QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

The second part of my 2013's outfits

1/4/14

EN: Darlings, I'm back with the second part of my 2013's outfits. The first part you saw it here. As I said on the previous post it was a good year. I've talked there about my outfits, my hair colors, my weight. I'm thankful that I've met lovely bloggers and made new friendships, that I had many collaborations with stores from Romania and abroad. I don't know what 2014 will bring, but I hope it will be a pretty awesome year for all of us!
Now tell me, what is your favorite outfit?

RO: Dragilor, m-am întors cu partea a doua a ținutelor purtate în 2013. Prima parte ați văzut-o aici. Cum spuneam în postarea anterioară a fost un an bun. Am vorbit atunci despre ținutele mele, despre culorile părului meu, despre greutatea mea. Acum vreau să vă spun că sunt recunoscătoare că am întâlnit bloggeri minunați și că am legat noi prietenii, că am colaborat cu magazine de aici și din afară. Nu știu ce va aduce anul 2014, dar sper să fie un an grozav pentru noi toți!
Acum spuneți-mi, care este ținuta voastră preferată dintre cele de mai jos?



You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

9 comments

  1. Îmi plac multe dintre ținutele tale, n-aș putea să aleg una. Îmi place că alegi, adeseori, diferit, că ai un fir roșu, dar compui outfit-uri care mă surpind mereu. Mă bucur mult că ne-am cunoscut, anul trecut, și îți doresc să reușești tot ce-ți propui. Pupici, scumpa!

    ReplyDelete
  2. Gorgeous outfits! Great style :)

    www.ruzinscloset.com

    ReplyDelete
  3. Îmi plac chiar mai multe ținute, motiv pentru care nu enumăr exact favoritele. Ține-o tot așa :)

    ReplyDelete
  4. si mie imi plac mai multe si m-as vedea purtandu-le. :)

    ReplyDelete
  5. sunt foarte faine ,abea astept tinutele din anul acesta!:D
    http://sandrastlye.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  6. Buna, am trecut sa te salut. :)
    Sper ca ai avut un weekend grozav si sa ai o saptamana la fel!
    Xoxo, Victoria

    ReplyDelete
  7. all your outfits are so cute! I really love your cat dress and your lace dress! =)

    http://www.mybrokeneggshells.com

    ReplyDelete
  8. An nou cat mai fericit si implinit!!! Hmm, grea decizie, am mai multe tinute preferate ;))). Imi place la nebunie tinuta cu rochita alba pisicuta si tinuta cu topul acela orange aprins <3
    te puup :*

    ReplyDelete
  9. 3, 4, 12, 13, 26, 29 - ultimele doua iti vin perfect si daca te plictisesti vreodata de ele si vrei sa le vinzi, eu sunt prima clienta :)

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.