QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Sporty-chic and some thoughts about life

7/27/15

Shirt/Cămașă - Bershka via Kurtmann.ro
Skirt/Fustă - Esmara
Sandals/Sandale - Foymall
Watch/Ceas - I Like Paper
Sunglasses/Ochelari de soare - Meli Melo

EN: Do you ever feel trapped on your daily routine and forget how to live, I mean really live?! I am in this situation for a while and I'm looking for a way out. I feel like I am in vicious circle and I'm in a fight to stop it. I do think we often forget what is important in life and we focus too much on our job, on a project, etc, and we don't take in consideration the small things that makes us happy. We often think success is equal with happiness, but most of the times we sacrificed so much in our way to success that when we finally achieve it we no longer feel content. And after we reached a goal we want more and more and more. How about being happy when we spend time with the family, with our friends or when we are taking a walk, how about we enjoy the coffee in the morning while admiring the view, how about that, guys, how about cherishing those moments? I dare you for a while to forget about everything except what makes you happy, focus on that, find out what really makes you wake up in the morning and make the best of it!

As for the outfit, I'm in the sporty-chic mood right now. The baseball shirt inspired me to create this kind of look. You will see me more often wearing casual clothes with a twist. The watch is pretty awesome because is made of paper and tearproof and waterresistant TYVEK. I have it for while and wore it only once. You can see that outfit here. Let me know your thoughts in the comment section below.
Thanks for reading!


RO: Te simți vreodată prizonier al rutinei de zi cu zi și uiți cum e să trăiești, cum să trăiești cu adevărat? Eu sunt în situația asta de o vreme și caut o ieșire din ea. Mă simt captivă într-un cerc vicios și mă lupt să îl înving. Cred că de multe ori uităm ce este important în viață și ne concentrăm prea mult pe serviciul nostru, pe un proiect, etc. și nu luăm în considerare și lucrurile mărunte care ne fac fericiți. Credem adesea că succesul înseamnă fericire, dar de cele mai multe ori sacrificăm atâtea lucruri în drumul nostru spre succes încât atunci când îl obținem nu ne mai simțim mulțumiți, împliniți. Iar după ce ne atingem un țel vrem mai mult și mai mult și mai mult. Dar de ce să nu fim fericiți petrecându-ne timpul cu familia, cu prietenii sau când ieșim la o plimbare, de ce să nu fim fericiți când savurăm o cană de cafea dimineața și admirăm peisajul, ce ziceți de astea, ce ziceți să prețuiți aceste momente? Vă provoc ca pentru o vreme să uitați de tot în afară de ceea ce vă face fericiți, concentrați-vă pe lucrul sau lucrurile alea sau descoperiți ce vă face fericiți și bucurați-vă de ele. Atât.

Cât despre ținută, sunt într-o dispoziție sporty-șic. Cămașa, asemănătoare cămășilor americane de baseball, m-a inspirat în crearea acestui look. Mă veți vedea mai des purtând haine casual care au ceva special. Ceasul mi se pare grozav, este realizat din hârtie și TIVEK rezistent la apă și rupturi. Îl am de ceva vreme, însă l-am purtat doar o dată la această ținută. Vă aștept părerile în secțiunea de comentarii de mai jos. :)



Yeah, baby!
You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest -Instagram.

14 comments

  1. Acum vad mai bine parul tau colorici si imi place ce vad. It's so full of life ❤
    Cat despre tinuta, ador camasa si de ceva vreme vreau si eu una. Bine, una in care sa nu arat de parca as purta lucrul unui elefant, iar eu sunt furnica. :))
    In al treilea rand, you need to tell me where you took these photos. Vreau sa ma apuc si eu de postat cand si cand outfit-uri, si sunt in cautare de zone dragute. Pleeeease, pretty please tell me~ ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi mult, Eva!
      Te înțeleg, și eu am dat peste cămăși imense de cele mai multe ori.
      Graffiti-ul este pe strada Verona, la Piața Romană. Sunt mai multe foarte mișto acolo. :)
      Îți aștept ținutele! :D

      Delete
    2. Ooookay, o sa arunc si eu o privire pe acolo, maybe i'll feel inspired. Mersi mult! Pupici :*

      Delete
  2. Camasa mi se pare mega chic, dar ce e chiar pe gustul meu este parul tau colorat! Foarte faina tinuta iar ceasul merge la fix. Imi plac incaltarile par comode.
    Da, rutina..ne omoara pe toti si din pacate uitam de lucrurile mici, focusandu-ne pe teluri care nu au valoare si dupa fiecare tinta ajunsa fericirea dispare intr-o secunda..:D

    ReplyDelete
  3. Love this look and your hair is fierce. You are very right. It can be easy to become so focused on the daily problems that we dont enjoy the things around us or get into a rut.

    xx Falasha
    Bite My Fashion ll Instagram ll Bloglovin'

    ReplyDelete
  4. WOW....e postarea mea preferata, Mona <3. Te prinde super bine stilul asta, iar pozele sunt superbe. Abia astept sa te mai vad purtand ceva in genul asta :D.

    Cori

    ReplyDelete
  5. Rad backdrop! Love your hair and shoes, too! <3

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    ReplyDelete
  6. Great back drop for a lovely attire.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    ReplyDelete
  7. We should all take more time to cherish the little things. I say, take a break from your weekly routine and do something random!

    Chic look!

    ReplyDelete
  8. Si eu m-am intrebat unde e acest loc, e foarte misto! Cat de bine se potriveste cu parul. :)
    Weekendul de regula mi-l rezerv, dar si oricand e necesar, la fel cum uneori pierd nopti pentru a finaliza din proiecte.
    xox

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.