QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Castigator concurs "Alege sa porti rochie!"

11/30/10

Asadar si asa deci...cine a castigat?! M-am gandit ca nu sunteti prea curioase si sa mai aman extragerea castigatorului pana maine! Ce ziceti?:) Mda, glumeam!! Stiu, stiu, excelenta gluma!:))

Castigatorul deja a fost ales cu ajutorul lui random.org si este........
                                                 
                                                Nr.ul 28, anna


Felicitari! O sa primesti un e-mail imediat si te rog sa imi raspunzi chiar astazi pentru ca este ultima comanda in acest an pe site-ul www.diva-style.ro. Va multumesc tuturor ca ati participat si o sa mai urmeze si alte concursuri si sunt sigura ca va veni si randul vostru sa castigati un premiu. Pana atunci astazi o sa va "delectez" cu o noua postare a unei tinute purtate acum ceva vreme. Nu plecati nicaieri!

10 comments

  1. Wow!!!Nu-mi vine sa cred, e prima data cand castig ceva.
    Multumesc mult!

    ReplyDelete
  2. Felicitari castigatoarei si multumim pentru concurs!

    ReplyDelete
  3. @anna: Ma bucur tare mult ca esti entuziasmata! Felicitari..si nu uita de mail-ul pe care ti l-am trimis!

    ReplyDelete
  4. Multumesc, mailu-ul l-am trimis de dimineata celor de la Diva-Style.
    Pupici!

    ReplyDelete
  5. Buna,

    Azi am primit rochita si imi vine de minune...am sa postez saptamana ce urmeaza pe blogg-ul meu niste poze cu ea imbracata.

    Multumesc mult!!!

    Sarbatori fericite fetelor!!!:*

    ReplyDelete
  6. Buna Anna,

    Ma bucur tare mult ca iti place rochita si ca iti vine bine! D-abia astept sa vad pozele!

    Multumesc pentru urare! Sarbatori fericite si tie!

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.