QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Biba Bijoux -lichidare de stoc

10/8/10

Hey, copii:D

Azi va recomand minunatele accesorii de la Biba Bijoux. Sunt extrem de originale (permiteti-mi aceasta exprimare) si foarte bine lucrate. Eu m-am indragostit de ele de cum am intrat pe site-ul Andreei Vaduva, cea care creaza aceste minunatii. Am comandat de mai multe ori de la Biba Bijoux si intotdeauna am fost multumita.
In lunile octombrie si noiembrie ea vine cu o surpriza: o LICHIDARE DE STOC. Preturile vor fi intre 10 si 20 lei. Asa ca ce mai asteptati, vizitati www.bibabijoux.ro !

Am preluat de pe blogul ei textul acesta pentru mai multe detalii:

" In lunile octombrie si noiembrie Biba Bijoux face curatenie printre colectii. Astfel vor ramane active doar Dreamy Days si Breaking the Pattern, in timp ce colectiile vechi se destrabaleaza intr-un mega party ce are ca dresscode preturile mini.

Preturile sunt valabile doar pentru produse aflate in stoc, pentru produse realizate la comanda, pretul este cel vechi. Daca doriti accesorii din colectiile Invartita si Obsolete, va astept cu o cerere pe mailul office@bibabijoux.ro pentru ca am accesorii care nu sunt prezentate in shop. Comanda minima este de 30 de lei, iar transportul este de 10 lei pentru plata ramburs si gratuit pentru plata in avans."

No comments

Post a Comment

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.