QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Ohh, you yellow!

9/7/13

EN: Hi, guys! 
Another colorful post from yours truly. Grabbed this lovely yellow Mango dress from Kurtmann.ro at a very low price. I had no idea I'm going to be all cleavage. :)) I felt a little uncomfortable, I'm not used with my "babies" all over the place. :)). But the dress was too pretty not to put it on. I bought the necklace 4 years ago (I think) on my birthday. Didn't had the chance to wear it that often. I do think that a statement necklace can change a whole outfit.
Is almost fall, but here it still feels like summer. How is it where you live?

RO: Încă o postare plină de culoare. Am luat rochița asta Mango galbenă de pe Kurtmann.ro la un preț foarte bun, însă neavând idee că o să fiu toată un decolteu. :)) M-am simțit cam incomod, nu sunt obișnuită ca "fetilii" să ia atât aer, dar rochia e prea drăguță, așa că am hotărât să o port așa. 

Colierul l-am cumpărat acum 4 ani (cred) de ziua mea de la Meli Melo. Nu l-am purtat totuși prea des. Cred că un colier statement poate schimba felul în care arată o ținută. Nu vă feriți de accesorii!

Dress/Rochie - Mango via kurtmann.ro

Necklace/Colier - Meli Melo
Sandals/Sandale - YesWalker
CardiganCardigan - Etic



You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

20 comments

  1. Ulala dar colierul sare foarte fain in evidenta! :D
    Draguta rochia! :D

    ReplyDelete
  2. Si mie imi place colierul, poti opta pentru un top cu dantela pentru un mai mult comfort. Imi place mult culoarea ei.

    ReplyDelete
  3. Ce-mi plac sandalele!!!!
    Imi place cum te-ai jucat cu aceste culori!:)

    ReplyDelete
  4. Ce draguta e! Pe mine nu ma prinde galbenul deloc, asa ca il ocolesc pe cat pot. Colierul completeaza perfect si e haios!

    ReplyDelete
  5. wow you look so beautiful! i love love love your dress! so pretty :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. You look gorgeous! Love this look!

    http://bellasstyle.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  7. You always rock bright colors so well. I am IN LOVE with that lemon-y yellow dress of yours. And that necklace is so cute... reminds me of candy!

    ReplyDelete
  8. your yellow dress is so cute and summery! i love this loook!

    lindsey louise

    hellomrrabbitblog.com

    ReplyDelete
  9. Ce frumos! Nu pot să nu remarc, însă, cardiganul :( E frumos el şi bne integrat în outfit, dar asta înseamnă că vine toamna :(( Superbe sandalale, superbe!

    ReplyDelete
  10. What a chic look Mona, yellow color suits yo so much! :)

    ReplyDelete
  11. Colierul este minunat, rochita iti vine foarteeeeeeeee sexy. De altfel imi plac in suflet sandalele.

    ReplyDelete
  12. A mai furat colierul atentie de la decolteu.
    ;-)
    Nice look.

    ReplyDelete
  13. That's a pretty dress!!

    http://lovelyprettyworld.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  14. Cat de schimbata esti cu parul prins sus <3 wow :D imi place ! :)
    Iar rochia arata ft bine ! :D

    te pup

    ReplyDelete
  15. cute

    http://steph-annieblog.blogspot.fr
    http://steph-annieblog.blogspot.fr

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.