QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Glam up with some pretty balloons!

3/27/15

Dress/Rochie - HERE
Shoes/Pantofi - Zara
Jacket/Geacă - SheInside
Earrings/Cercei - Crown Fashion

EN: Sweeties, welcome to my blog! I have a very cute post for you today. When I received this gorgeous dress from Chi Chi I instantly thought that I need to make a special photo shoot, because this dress truly deserves it. Some balloons were perfect to add more cuteness to the outfit. The ones from La Party really cheered up the atmosphere. I chose the colors to match my outfit. It was such a fun photo shoot and I hope you like how the photos turned out!
Before I let you enjoy the photos I have to say that this is the most wonderful, feminine and dreamy dress ever. I felt great wearing it! Can easily be worn to a party or a garden party and even to a special event like a wedding. Find the Essie dress right here.
Kisses, my gals!
P.S: Sorry for the overwhelming number of photos. I promise a lot less in my next posts. :)


RO: Fete dragi, bine ați venit sau bine ați revenit pe blogul meu! Am pregătit pentru voi azi o postare tare drăguță. Când am primit rochia asta încântătoare de la Chi Chi m-am gândit imediat că trebuie să fac o ședință foto mai specială, pentru că rochia asta chiar merita așa ceva. Am zis că un buchet de baloane s-ar potrivi de minune. Sper să îmi dați dreptate. La Party a avut exact ce îmi doream. Mi-am ales culorile potrivite pentru ținută și totul a fost gata pentru ședința foto. Să știți că ei nu oferă doar baloane, ci și accesorii pentru petreceri, așa că apelați cu încredere.
Înainte de a vă lăsa să vedeți fotografiile trebuie să vă spun că aceasta este cea mai feminină și splendidă rochie pe care o am. M-am simțit grozav purtând-o și cred că o puteți lua cu ușurință la o petrecere sau chiar la o ocazie specială. Găsiți rochia Essie aici.
Un weekend fain!
P.S: Scuze pentru numărul mare de fotografii. Promit mult mai puține în următoarele postări. :)


You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest -Instagram.

18 comments

  1. What a gorgeous dress, so striking...you look amazing xx

    ReplyDelete
  2. Daca tot te autointitulezi bloggerita de fashion, de ce nu incerci niste poze mai decente? Fara masini in fundal sau agatata de semnul de trecere de pietoni. Chiar daca nu mai esti asa de grasa, ai ramas la fel de penibila!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai studiază și tu blogurile de modă, mai ales cele din afară, și ai să vezi ce înseamnă fotografiile de modă!! Penibil aici este doar comentariul tău!

      Delete
  3. WOW! speechless! gorgeous photoshoot, dress and of course you!

    ReplyDelete
  4. Postarea asta este pur si simplu adorabila :X. Imi place mult rochia, iti vine tare bine, iar baloanele sunt acel ceva ce mai trebuia unei rochite asa frumoase. Am spus si noi ca vom lua niste baloane la plimbare pentru o postare, asa ca, in curand, ne luam si noi zborul :P. Ai avut mare noroc ca ai prins o zi asa senina. Te pup

    Cori

    ReplyDelete
  5. The dress is lovely, I like the high-low effect and the floral print. You look stunning and I love the concept of these pictures, feels like a birthday shoot so no need to apologize for posting a lot of them.

    Princess Audu

    ReplyDelete
  6. Beautiful pictures! You look lovely!

    ReplyDelete
  7. Postarea asta este adorabila. Bravo, draga mea. Iti sta minunat cu rochia si despre baloane nu mai zic nimic <3

    Kisses

    ReplyDelete
  8. Rochita e foarte frumoasa si te prinde perfect. Nu ma deranjeaza numarul mare de poze, imi plac postarile de genul asta. Eu as fi purtat-o cu un sacou scurt sau o gecuta alba. Pupici si la cat mai multe postari colorate!

    ReplyDelete
  9. Love the photos, and the dress is beautiful!

    ReplyDelete
  10. Wow...intr-adevar multe poze! Superbe toate!!! Rochia este asa frumoasa!
    Imi place tinuta, iar baloanele sunt alese pe masura! :)
    Pupici
    http://loredanamanciu.blogspot.ro

    ReplyDelete
  11. This is such a gorgeous dress! I'm in love with the outfit :)

    Kisses, Kali
    www.kalisinspiration.com

    ReplyDelete
  12. Amazing photos!!!

    like it!

    kiss

    Alazne

    www.alazne-apieceofme.com

    ReplyDelete
  13. Esti superba in pozele astea, in toate!!!! Cred ca e de departe una din postarile mele preferate! :* :*

    ReplyDelete
  14. Superba rochia! Imi place si croiul si culoarea!
    xoxo

    http://fashionablestreets.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Superbe pozele!!!!! Moama ce imi place ideea de baloane!!Super chic si outfiutul arati impecabil si noua culoare te prinde maxim!:)

    ReplyDelete
  16. Ce postare frumoasa! Nu ma mai satur sa ma uit la poze, arati minunat Mona, pupici!
    http://www.xcentrica.ro/camasa-army-si-boyfriend-jeans/

    ReplyDelete
  17. Foarte faina rochia, si ai avut o idee grozava cu baloanele. :)

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.