QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Roses & biker jacket

3/4/15

Jacket & blouse/Geacă & bluză - SheInside
Pants/Pantaloni - second hand store
Boots/Cizme - Filty

EN: I'm having a bit of a problem with my camera. All of these photos are overexposed and the colors are different from reality (for example these pants are green, they sure don't look green in the photos). Might have been the cold, might have been the humidity, I don't know, but the fact is they don't look good. I was so happy when I found these stairs with the color green because they matched my pants beautifully...but guess what?! I was fooled, because my camera decided that she is in charge with the color palette that day. Do you have this kind of problems with your camera?
God, I know I've said it in a previous post, but I can't believe how often I wore pants lately! Me, the skirts and dresses lover. But now with the spring around the corner I will return to my old habits. Can't wait!
Wish a great week, guys! Ta-ta!


RO: Am o problemă cu aparatul foto. Își cam face de cap de la o vreme. Toate pozele din postarea de azi sunt supraexpuse, iar culorile sunt diferite de realitate (de exemplu pantalonii sunt verzi, dar stați liniștiți, nu aveți probleme cu ochii, chiar nu par verzi în fotografii). Poate din cauza frigului, poate din cauza umidității, ce e clar este că nu arată bine. Eram tare mulțumită că am găsit scările astea unde predomină verdele, am zis că vai, dar ce frumos se vor asorta cu pantalonii mei!! Îhîm, aparatul foto a decis că nu, nu se vor asorta, azi va alege el paleta coloristică. Voi aveți probleme de genul cu aparatele voastre?
Doamne, știu că v-am spus și într-o postare anterioară, dar nu îmi vine să cred cât de des am purtat pantaloni în ultima vreme...eu, o iubitoare de fuste și rochii. Însă acum cu venirea primăverii sigur mă voi întoarce la vechile obiceiuri. D-abia aștept!
Să aveți o săptămână însorită! Ta-ta!

You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest -Instagram.

6 comments

  1. Hopefully you are able to figure out what's up with the camera. I do like this colour though even if it's not the reality. I also love your jacket and this location, you can't go wrong with stairs.

    Princess Audu

    ReplyDelete
  2. nice biker jacket! your hair looks amazing!
    www.samanthamariko.com

    ReplyDelete
  3. Voiam sa le vad culoarea reala, dar am vazut ca nu sunt de pe vreun site. Se pare ca se intampla ceva cu nuantele in ultima vreme, ba albastru si negru, ba auriu si alb, ba verde si albastru:))

    ReplyDelete
  4. Ai o camera daltonista. :)) The pants still look good though. Btw, I loooove your outfits! <3 Iti urmaresc blogul de mult timp. Dar uneori din lipsa de timp n-am lasat comentariu. Azi mi-ai adus aminte de fosta mea camera digitala care fotografia extrem de urat culoarea rosie.

    ReplyDelete
  5. Sigur de la frig e, alta explicatie eu nu gasesc! Oricum tu arati minunat, indiferent de culoarea pantalonilor! :* :*

    ReplyDelete
  6. Wow, zici ca pantalonii aia sunt verzi? :))) Tre' sa schimbi aparatul atunci. :)
    Pupici!

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.