred că îmi ia mai mult de câteva secunde să le pun. Atenție: întotdeauna să vă puneți lentilele înainte să vă machiați și să le dați jos înainte de demachiere!



Eu le-am primit alături de soluția Opti-Free RepleniSH, ce trebuie să fie creată pentru tipul de lentile pe care l-ați ales, și de un recipient pentru păstrarea lentilelor. Cele primite de mine pot fi purtate zilnic timp de 2 săptămâni sau zi și noapte timp de o săptămână. Voi, însă, vă puteți alege cele care vă avantajează cel mai mult, cu schimbare la o lună, zilnice etc.
Eu nici nu mi-am dat seama că port lentile, pur și simplu nu le-am simțit în ochi. Clar au un avantaj net în fața ochelarilor: nu se aburesc, mai ales iarna sau când plouă, nu se murdăresc, poți sta liniștită întinsă în pat să te uiți la un film fără să te deranjeze ramele ochelarilor, nu îți cad de la ochi. Pe scurt, sunt foarte practice.

Mie îmi pare tare bine că am putut să le încerc și de acum încolo nu voi mai suferi de miopie, mă voi bucura de ea! :D


În prima fotografie port lentile, în cea de-a doua nu. Aproape nici o diferență, nu?
P.S: Lumina este diferită în fotografii.

Legat de Videt.ro: puteți găsi multe tipuri de lentile pe site-ul lor, de la diferite firme, găsiți și lentile cosmetice, și ochelari de soare și ochelari de vedere, dacă îi preferați pe aceștia. Au și un blog unde puteți citi sfaturi legate de lentilele de contact: cât timp se poartă, cum să vă machiați când le purtați etc.
Puteți vizita și pagina lor de Facebook: Videt.

Dacă aveți întrebări, nu ezitați să mi le adresați. :)

5 comments

  1. Si eu port ochelari, sau ar trebui sa ii port, ca in 5 ani de cand ii am foarte rar i-am purtat :)) Stiu ca nu e bine, dar nici vederea nu mi s-a inrautatit foarte tare! Tot am zis ca imi iau si eu lentile de contact, dar nu am apucat, probabil ca o sa o fac la un moment dat :D :*

    ReplyDelete
  2. I didn't know this product, it looks really nice.

    www.hungrycaramella.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Si eu sunt mioapa (port ochelari de cand eram micuta), dar nu ma omor dupa ei deloc haha, ii port doar cand e necesar :) Am incercat si eu lentile de contact (cosmetice), dar ma deranjau, nu le-am suportat. Ma gandesc insa serios sa le incerc candva pe cele cu dioptrii, dar nu stiu cand se va intampla asta. Ma bucur ca ai avut o experienta placuta cu ele :*

    ReplyDelete
  4. Hello lovely thank you for the sweet comment on my blog, I really appreciate it! :)

    I'm now following you and can't wait for your next post!

    http://electricsunrise.blogspot.co.uk/

    xoxoxox

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.