QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

The grey outfit

4/7/14

EN: Lately I've been all fancy pancy. It was about time I wear a casual outfit. This one is from last Sunday, not from yesterday when the weather was incredibly cold for this time of year. But I don't complain, I like some rain and cold now and then, it makes me melancholic and I like being melancholic.
Some words about the outfit: I went with dark colors this time. I received this shirt some weeks ago and didn't know with what to wear it so I choose a simple outfit, an outfit that will not need to much time to invest in it. I think it turned out rather ok.

RO: În ultima vreme am fost mai mereu elegantă, așa că am simțit nevoia unei ținute casual. Cea din postarea de azi este de duminica trecută, nu cea de ieri, când vremea a fost foarte rece pentru perioada asta a anului. Nu mă plâng însă, îmi place puțină ploaie și puțin frig din când în când. Mă face să mă simt melancolică și ador senzația asta.
Câteva cuvinte despre ținută: am ales culori închise acum. Am primit cămașa cu câteva săptămâni în urmă și nu știam cu ce să o port. Până la urmă am ales ceva simplu, o ținută în care să nu investesc prea mult timp. Cred că a ieșit binișor.

(click the pink word for the exact link/dați click pe cuvântul roz pentru link-ul exact)
Shirt/Cămașă - Here
Shorts/Pantaloni scurți - Mango via kurtmann.ro
Shoes/Pantofi - Nine West
Bag/Geantă - The Bag Shop
Earrings/Cercei - random store


You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

12 comments

  1. Iti sta tare bine asa, mai casual, imi plac pantofiorii.

    Kisses

    miu-miu.ro

    ReplyDelete
  2. imi place! dar mor dupa geanta. daca vezi pe undeva ceva asemanator , sa-mi spui.pup

    ReplyDelete
  3. Really love your black look dear! And your bag too! Perfect look! :)

    ReplyDelete
  4. foarte dragut outfitul tau, iar geanta este dementiala.

    te pup

    www.eager4fashion.com

    ReplyDelete
  5. Lovely look!

    ♥ Oxana
    O X A N A  M.U.A makeup blog NEW POST! SNEAK PEEK ON 'SPRING BLOSSOM'
    Bloglovin | Facebook | TumblrInstagram

    ReplyDelete
  6. Griul este una dintre culorile mele preferate :D (cred ca ti-am mai zis asta haha :D). Imi place tare mult combinatia pe care ai ales sa o faci si m-as vedea cu o astfel de tinuta, dar as lua o pereche de bocanci, asta pentru ca eu sunt obsedata de bocanci haha :*

    ReplyDelete
  7. Imi place tinuta ta, e comoda si buna pentru orice activitate de zi. Cerceii sunt de departe preferatii mei:D. Pup!

    ReplyDelete
  8. Ahh, this is a beautiful monochromatic look! I love all the texture and pattern play going on here. Those tights are really lovely. Grey tights should be more popular.

    ReplyDelete
  9. O tinuta pe gustul meu, in culori inchise :D Iti sta foarte bine! Geanta este foarte tare, imi place mult! :*:*

    ReplyDelete
  10. Un sfat si nu o lua in nume de rau. Nu te avantajeaza deloc aceasta coafura,deoarece ai foarte putin par si da senzatia ca ai capul foarte mare. Sunt curioasa cum ti-ar sta parul intr-o coada. :)

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.