QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Să întâmpinăm primăvara în ținute șic!

3/6/15

Ahh, a venit primăvara!! Neapărat se cere semnul exclamării aici, pentru că o așteptam de ceva timp. Ador primăvara, natura se transformă într-un mod extraordinar. E anotimpul propice pentru ținute vaporoase, pentru combinații magice de haine colorate, de rochii înflorate și fel de fel de ținute șic. Eu d-abia aștept să le port și să le etalez aici pe blog. Mă gândesc cu plăcere și la cum îmi voi accesoriza ținutele. Îmi place ca primăvara să port și mai multe accesorii colorate. Mă focusez atât pe bijuterii, cât și pe pantofi și genți. O geantă bine aleasă poate completa o ținută într-un mod aparte. Îmi plac gențile care au acel "je ne sais quoi", care sunt deosebite. 
Îmi imaginez o rochie lungă, albă vaporoasă combinată cu o geacă biker maro sau bleumarin, cu multe coliere lungi, cu brățări faine la care să adaug o geantă în franjuri. Am selectat-o pe cea în formă de inimioară de la Manier.ro (o găsiți aici, disponibilă și pe alte culori). E adorabilă și s-ar potrivi de minune cu o astfel de ținută. Are un design diferit care sigur va atrage atenția celor din jur. O recomand pentru o varietate de ținute, nu numai pentru cele în stil boho. 


Dacă e primăvară, asta nu înseamnă că nu ne mai ducem la serviciu. Pentru birou putem alege o fustă creion pe care să o combinăm cu o cămașă, dar nu una simplă, clasică, ci una cu buline, cu dungi sau cu un imprimeu interesant. Sau invers: o fustă cu imprimeu și o cămașă simplă. Nu trebuie să ne ferim de culori, dar trebuie să le dozăm bine. Dacă o accesorizăm cu o geantă tip servietă, preferabil una cu spațiu pentru laptop, exact ca această geantă de la Manier.ro, vom crea o ținută de impact. Este o geantă util compartimentată pentru a face loc tuturor lucrurilor pe care noi, femeile, ne place să le purtăm cu noi sau ne sunt necesare.

Ați văzut două colaje cu propunerile mele. Aștept și de la voi propuneri de ținute cu gențile pe care vi le-am prezentat.

5 comments

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.