QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Shades of green and blue

9/23/13

EN: Yesterday was my blog's 3 years anniversary and I promise this week a post with my journey, my experiences and my outfits in these 3 years. I was busy this weekend and didn't managed to write the post. Until then here is a new look, wearing different shades of green (have I told you green is my favorite color?) and blue. I'm loving my pretty new shirt from kurtmann.ro, makes a great combo with the cardigan.
What colors do you like to wear this fall?

RO: Ieri blogul a împlinit 3 ani de existență (zbuciumată :))), așa că promit o postare săptămâna asta cu evoluția mea, experiențele și ținutele mele din acești 3 ani. Weekend-ul ăsta am fost destul de ocupată și nu am reușit să fac postarea. Până atunci vă las cu ținuta mea de ieri, în nuanțe de verde (v-am spus că verdele e culoarea mea preferată?) și albastru. Îmi place tare mult noua mea cămașă de pe kurtmann.ro, cred că merge de minune cu acest cardigan. Voi v-ați făcut cumpărăturile până acum de pe Kurtmann? Eu le-am făcut de câteva ori și am fost extrem de mulțumită de hainele și accesoriile primite. Iată ținutele în care am purtat piese achiziționate de la Kurtmann: "Green hair, free mind", "That pencil skirt", "A drop of neon" and "Ohh, yellow!".
Care sunt culorile voastre preferate toamna asta?

Shirt/Cămașă - Stradivarius via kurtmann.ro
Bag/Geantă - Bershka via kurtmann.ro
Skirt/Fustă - vintage
Necklace/Colier - Romwe
Shoes/Pantofi - SuperPantofi.ro
Cardigan/Cardigan - random store


You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

20 comments

  1. E superba camasa si imi place mult cum ai asortat-o <3

    ReplyDelete
  2. La multi ani! Iti doresc sa ai mereu inspiratie si cat mai multe tinute memorabile!

    ReplyDelete
  3. Green is such a great color on ya, so I can see why you love it. Your purse is just the perfect "definition of green" color, and your necklace is so fun. Lookin' stylish as always, lady! n_n

    ReplyDelete
  4. Pantofii sunt minunati :X Ii ador

    ReplyDelete
  5. La mulţi ani, sweetie! te citesc cu mare drag, să ştii. Iar ţinuta îţi vine tare bine, îmi plac nuanţele de verde şi de albastru.

    ReplyDelete
  6. Frumoasa camasa, frumosi pantofi, arati bine in aceasta tinuta!

    ReplyDelete
  7. Wao, congratulations on your 3 year blogiversary!!! And you look so cute in this outfit, green and blue have always been one of my favorite color combos :)

    www.thejoyoffashionblog.com

    ReplyDelete
  8. I LOVE this outfit! All the pieces go together so well! Lovely colour pallette! Especially the blouse is so chic!

    ReplyDelete
  9. Oh, la cat mai multi, mult ani!!!! :* Vai ce-mi place, superba tinuta din toate punctele de vedere, mai ales cromatic :D

    ReplyDelete
  10. Happy blog anniversary, Mona! Wishing you many more wonderful years :) Your blouse and necklace are gorgeous together!
    xox,
    Cee

    ReplyDelete
  11. Cute!


    I am nominated for the best blog of the year CAN you PLEASE vote for me :


    http://www.golden-blog-awards.fr/blogs/pretty-tiny-things.html#.UkCQYASZ0GU.twitter

    Thank you so much if you do it !

    Have a nice evening !

    Emily from Pretty Tiny Things

    ReplyDelete
  12. la multi ani

    frumoasa camasa, frumos colier.

    ReplyDelete
  13. oh i love all the green mixed with blue! what a beautiful autumn look!
    kiss,mary
    http://www.maryloucinnamon.com

    ReplyDelete
  14. Arata foarte bine inchegata tinuta, e perfecta!!

    ReplyDelete
  15. These colors look amazing on you- I love your skirt! Happy 3 year bloggaversary!

    Xo, Hannah

    sweetsweetnoir.net

    ReplyDelete
  16. Multi ani inainte! O sa te urmaresc in continuare... imi place mult camasa, e superba, si pantofii ii ador :) Zi frumoasa!

    http://diana.doubleweb.ro/fall-come-denim-star/

    ReplyDelete
  17. Very nice outfit! I love the bag!
    Kisses
    New post:
    http://pourquoimoi.es/pourquoi-irene-2/

    ReplyDelete
  18. First of all, happy birthday!:D

    Secondly, you look amazing :x

    ReplyDelete
  19. im in love with your outfit. perfectly styled!

    hope you visit my blog and we culd follow each other:)

    www.gulaabigirl.com

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.