QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

The asymmetric skirt

7/18/14

EN: Every time I go out something happens to me, sometimes are small accidents, other times are important accidents. Some examples from my latest week: two huge men got in fight in the bus just next to me, almost got a punch; both soles of my sandals detached completely when I was out in the city and I just walked like that the rest of the day; my hair was caught in somebody's umbrella as I was walking down the street; three old ladies began long chats with me on the same day like I was the only person around; after a sunny, hot day, the rain just started the moment I wanted to take photos for the blog; tripped more than a few times; choked with some food in a restaurant..and the list could go on. Do these things happen to you or am I a little different? :))

This is the outfit I wore two weekends ago when I went to a fair and spent a lovely day chatting and laughing with dear blogger Adina. I'm wearing an asymmetric faux leather skirt. I love that is not the usual asymmetric skirt that you find in all the stores, is a bit special and it has a gorgeous color and fabric. I'm a sucker for faux leather skirts. I could live in them. You can find this beauty HERE.
Enjoy the week!

RO: Sunt persoana căreia tot timpul i se întâmplă ceva. De fiecare dată când ies din casă am parte de accidente mai mici sau mai mari.  Iată câteva exemple de săptămâna asta: doi bărbați voluminoși s-au luat la bătaie în autobuz lângă mine, mai aveam puțin și primeam un pumn; mi s-au dezlipit complet tălpile de la sandale în timp ce eram în oraș și mi-am continuat drumul așa; mi s-a prins părul în umbrela cuiva în timp ce mergeam pe stradă; trei bătrânici au început discuții lungi cu mine în aceeași zi (la interval cam de o oră) ca și cum aș fi fost singura persoană din jur; după o zi însorită și călduroasă a început ploaia exact în momentul când m-am hotărât să fac poze pentru blog; m-am împiedicat de câteva ori; m-am înecat cu mâncare într-un restaurant...și lista poate continua. Vouă vi se întâmplă lucruri d-astea frecvent sau sunt eu mai specială? :)))

Asta e ținuta pe care am purtat-o acum două weekend-uri când am fost la un târg și am petrecut o zi frumoasă cu draga de Adina. Port o fusta asimetrică din piele artificială. Îmi place că nu este modelul acela de fustă asimetrică pe care îl găsești în toate magazinele, este diferit, are o culoare minunată și un material la fel. Sunt înnebunită după fustele din piele artificială! Aș putea trăi în ele! :)) O puteți găsi AICI.
Bucurați-vă de weekend!


(click the pink word for the exact link/dați click pe cuvântul roz pentru link-ul exact)
Skirt/Fustă - HERE
Top, bracelet/Bluză, brățară - B.A.D Style
Hair accesory, bag/Accesoriu de păr, geantă - Meli Melo
Sandals/Sandale - Yeswalker

You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

18 comments

  1. Mai am si eu parte de momente de genul :)) Chiar acum 2 zile am avut parte de unul parca rupt dintr-un film de comedie! Aia cu batranicile mi s-a parut prea tare =)))
    Imi place fusta asta a ta tare mult, vezi ce faci cu captuseala si mai scoate-o la plimbare ca e tare misto :D :*:*

    ReplyDelete
  2. Daa :)) te`nteleg perfect, mai ales la faza cu sandalele, mi s`a intamplat si mie ceva de genul si cel mai grav este ca nu doar o singura data :))) ma rog, poate te consoleaza sa stii ca mai exista o persoana si mai ghinionista decat tine :))) Btw fabuloasa fustita :D te pup :*

    ReplyDelete
  3. Sa stii ca nu esti singura care pateste asta, si eu sunt la fel :))
    Imi place mult outfitul!! :*

    ReplyDelete
  4. Puteam sa jur ca fusta e de la FRS. Au niste chestii atat de faine, cu un design diferit de ce gasesti pe celelalte site-uri.

    Iti vine f bine!

    ReplyDelete
  5. I love this skirt, really pretty look dear, love love.

    http://freedmode.blogspot.fr/
    See you soon
    Kisses

    ReplyDelete
  6. This skirt is absolutely gorgeous :)

    Bisous !
    Sofia
    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  7. Si mie mi se mai intampla chestii de genul, dar nu chiar atat de des :D Am dezvoltat o groaza teribila de intamplarile nefericite cu pantofi, imi e frica ca nu cumva sa mi se rupa tocul, cureaua, etc. fix cand ma aflu in oras, cred ca m-as panica teribil :/ E tare frumoasa fusta si mi se pare ca se aseaza foarte bine pe tine, iar tricoul este absolut superb, merg de minune combinate aceste doua piese :*

    ReplyDelete
  8. It sounds like you've had a bit of a bad luck streak! I hope it gets better. Your red skirt is so great!

    ReplyDelete
  9. Wao, that is a whole lot of bad stuff that's happened to you lately! What bad luck, I'm sorry about that. Hope things get better soon. BTW, This outfit looks SO cute on you!! I especially love your red skirt ;)

    www.thejoyoffashionblog.com

    ReplyDelete
  10. Ador ador ador fusta ta! E foarte dragut look-ul :) Te pup dear :*

    www.flashforwards.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Lovely outfit!
    http://handmadepetitearmoire.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  12. Love the skirt.....actually I love everything, perfect from head to toe. Amazing sandals! Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
  13. Beautiful skirt, and gorgeous shoes! I love the whole outfit! Amazing!

    ReplyDelete
  14. great look dear :) Love in your skirt !

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.