QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

It's time for a new hairdo!

3/31/15


EN: Lately I just wore my hair straight and when I found out a new beauty studio has just opened in town I thought is time for a new hairdo. Raluca Racoviță is a fresh name in the beauty industry, she is a hair stylist and a make-up artist, so I was more than happy to leave my hair in her hands. I wanted some curls and something to match my bohemian-modern outfit and she stood up to my expectations. So if you want to try Beauty Studio 1 Dream I highly recommend it. Read more details in my Romanian version.


RO: În ultima vreme am avut părul numai drept și sinceră să fiu simțeam nevoia de o schimbare. Așa că în momentul în care am auzit că un nou beauty studio s-a deschis în București am zis că e timpul pentru o nouă coafură. Beauty Studio 1 Dream, căci despre el vorbesc, se află într-o locație centrală, în zona Unirii, pe Dealul Mitropoliei și ținând cont de locație am crezut că prețurile vor fi exorbitante, dar m-am înșelat, sunt foarte accesibile, iar serviciile de calitate. Eu le-am încercat pe pielea mea, așa că vi le pot recomanda cu drag. Am început cu o coafură și voi continua mâine cu o manichiură semipermanentă (d-abia aștept să vă povestesc mai multe și despre asta). Raluca Racoviță este cea care s-a ocupat de părul meu, este un nume fresh în domeniul frumuseții, este hair stilist și make-up artist. Despre calitățile sale de make-up artist nu vă pot vorbi încă, dar despre cele de hair stilist, da. Raluca mi-a înțeles foarte bine cererile, voiam ceva care să se potrivească ținutei mele, ceva boem, dar și modern. S-a ridicat la așteptările mele și a făcut o treabă minunată. Nu credeți? Am rugat-o să mai îmi tundă puțin și bretonul și i-a dat un aspect mai interesant. 
Beauty Studio 1 Dream by Raluca Racoviță oferă mai multe servicii, printre care nails art, machiaj profesional, diverse tratamente pentru păr etc. Pentru mai multe detalii și prețuri accesați site-ul lor: www.1dream.ro sau pagina de Facebook: www.facebook.com/1dreambyralucaRacovita.
Acum aștept părerea voastră despre look-ul meu și vă arăt pașii care au dus la coafura finală.


A couple of photos with the studio.
Câteva fotografii cu studioul.

You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest -Instagram.

8 comments

  1. Cat de bine iti sta asa! <3 Superb!

    Julia | juliahasch.com

    ReplyDelete
  2. You are absolutely stunning!

    Maë from
    http://blackhairblackdress.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  3. Foarte dragut articolul! L-am urmarit cu placere!

    www.rokolla.blogspot.ro

    ReplyDelete
  4. Tare tare frumos te-au aranjat! Si iti sta bine (nu bine...foarte bine!) cu breton!!! :)

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.