QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

O schimbare de look? Am cea mai bună recomandare de salon pentru tine

7/7/18



Ei bine m-am decis recent să fac o mică schimbare de look. Simțeam că ar fi momentul să încerc și altă coafură și tunsoare. Am dat un search pe Google după cel mai bun salon din București și am dat peste numele lui Armando Zahiu Hairstylist. Eu am obiceiul să nu mă încred în tot ce îmi zice Google și să sap și mai adânc după o informație. De data asta nu a fost nevoie de prea mari săpături, pentru că mi-am amintit că mai fusesem pe mâinile lui Armando acum ceva timp pentru un hairstyling și da, făcuse treabă tare bună! Și am întrebat și în jur despre top saloane de la noi și numele lui s-a auzit de cele mai multe ori. Așa că mi-am făcut o programare și m-am îndreptat frumos către salon. 😁



Totul a început cu o consiliere de vreo 20 de minute (am apreciat tare mult treaba asta, nu se întâlnește prea des) în care am vorbit despre istoricul părului meu, în care am primit recomandări în funcție de fizionomia mea, de stilul vestimentar. Am primit și sfaturi despre cum îmi pot îngriji singură părul acasă, lucru de care aveam tare nevoie. După discuție, Armando a făcut ce știe el mai bine: magie cu părul.

Rezultatul îl puteți vedea în fotografiile de mai jos. Mie una îmi place foarte mult. V-am mai atașat și câteva fotografii cu alte creații de-ale lui Armando să nu ziceți că vorbesc eu doar așa, există multe dovezi că băiatu' e bun. 😂 Are și apreciere internațională, chiar participă în fiecare an la cele mai mari concursuri organizate în Londra de Tony & Guy Academy și Vidal Sassoon. Eu vi-l recomand cu drag, eu cu siguranță îi voi deveni client fidel.




Că tot vorbeam despre ce a mai făcut Armando:


Articolul ăsta se vrea a veni în ajutorul semenelor mele care au tot timpul probleme în alegerea hairstilistului, cum aveam și eu până acum. Gagici, asta e recomandarea mea, mai departe vedeți voi.
Pe Armando îl puteți găsi pe pagina de Facebook Armando Zahiu Hairstyle Factory sau la numărul de telefon 0760.597.889.

Spor la schimbări de look și păr sănătos!



3 comments

  1. Azi am avut plăcerea să-l cunosc pe Armando Zahiu...Am venit cu inima deschisă și am plecat super fericită!..Mâinile tale sunt de aur..Îți mulțumesc pentru ceea ce ai făcut pentru mine,dar mai ales pentru părul meu!..Am să revin la salonul tău și te recomand cu mare plăcere!..Armando este un tânăr cu un talent de excepție și idei cât cuprinde....Mă bucur că te-am cunoscut!....

    ReplyDelete
  2. Da și pe mine m-au tuns cum trebuie. Adică am cerut un bob cu franjuri și a ieșit. Încă sunt mandra de mine și de cum arata coafura mea.

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.