QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Alege sa porti rochie! - Concurs

11/22/10

This post is only for my romanian readers.

V-am zis ca va asteapta un nou concurs, nu? Ei bine, ma tin de promisiune si il incep chiar azi.
Diva Style va ofera inca o sansa sa castigati o rochie, de data aceasta va puteti alege orice rochie doriti de pe site. Regulile sunt aceleasi, cu o mica diferenta: va trebui sa imi spuneti ce rochie va veti alege daca veti castiga.

Acestia sunt pasii ce trebuie urmati:

1. Trebuie sa dati follow blogului meu prin Google Friend Connect si sa imi spuneti cu ce nume ma urmariti.
2. Trebuie sa intrati pe www.diva-style.ro si sa imi spuneti ce rochie va veti alege daca veti castiga.
3. Trebuie sa adaugati Diva Style ca prieten pe facebook. Pentru aceasta dati click aici
4. Lasati un comentariu la aceasta postare in care sa ma anuntati ca ati respectat toti pasii, acestia fiind obligatorii plus o adresa de e-mail la care sa va contactez in cazul in care veti castiga. Nerespectarea tuturor pasilor va duce la descalificare. Un singur comentariu acceptat per utilizator.
5. Cine va posta despre acest concurs pe blogul personal si imi va lasa link-ul in comentariu va fi inscris de doua ori la extragerea finala.

Comentariile sunt moderate si vor aparea pe blog doar dupa ce le voi aproba.

Concursul este deschis doar pentru persoanele din Romania si se desfasoara in perioada 22.11.2010-29.11.2010, ora 22:00.
Castigatorul va fi desemnat cu ajutorul random.org in data 30.11.2010. 

 
 

98 comments

  1. Yay! Inca o sansa de a castiga o rochie frumoasa :) Multumim! (desi probabil fiind prima, nu voi castiga nimic cu random.org)

    Am indeplinit toate conditiile.

    Email: lovelly_ank@yahoo.com
    Numele de la google: Anca

    If i win, i want Anya cream. Ce frumoasa ar fi ptr masa de Craciun :)

    ReplyDelete
  2. Am urmat toti pasii.
    Cred ca daca as castiga as alege rochia LUCILLE.
    Nume de follower: maddailade
    Email: madda_ilade at yahoo dot com

    ReplyDelete
  3. ce frumossss!!!! multumim pentru oportunitate.

    Conditiile sunt indeplinite

    Mail: mititel@evilinside.info

    As dori sa primesc ROCHIE ADELAIDE...pfff mult de tot:)

    ReplyDelete
  4. Am respectat toti pasi.te urmaresc sub numele de extramicuta.adresa de mail este:roxanababaneata@yahoo.com
    si rochia care imi place este: rochia jessica

    ReplyDelete
  5. Awww, ce dragut din partea ta sa organizezi iar un giveaway. De data aceasta mi-ar placea sa castig rochia Lola. Toti ceilalti pasi au fost indepliniti, adresa mea de mail este lauratenshi@yahoo.com

    ReplyDelete
  6. Conditii indeplinite.
    Cyanilla Latte
    cyanilla[at]yahoo[dot]com
    Lovely Dress

    ReplyDelete
  7. Buna,mersi mult pentru aceasta oportunitate, sper ca de data asta sa fiu mai norocoasa :D
    Rochia de care m-am indragostit e rochia Romantic Pink.
    Toti pasii au fost indepliniti.
    Pe google connect te urmaresc ca coffeeandclothes, pe facebook sunt Alina Monica Godzsa, adresa de e-mail : coffeeandclothes@yahoo.com
    Am postat concursul si pe blogul meu:
    http://coffeeandclothes2010.blogspot.com/2010/11/alege-sa-porti-rochie-concurs.html

    ReplyDelete
  8. Buna,
    Am urmat toti pasii si sper sa castig Lovely Dress Grey.
    The New Wardrobe follows you, iar adresa: your.new.wardrobe@gmail.com

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  10. Buna ,te urmaresc cu numele Dedeea:*
    email: adisor68@yahoo.com
    Daca ar fi sa castig:-? as alege rochita Anya Cream:)
    Ar fi perfecta pentru aceasta vreme .Ar fi de fapt un cadou pentru ca acusi este ziua mea de nume..yey:x
    Am respactat toate conditiile.
    Si am postat despre giveaway pe blogul meu:* Multumesc mult de tot.

    http://dedeeasclothes.blogspot.com/2010/11/blogul-la-boheme-ne-rasfata-si-astfel.html

    ReplyDelete
  11. gfc: A.M.S
    mail: la.hanul.ancutei@gmail.com

    rochita care mi-a placut mult si mi-ar face mare placere s-o primesc este Chloe.
    am urmat toti pasii.
    multumim mult!

    ReplyDelete
  12. Am respectat toti pasii.
    Mail : brissu@yahoo.com
    Rochia care imi place este Lovely dress

    ReplyDelete
  13. Ca sa vezi ca nu am uitat de concurs (primul) particip la al doilea :D
    Te urmaresc cu Mad Hatter, if I am not mistaken.
    Mi-as alege rochia Layla.
    Adresa de email este palarierul.nebun@gmail.com
    Kudos girlie for doing this :)

    ReplyDelete
  14. Am urmat toti pasii si am postat pe blogul meu despre concurs.
    Te urmaresc sub numele de Cassie`s Shop.
    Adresa e-mail este justcassie23@yahoo.com
    Rochia care imi place este Lovely Dress Black
    Multumesc si bafta tuturor!

    ReplyDelete
  15. I am a romantic reader :) that's all I can read, but :)

    great dresses!! are you going to buy lanvin tomorrow?

    xo

    ReplyDelete
  16. wow..i am so excited...mi-ar placea la nebunie sa cstig rochia:Lola...toate criteriile au fost indeplinite..te urmaresc sub numele de extravagance shop..adresa mea de mail: extravagance_shop@yahoo.com...bafta mie:)))

    ReplyDelete
  17. Ce concursuri dragute! Ma bucur ca am gasit blogul inainte de cel de-al doilea.
    Am urmat toti pasii. Adresa de email este asymmetric.shadows@yahoo.com, numele de pe google e Tessa si mi-as dori rochia Annabel.

    ReplyDelete
  18. @carlita: Te rog sa imi spui si ce rochie iti alegi de pe site.

    Fetelor, va multumesc pentru cuvintele frumoase. Mult succes:)!

    ReplyDelete
  19. Buna imi place mult blogul tau. Te urmaresc cu numele de analuizacristea. Daca ar fi sa castig cu siguranta mi-as dori rochia http://diva-style.ro/Rochii/Ocazie/LovelyDress_Grey. Cred ca mi se potriveste perfect mai ales ca anul acesta am si banchetul :P. Mail-ul meu este analuizacristea@yahoo.com. Multumesc mult si mult succes in continuare.

    ReplyDelete
  20. Superb...m-am indragostit...rochia Layla
    Follower: Momo
    Adresa: marinatupran@gmail.com
    Multumesc mult!

    ReplyDelete
  21. Pasi indepliniti!
    follower: Simona H
    mail: iviltaz@gmail.com
    visez la AlexisBleu :)

    ReplyDelete
  22. Am urmat toti pasii.
    Rochia mea preferata este:Rochie Lovely Dress
    Te urmaresc via Google Account cu numele de:Andreea♥
    Am adaugat Diva Style pe facebook.(Myblueberrynights Andreea)
    Emailul meu:myblueberrynights.andreea@yahoo.com

    ReplyDelete
  23. @Simona: Nu gasesc numele tau in lista celor care imi urmaresc blogul. Te rog verifica daca nu cumva il urmaresti in privat.

    ReplyDelete
  24. Am urmat toti pasii si te urmaresc sub numele de larutza prin google.
    Adresa de e-mail este mitroi.raluca@yahoo.com
    Rochia care imi place este Lovely Dress Black
    Multumesc si bafta tuturor!

    ReplyDelete
  25. Am respectat toti pasii.Te urmaresc cu numele nico, iar adresa mea de mail este nico_19tm@yahoo.com.
    Daca ar fi sa castig mi-as dori rochia Samantha.

    ReplyDelete
  26. urmaresc blogul cu numele Cristinutza, si sunt fan al Diva Style pe Facebook cu numele Dragomir Cristina Elena, as alege rochita "Rochie Alice" de aici http://diva-style.ro/Rochii/Ocazie/AliceBleu pentru a o face cadou verisoarei mele.

    krystyana84@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Salut! Andreea te urmareste! Imi place rochia Patricia red
    http://diva-style.ro/Rochii/Toamna_Iarna/Patricia_Red

    Succes!

    ReplyDelete
  28. Am urmat toti pasii.
    Rochia mea preferata este:Rochie Annabel
    Te urmaresc via Google Account cu numele de:anna
    Am adaugat Diva Style pe facebook.
    Emailul meu:annax_trt@yahoo.com
    Si am postat despre giveaway pe blogul meu:* Multumesc mult de tot.

    http://beautifulanickamaya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Am respectat toti pasii.
    Te urmaresc cu numele de: ana ana prin Google account
    Pe FB cu numele de Ana Anna
    E-mailul meu: ana_22_vl@yahoo.com
    Rochia preferata http://diva-style.ro/RochiiRevelion/LovelyDress_Black

    ReplyDelete
  30. scuze, retrimit comentariul
    as vrea sa ma inscriu in concurs: carlita pentru Rochie Anya crem, S
    post si pe blog http://angelsofwords.over-blog.com/article-alege-sa-porti-rochie-concurs-02-12-61509814.html

    email: carlita20002000@yahoo.com

    ReplyDelete
  31. Te urmaresc cu numele Alexandra Clepsa.
    Pe facebook: Alexandra clepsa
    email: copqillu@yahoo.com
    Imi place rochia http://diva-style.ro/Rochii/Ocazie/Annabel

    ReplyDelete
  32. Am respectat toti pasii.Te urmaresc pe Google Friend Connect cu numele - Bianca.
    adresa de mail:biancacojocaru96@gmail.com
    Imi place rochia Clarissa,culoarea mov.
    link blog:http://stiridesprevedete.blogspot.com/2010/11/alege-sa-porti-rochie-concurs.html

    ReplyDelete
  33. hey :)
    Am respectat toti pasii:
    1. numele pt GFC este ank_eliza_01
    2. numele profilului de facebook: Ciubotariu Eliza Anca
    3. e-mail-ul meu este ank818@yahoo.com
    4. Imi place foarte mult rochita LUCILLE rosie.

    ReplyDelete
  34. Am intrat pe BLOG, pe site-ul DIVA STYLE, mi-am ales ROCHIA PENELOPE GRI, am adaugat DIVA STYLE ca PRIETEN pe facebooksi am postat si detalii despre concurs pe pagina personala.Am mai luat rochiid e la DIVA STYLE. SUNT SUPER! anghel.anca@yahoo.com

    ReplyDelete
  35. Anca, te rog sa imi spui si cu ce nume ma urmaresti prin Google Friend Connect.

    ReplyDelete
  36. buna te urmaresc cu numele chicandchip, adresa de mail chicandchip@ymail.com
    imi doresc muuult sa castig Rochie Layla
    despre concurs http://chic-and-chip.blogspot.com/2010/11/pentru-o-rochie-de-vis.html
    am respecatat toti pasii :)

    ReplyDelete
  37. Hello, mi-am facut si eu timp sa intru in concursul organizat la tine pe blog.
    Te urmaresc si sunt prieten pe Facebook cu Diva Style de la concursul trecut. Jules si Iuliana Manea pe FB.
    Cel mai mult imi place rochita Lovely Dress pe negru cu alb, deja am facut fixatie cu ea.
    Am amintit despre concursul de pe blogul tau cand am dat drumul la concurs pe blogul meu...nu stiu daca "se pune" ca extra participare.

    ReplyDelete
  38. Am uitat de adresa de mail...scuze, poate reusesti sa editezi primul comentariu cu ea, sa nu apara 2...imi cer scuze
    juleslikesmakeup@gmail.com

    ReplyDelete
  39. hey dear! you might be interested in this:

    Please enter my Lanvin, Jewelry & Makeup (and nail polishes) holiday giveaway on my blog!

    http://www.ohtobeamuse.com/2010/11/holiday-giveaway.html

    ReplyDelete
  40. @Jules: Din pacate, nu pot edita comentariile, dar e ok.

    @Cheryl: I've already entered, thank you very much!

    ReplyDelete
  41. Love all the dresses! They are super cute! Adore the lace details in the first pic MOST!

    Have a cheery day! (:

    Sanny's Head to Heart

    ReplyDelete
  42. Buna, multumim mult pentru acest concurs super.
    Am respectat toti pasii ceruti.
    Te urmaresc cu numele Mona Luiza.
    Imi doresc din tot sufletul sa castig rochia CLARISSA, model Mauve (mov).
    Am adaugat Diva Style ca prieten pe facebook.
    Adresa e-mail : monik315@yahoo.com

    ReplyDelete
  43. am respectat toti pasii.
    te urmaresc cu numele strumfita cu esarfa (questioare@gmail.com)
    Daca ar fi sa castig, mi-ar placea tare mult sa am aceasta rochie:
    http://diva-style.ro/Rochii/Ocazie/Anish

    ReplyDelete
  44. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  45. http://diva-style.ro/RochiiRevelion/LovelyDress_Black
    asta e rochita...mai sunt multe care imi plac dar nu prea ma inteleg cu s-m-urile!:)))

    Adresa bohemian_sin@yahoo.com

    Ti-am dat follow dar vad ca nici eu nu apar!bohemian sin tb sa fie
    am dat si add pe fb!
    Wish me luck!

    ReplyDelete
  46. Bohemian, tu mi-ai dat follow de cand am inceput blogul, esti in lista demult:) Succes la concurs!:)

    ReplyDelete
  47. am respectat toti pasii plus postare
    http://andreeabacau.blogspot.com/2010/11/concurs-boheme.html
    yadydeea_puss@yahoo.com

    ReplyDelete
  48. hey, am indeplinit pasii si astept sa mi se raspunda la friend request.
    rochia mea favorita este Anish - http://diva-style.ro/RochiiRevelion/Anish (printre altele)
    nu sunt sigura sub ce nume apar ca urmaritor, este ori kittenhood_dar, ori daria, ori asa ceva. imi pare rau dar nu ma descurc cu friend connect, urmaresc blogul prin reader.
    mailul meu dar.142173 at yahoo.com

    ReplyDelete
  49. Am respectat toti pasi
    Nume follower: Racoti Bianca
    Facebook: Ra Bianca
    Am scris pe blogul meu despre concurs: http://inelusinvartecus.blogspot.com/2010/11/alege-sa-porti-rochie-concurs.html

    Imi doresc sa castig rochia Agnes ( neagra)

    Adresa mea de email: ra_bianca@yahoo.com

    ReplyDelete
  50. am urmat toti pasii, georgianatiganasu, mail-georgianatiganasu@yahoo.com, rochia care mi-ar place e lola

    ReplyDelete
  51. @kittenhood: Hey, nu te gasesc cu nici unul dintre nume in lista celor care ma urmaresc prin Google Friend Connect. Te rog mai verifica daca ai dat follow. Mersi

    ReplyDelete
  52. Bunaaa!

    Am urmarit toti pasii si te urmaresc cu numele de Alexxa. Mie mi-a ramas gandul tot la rochia Alexis pink, de la concursul trecut: http://diva-style.ro/RochiiRevelion/AlexisPink

    Adresa mea de mail este: hirdaualexandra[@]yahoo[.]com

    O seara frumoasa,
    Alexxa

    ReplyDelete
  53. hey, cred ca este dar.142173... pot sa iti trimit print screen, altfel nu vad cum pot dovedi :)

    ReplyDelete
  54. @kittenhood: Cred ca ma urmaresti in privat si de aceea nu apari in lista.

    ReplyDelete
  55. salut

    sunt Ioana Bochis

    pasii au fost urmati :)
    te urmaresc sub numele: ib
    rochia aleasa este: Rochie Lovely Dress black&white
    adresa de e-mail: i_aliosa@yahoo.com

    multumesc :)

    ReplyDelete
  56. http://diva-style.ro/Rochii/Ocazie/Clarissa_Mauve
    am urmat toti pasii.

    ReplyDelete
  57. Claudia, dupa cum am mentionat la punctul 1 trebuie sa imi spui cu ce nume ma urmaresti pe Google Friend Connect si sa-mi spui adresa ta de mail (punctul 3).

    ReplyDelete
  58. Desigur ca am urmat toti pasii.....si am ales
    http://diva-style.ro/Rochii/Ocazie/LovelyDress_Grey

    e...superbaa:X:X:X

    ReplyDelete
  59. @Anonymus: Eu nu prea vad ca ai urmat toti pasii. In primul rand nu ai o identitate, nu imi urmaresti blogul prin Google Friend Connect, nu ai lasat o adresa de e-mail. Imi pare rau, dar inscrierea ta nu e valida.

    ReplyDelete
  60. Buna,

    Pe google friend te urmaresc cu numele Pixie, Facebook - Ioana Rotundu. Imi doresc rochia http://diva-style.ro/Rochii/Ocazie/Colette_Black.
    Adresa mail: ioana.rotundu@gmail.com

    Multumesc

    ReplyDelete
  61. Am indeplinit toti pasii!Am dat like siteului Diva Style pe facebook,am dat follow blogului pe care il urmaresc de cate ori am ocazia si citesc articolele pe care le postezi,acum te urmaresc prin Google Friend sub numele de : larisa.ella
    e-mail : larisa.ella@yahoo.com
    Acum sa indelpinesc si ultima misiune:
    O minunatie site-ul acesta!
    Si am observat ca preturile sunt rezonabile!
    Din multitudinea asta de rochii am ales'o pe aceasta!
    http://diva-style.ro/Rochii/Ocazie/AlexisPink
    Este atat e simpatica si rafinata,e simpla si in acelasi timp da o nota sofisticata celei care o poarta!
    Suuuuperba!

    Bafta tuturor![:*]

    ReplyDelete
  62. Conditii indeplinite.
    Miha.ela, pe facebook : Mihaela Pojogu
    Mihaela.mihordea[at]gmail[dot]com
    Postare blog:
    http://arianasshop.blogspot.com/2010/11/alege-sa-porti-rochie-concurs.html
    Rochia: Romantic Pink
    http://diva-style.ro/Rochii/Ocazie/Romantic_Pink

    ReplyDelete
  63. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  64. Te urmaresc sub numele Schoolgirl. Am adaugat Diva Style pe FB. Iar rochia pe care as alege-o ar fi, probabil (spun probabil fiindca imi e destul de greu sa ma hotarasc) Rochia Anish
    Multumesc pentru oportunitate!

    abstufftobuy(at)gmail(dot)com

    ReplyDelete
  65. ♥Ador sa port rochii iar cele de pe site-urile asiatice sunt preferatele mele !
    Am respectat toti pasii :) (sper) !
    1. Te urmaresc de multa vreme, nume follower - issa
    2. Rochia mea preferata se numeste Cynthia
    3. Acum sunt prieten(a) cu Diva Style pe facebook
    4. Adresa mea de mail este lisayeo8@yahoo.com
    Daca am dat follow blogului tau , inseamna ca te urmaresc prin Google Friend Connect ? Eu asa cred dar nu sunt sigura :(

    ReplyDelete
  66. Buna

    Am respectat toti pasii:
    -te urmaresc pe Google Friend cu numele de: mirela neagu
    -pe facebook sunt: Miry Neagu
    -adresa de mail: miry_blue18@yahoo.com
    Rochia pe care imi doresc sa o castig: Penelope-pe negru :)

    Multumesc si bafta tuturor.

    ReplyDelete
  67. Buna,

    Te urmaresc cu numele de paula, email: astralis2005@gmail.com
    Rochia pe care as alege-o daca as castiga este: rochia Anish
    Am respectat toate conditiile.
    Am postat despre concurs pe blogul meu:

    http://paulaweblog.blogspot.com/2010/11/alege-sa-porti-rochie-concurs.html

    Multumesc mult de tot.

    ReplyDelete
  68. ok, am urmat pasii
    nume de follower cazacu
    rochia dorita http://diva-style.ro/Rochii/Toamna_Iarna/Agnes_Black
    feeriecuzambete@yahoo.com

    ReplyDelete
  69. Buna,te urmaresc cu numele de: happy.ending93, rochia aleasa este : Rochie Anya Cream
    Email: iulianushkutza4_u@yahoo.com
    sper sa fie totul bine, am urmat toti pasii;
    Rochia e superba,se apropie Craciunul si nimic nu a fi mai dragutz!
    Multumesc mult si pupici:*

    ReplyDelete
  70. Buna, happy.ending

    Nu gasesc numele tau in lista celor ce ma urmaresc. Te rog verifica din nou daca ai dat follow.

    ReplyDelete
  71. Buna seara!
    Am postat pe blog http://marinloredana.blogspot.com/2010/11/alege-sa-porti-rochie-concurs.html
    Fallow era dat
    Am adaugat la prieteni pe facebook
    http://diva-style.ro/Patricia_Black rochia aceasta imi place f mult
    e-mail gepiza@yahoo.com

    ReplyDelete
  72. @Loredana: Buna! Pe blogul tau nu ai pomenit unde se tine concursul. Te rog sa modifici pentru a te inscrie cu doua sanse in concurs. Multumesc.

    ReplyDelete
  73. @happy.ending: E ok acum, esti inscrisa, dar nu am mai postat si celelalte comentarii. Succes!

    ReplyDelete
  74. 1. GFC username: Cris.
    2. Lovely Dress (gri).
    3. Am adaugat.
    4. Adresa de e-mail: neith4u (at) yahoo (dot) com

    ReplyDelete
  75. Buna, am respectat toti pasii, te urmaresc cu numele de jo_jox. Rochia Agnes ar fi minunata. Mersi, bafta tuturor!

    ReplyDelete
  76. Buna!
    Am indeplinit toate conditiile.

    Email: al3cu_stelista@yahoo.com
    Numele de la google: Alexandra Simon

    Rochia care imi place este:http://diva-style.ro/RochiiRevelion/Aileen

    ReplyDelete
  77. @jo_jox: Te rog lasa-mi si o adresa de mail.

    ReplyDelete
  78. buna
    am indeplinit toate conditiile
    imi place foarte mult aceasta rochie
    http://diva-style.ro/RochiiRevelion/Colette_Black e potrivita pentru revelion
    porumbmaria@yahoo.com
    porumb maria

    ReplyDelete
  79. Un concurs foarte frumos.Rochiile sunt pe gustul meu.Am indeplinit conditiile.
    Daca ar fi sa castig mi-as dori rochita Penelope
    rekaalina@yahoo.com

    ReplyDelete
  80. salut>:D< am indeplinit toate conditiile>:D<

    http://diva-style.ro/Rochii/Toamna_Iarna/Anya_Cream
    As vrea rochia Anya Cream:) E fenomen:X
    E-mail: dy3nutza_just_for_you@yahoo.com
    Nume de google: Eu BlAcK tU wHiTe
    http://seethelifeinneoncolours.blogspot.com/2010/11/httpboheme-fille.html

    Aici am pus concursul pe blog>:D<

    ReplyDelete
  81. Hey! :)
    Am respectat toti pasii.
    Numele cu care te urmaresc este T♥ny
    Adresa mea de mail este : m_antoanela@yahoo.com

    Rochita pe care mi-ar placea sa o primesc este Anish - http://diva-style.ro/Rochii/Ocazie/Anish.

    Am postat si pe blogiar link-ul catre postare este: http://blah-blah-blah-uri.blogspot.com/2010/11/imi-place-perioada-asta-sarbatorilor.html#links

    Bafta tuturor si multumim de ocazia de a participa :*

    ReplyDelete
  82. Buna, am indeplinit toate conditiile concursului. Ti-am dat follow pe google cu adresa invo4u@gmail.com ( Lacatusu Andrei ). Am trimis cerere de prietenie pe facbook la DivaStyle. De pe site-ul divastyle imi place rochia Rochie Lovely Dress. Adresa mea de mail este: invo4u@gmail.com | ma numesc Lacatusu Andrei

    ReplyDelete
  83. Am urmarit toti pasii. Te urmaresc cu numele Iancu Elena si pe faceook cu adresa ella_mina@yahoo.com
    Imi place rochia Lovely Dress Gray.

    ReplyDelete
  84. Buna. Am indeplinit toate conditiile si iti urmaresc blogul cu numele TheMuffinGirl.
    Daca ar fi sa castig eu, mi-as alege aceasta rochie superba de ocazii:
    http://diva-style.ro/Rochii/Ocazie/Annabel
    De asemeni, am scris si eu un articol despre concurs pe blogul meu http://the-muffin-blog.blogspot.com/2010/11/castigati-o-rochita-cu-la-boheme.html
    Adresa de e-mail: simonik_mititik (at) yahoo.com

    ReplyDelete
  85. Mai sunt 2 ZILE pana la ultima comanda pe acest an! Grabeste-te, sarbatorile se apropie: www.diva-style.ro

    ReplyDelete
  86. Buna ziua...am urmat toti pasii pentru inscriere...Rochia Lucille http://diva-style.ro/RochiiRevelion/Lucille_Red este superba:) mai ales ca in noaptea dintre ani trebuie sa porti un accesoriu de culoare rosie,si aceasta rochie este excelenta!
    elena_banu87@yahoo.com(Banu Elena)

    ReplyDelete
  87. te urmaresc cu vios77ro
    am indeplinit toate conditiile
    vlasceanu violeta
    http://diva-style.ro/Penelope_White e superbaaaa

    ReplyDelete
  88. Alegerea pentru sotia mea este: Rochie Adelaide - http://diva-style.ro/Rochii/Ocazie/AdelaideBlack

    ReplyDelete
  89. nume de follower: ritza
    mail: andredeea2deea@yahoo.com
    facebook: Andre Deea
    Rochita preferata: Talia. Are volanase, iubesc volanasele, modelul e foarte frumos si de ce nu se poate transforma cu usurinta intr-o rochita de zi sau una de seara cu niste accesorii potrivite.

    ReplyDelete
  90. @Elena Banu: Nu ai indeplinit toate conditiile pentru a te inscrie in concurs, si anume nu imi urmaresti blogul prin Google Friend Connect, d-abia dupa ce il vei urmari te pot inscrie.

    ReplyDelete
  91. @vio si queensoft: Va rog sa lasati si o adresa de e-mail

    ReplyDelete
  92. @ritza: Imi pare rau, dar nu gasesc numele tau in lista celor care ma urmaresc prin Google Friend Connect. Te rog sa verifici daca ai dat follow. Mersi

    ReplyDelete
  93. Am respectat toti pasii, rochia Anish e cea care mi se potriveste.

    oana.ilenasu@yahoo.com

    ReplyDelete
  94. am respectat toti pasii. oare ma gasesc in lista?!

    ReplyDelete
  95. http://diva-style.ro/RochiiRevelion/AliceBleu imi place muuuuul

    ReplyDelete
  96. Flory, imi pare rau, dar concursul s-a incheiat la ora 22, dupa cum am scris si in descrierea si cerintele concursului din aceasta postare.

    ReplyDelete
  97. ASTA ESTE .POATE DATA VIITOARE . A DURAT MULT CA NU PUTEAM SA DAU FOLLOW.GHINIONUL MEU

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.