QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Un weekend de reduceri la Mini Prix: 30% la încălțămintea de damă

3/13/15

Nu știu dacă ați aflat (dacă nu, trebuie să vă împărtășesc și vouă neapărat), dar Mini Prix va avea în acest weekend reduceri de 30% la încălțămintea de damă, atât în magazine, cât și online. Întotdeauna am găsit încălțăminte foarte mișto la ei și la prețuri mai mult decât bune. O reducere de 30% la prețurile deja destul de mici mi se pare de neratat. Eu deja mi-am făcut o mică listă cu perechile de pantofi pe care aș vrea să le cumpăr. Sper să fiu rapidă și să pun mâna pe ele, pentru că știu că produsele lor se vând destul de repede. Vă sfătuiesc și pe voi să faceți același lucru dacă comandați online. Să puneți de acum produsele în coș, ca să evitați să fie out of stock până vă hotărâți ce să cumpărați, iar mâine când încep reducerile doar să plasați comanda.  
Puteți alege dintre balerini, pantofi eleganți sau sport, pantofi din piele, ghete și bocanci sau încălțămintea din colecția Fly London. Aveți destule variante, toate foarte atractive.

Mie mi-ar plăcea să intru în posesia a cel puțin unei perechi din cele de mai sus. Balerinii sunt perfecți pentru primăvară, sunt colorați, au modele interesante, sunt comozi. Pantofii cu talpa joasă sunt de recomandat dacă aveți drumuri lungi de făcut ori stați mult în picioare ori doar vreți să vă bucurați de o plimbare lungă. 

Toate avem nevoie de pantofi cu toc, fie că îi purtăm zi de zi, fie doar la ocazii speciale, ei nu trebuie să ne lipsească din garderobă. Eu am ales o pereche de un albastru minunat pentru a înviora orice ținută, o pereche nude ușor de asortat, o pereche neagră din catifea cu aplicații pentru ocazii deosebite și o altă pereche neagră din piele cu un toc deosebit.

Spor la cumpărături, dragilor!

2 comments

  1. Love the green lace ups. xoxoxo

    ReplyDelete
  2. Ti-ai luat pana la urma vreo pereche? :)
    Sa ai o saptamana frumoasa!

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.