QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Lista participantilor la concurs

11/20/10

Concursul "Castiga o rochie chic cu Diva Style si La Bohème" s-a terminat. Desi eu cred ca regulile au fost foarte simple, multe dintre voi nu le-au respectat. Eu le-am trimis un mesaj personal tuturor celor care n-au respectat toti pasii, pentru a le atentiona ca nu vor fi inscrise in concurs. Unele dintre ele mi-au raspuns si au reusit sa se inscrie, altele nu. Asa ca voi avea doua liste: una cu participantele, alta cu cele care nu au fost acceptate in concurs. Daca vedeti un nume de doua ori in lista participantilor, asta inseamna ca acea persoana a postat pe blogul personal despre concurs, asadar are doua sanse la extragerea finala. Voi anunta acum participantii, iar mai pe seara sau cel tarziu maine dimineata voi anunta castigatorul. Din partea mea nu ar fi nici o problema sa il anunt acum, dar ma gandesc ca poate voi mai primi raspunsuri la mesaje sau vor mai exista nemultumiri, asa ca vreau sa le clarific inainte de a anunta castigatorul.

LISTA PARTICIPANTILOR:                                                  

1. Laura Tenshi
2. The Hearabouts                                                                     
3. Alexandra Clepsa                                                                  
4. Heels Lover                                                                           
5. Maria Tomoioaga
6. Irina
7. Alina Sidorencu                                                                     
8. The New Wardrobe                                                              
9. handmade.mititel                                                                    
10. Rinalda Faraian                                                                   
11. Iulia Romana
12. Iulia Romana
13. Andreea’s blog
14. Mirela Petre
15. Jules
16. Jules
17. maddailade
18. Anca
19. Alexxa
20. miha.ela
21. miha.ela
22. extramicuta
23. Ana Luiza
24. YellowJade
25. Mirela Niculai
26. supergirl
27. Cyanilla Latte
28. ruxy
29. Alexandra
30. Luiza
31. Andreea
32. Andreea
33. nico
34. Marin Loredana
35. A.M.
36. Pisi
37. andreeabacau
38. andreeabacau
39. Onitzza
40. Camelia
41. Diana Maria Spranceana
42. emily
43. TheMuffinGirl
44. Oana
45. Mocan Alexandra
46. Ioana
47. clubbing_for3v3r
48. Andreea
49. kory_nails
50. kory_nails
51. dedeea
52. dedeea
53. Anna
54. Ruxi
55. esiak
56. gabbis
57. Alma
58. Alice in Vintageland
59. anna
60. cris8809
61. sandra
62. ciufyx_crazy_lollipop
63. blogulalexei
64. blogulalexei
65. Cecille
66. pisi
67. Claudia
68. Coffee and Clothes
69. ella_mina
70. News
71. News
72. ccrissy
73. Alexandra.

LISTA CELOR CARE NU AU RESPECTAT TOTI PASII:

1. mihaela
2. carbaro88
3. pop aurelia
4. luiza meri
5. Alina (mi-a spus si numele cu care ma urmareste, dar eu nu o gasesc in lista, se poate sa fie o eroare, asa ca o rog sa imi raspunda la mesaj).
6. mateiiuliana
7. manea_adina2009

2 comments

  1. Daca e vb de mine, eu te urmaresc cu numele d Alina:) e vreo problema? am urmarit toti pasii

    Handmade .mititel

    ReplyDelete
  2. Nu, nu este vorba despre tine. Numele tau este in lista celor inscrisi la concurs. Succes!

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.