QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

A new beauty salon in town. Review

7/9/15

EN: A few weeks ago I got all pampered when I've visited a rather new salon in town, Salon Bram's. Got my nails and hair done and today I want to show you the result.

RO: Acum vreo două săptămâni am fost răsfățată la un salon relativ nou, Salon Bram's. Am fost invitată să încerc câteva servicii: manichiură și coafat, iar acum pot să vă povestesc și vouă despre ele.

De unghiile mele s-a ocupat Nuți și a făcut o treabă tare bună. Ea mi-a aplicat o ojă foarte rezistentă, asemănătoare celei semipermanente, dar care se poate șterge cu acetonă. Este vorba de Orly Epix. Eu am ales să îmi fac manichiura în două culori: un corai, o nuanță aprinsă perfectă pentru vară, și un auriu, care este șic și se potrivește cu noua mea culoare a părului.




La coafură a fost rândul lui Armando să își arate abilitățile. :) Eu i-am cerut niște bucle lejere, un pic retro și să mă ajute cu bretonul meu "nărăvaș". :D Ce vedeți mai jos a ieșit din mâinile lui.



Salonul îl găsiți la etajul -1 în Mall Vitan.

1 comment

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.