QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Doi pisoiasi spre adoptie

10/13/10

 This post is only for my romanian readers.

Am gasit abandonati acum 2-3 zile doi pisoiasi superbi, pe care, din pacate nu ii pot pastra. Isi cauta un stapan care sa aiba mare grija de ei si sa ii iubeasca. Preferabil sa ii ia pe amandoi, dar daca doreste doar pe unul dintre ei e ok si asa. Sunt foarte micuti, asa cum puteti sa vedeti si in poze. Eu nu le-am facut nici un vaccin. De asemenea, nu stiu ce sex au:P
Viitorul stapan ar trebui sa fie din Bucuresti, dar daca doreste cineva din alta localitate sa ii ia si poate veni pana in Bucuresti, nu e nici o problema.
Pentru cei interesati ma puteti contacta la adresa de e-mail: boheme.fille@yahoo.com
Sunt foarte jucausi, d-abia am reusit sa ii tin intr-un loc sa le fac poze. Pozele acestea nu le fac dreptate, sunt mult mai scumpi si frumosi.
Va rog sa postati si voi pe blogul vostru, pe facebook, in fine pe orice mijloc de comunicare in masa anuntul aceasta:)




15 comments

  1. Awwwwwwwwww, daca ar fi dupa mine, as lua acasa pisici si catei cu sacii:(
    Adorabili, sper sa se gaseasca cineva care sa ii ia....

    ReplyDelete
  2. Mie-mi spui..si eu as face acelasi lucru.
    Da, si eu sper din tot sufletul sa ii ia cineva.

    ReplyDelete
  3. I don't understand a word lol but these kitties are SO cute!! ;)

    ReplyDelete
  4. :D Well, these kitties were abandoned and I took them in, but I can't keep them and I'm trying to find someone to adopt them:)

    ReplyDelete
  5. tare simpatici :) sper sa gasesti stapan

    ReplyDelete
  6. Multumesc, si eu sper! Desi ma gandesc din ce in ce mai mult sa ii pastrez eu.:)

    ReplyDelete
  7. Cel negru e copia fidela a Taciunicai mele:))Stiu cum te simti cand vezi animale abandonate....la noi in curte sunt 10(!!) pisoi,din care 8 sunt salvati,plus o catelusa lup,tot venita....Sper sa le gasesti stapani,dar,daca ii tii,iti garantez ca n-o sa regreti nici un minutel!!!

    ReplyDelete
  8. Au fost abandonati la gunoi, nu inteleg oamenii astia, ar trebui inchisi pentru ca fac asa ceva!! Problema e ca eu stau intr-un mic apartament de 2 camere si mi-e cam greu sa ii pastrez, dar daca in cateva zile nu le gasesc stapan, sigur vor ramane la mine. Cred ca e asa distractiv la tine la curte, as vrea sa stau si eu printre minunatiile pe care le ai tu! Multumesc!

    ReplyDelete
  9. Daaaaa.....e f distractiv!!!!Hai sa-ti insir "distractia":10 pisoi(din care 7 sunt femele,asadar,anticonceptionale,alea-alea,ca nu-i salvez ca sa arunc puii lor),1 caine f mare,si,cireasa de pe tort,o familie intreaga de ciute si cerbi,8 la numar,care imi mananca-la propriu-toata gradina!!!Am 3 ani de cand n-am mai gustat nici macar o pastaie,indiferent de metoda folosita pt a le opri intrarea in gradina!!!Sefa trupei e Ema(asa am botezat-o eu si stie de nume acum) si e atat de blanda ca mananca din mana!Asadar,ne distram...Daca vrei sa ii vezi uite linkul:http://www.hipet.ro/profile/index/puffy679 Pozele cu Ema sunt in albumul Babutei si al lui Danut!!!A,daca te intrebi unde se intampla asta....Vatra-Dornei:))

    ReplyDelete
  10. Wow..da, da, multa distractie!:P Animalele implica si multe obligatii, dar iti fac viata asa frumoasa!..si eu am avut un caine si a fost cea mai mare bucurie din viata mea! MA duc sa iti vad animalutele acum!:D

    ReplyDelete
  11. I also don't understand anything, but they are sooo cute!!!!!!!! I want a kitty so bad.

    ReplyDelete
  12. Too bad you don't live near me, these lil' fellows are for adoption!

    ReplyDelete
  13. Am postat si pe hipet linkul tau...poate se iveste cineva doritor!!!

    ReplyDelete
  14. Iti multumesc mult! Ti-am vazut animalutele, cat sunt de frumoase, sa iti traiasca! ..si Ema si pretenii ei sunt tare haiosi.

    ReplyDelete
  15. Vai cat sunt de frumosi! Tare mi-ar placea sa-i am :(( dar am caini si sunt rai, am si o vrabiuta.... nu am loc. Le doresc tot binele din lume, sper ca destinul sa-i conduca acolo unde o sa fie cel mai bine pentru ei, asta daca nu cumva raman la salvatoarea lor :)).
    Sa-ti traiasca!

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.