QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Winter chic

2/3/14

EN: Quite a story with these tights. I dreamed of this model for more then a year and half. Every time I tried to order it online it was out of stock, I rarely found it in stores and when I did it had an outrageous price. When I finally found it here I was more than excited. I immediately order it, this was in November. I waited for almost a month to arrive, so I checked its status and on December 20 it was on Romania. I said: Perfect, I can wear them for New Year's Eve! But guess what? I didn't received a notice so I went to the postal office. I went once, twice...I went more than five time and no sign of it, they didn't had a clue where it was. I said, this is it, my package got lost on the vast world of Romanian postal services. No hope for ever seeing it again. No hope until I found it stuck on my mail box (on January 28), my mail box that is broken now and anyone could have taken it. The thing is I did and now I finally have my pair of tights. FINALLY! And I love them, they're very thick, from a very nice fabric. I'm happy! The story doesn't end here though: they are a bit small for me and because of the thick fabric not very elastic either, so when I tried to pull them for the first time, they broke! Guess what?! I will still wear them!

RO: O adevărată poveste cu dresurile astea. Am visat la modelul ăsta de mai bine de un an și jumătate. De fiecare dacă când voiam să îi comand online nu mai erau în stoc. Rar îi găseam în magazine și când se întâmpla aveau un preț prea piperat. Când în sfârșit i-am găsit aici, am zis ză sunt cea mai tare gagică! :)) I-am comandat imediat, asta întâmplându-se prin noiembrie. După aproape o lună am verificat statusul lor, ajunseseră în România pe 20 decembrie. Am zis: Gata, îi port de Revelion! Dar ghiciți ce? Nu am primit vreun aviz, așa că m-am dus la poștă. M-am dus o dată, de două ori...m-am dus de 5 ori și nimeni nu avea habar unde erau. Am zis, gata, sigur s-a pierdut coletul în vastul univers al serviciilor poștale române. Nici o speranță să îi mai văd vreodată. Nici o speranță până pe 28 ianuarie când i-am găsit înghesuiți în cutia poștală, cutie poștală stricată, de unde oricine i-ar fi putut lua. I-am luat eu, însă, și acum am în sfârșit perechea mea de dresuri! ÎN SFÂRȘIT! Îi ador, au un material gros și foarte plăcut pe piele. Sunt fericită! Povestea totuși nu se termină aici: îmi sunt cam mici și din cauza materialului mai gros nu sunt nici prea elastici, așa că prima oară când am încercat să îi trag pe mine (cu putere), s-au rupt! Îi voi purta chiar și așa, să știți! :D

Sweater, skirt/Pulover, fustă - second hand store
Tights/Dresuri - Here
Accessories/Accesorii - Meli Melo
Boots/Ghete - Mart of China



You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

30 comments

  1. Dresurile astea sunt cu adevarat speciale. Le am si eu si zau ca le-ar purta cu orice fusta! :))

    ReplyDelete
  2. Iti sta foarte bine cu aceasta nuanta de ruj!

    ReplyDelete
  3. ciorapeii buclucasi :)) arata tare bine :D
    f frumoase pozele, te pup :*

    ReplyDelete
  4. ma bucur ca in sfarsit ai dresurile!!! iar tinuta este foarte frumoasa si te avantajeaza:*:*:*

    ReplyDelete
  5. Super linia de tus, mie nu imi iese niciodata.Care e secretul tau ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc. Nu am idee..poate foartă multă practică. Fac linia de tuș de 12-13 ani. :)

      Delete
  6. Si mie imi plac , dar momentan ma rezum la varianta fara dunga :) . Ii port cu pantaloni scurti...si asa accepta greu sotul sa ma insoteasca cand ii afisez :)
    Intamplator am vazut pe pagina mea acest model http://www.sosetaria.ro/dres-femei/ciorap-pantalon-cu-model-marilyn-zazu-line.html

    ReplyDelete
  7. imi plac la altii, eu nu port scurt asa. te pup, a iesit frumos!

    ReplyDelete
  8. ador dresurile acestea, mi se par sexy dar cuminti. Le ador!

    www.fustacosmopolita.ro

    ReplyDelete
  9. Sexy you! Ah eu nu am curajul tau sa port scurt, bine si pentru ca imi consider picioarele prea subtiri pentru asta. xo

    ReplyDelete
  10. I love this outfit on you!
    The necklase looks just perfect :)

    Thanks for sharing it with us!
    I also love the shoes

    Xx Julia

    ReplyDelete
  11. ooooh sexy mami!!!!!!! I LOVE that plum skirt on you, you are a total gem, you know that?!

    I couldn't help but laugh/feel for you on your story about the tights! Geeze was a trouble you went through for them! But it was sooo worth it because you look gorgeous.

    Take care dear!
    xoxo
    lyndsey of hellolyndsey

    ReplyDelete
  12. Those tights are certainly worth all the wait! You wear them in such a chic manner!

    Have a great day.

    ~ Seepz
    That Sassy Girl

    ReplyDelete
  13. this look is killer babe! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  14. Lovely outfit! In love with your statement necklace!

    kisses,
    www.style-advisor.com

    ReplyDelete
  15. Funny story! Ma intreb daca asta se va intampla si cu coletul meu de la ASOS pe care il astept de pe 23 Ianuarie...si, la fel ca tine, nu am primit nici un aviz, iar la posta nimeni nu stie nimic de el...:). Arati minunat! Imi place culoarea fustei tare, tare, mult! Si dresurile sunt intr-adevar foarte frumoase!

    Hugs,

    Mamalina

    http://dresssidestory.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  16. Felicitari, eu mi-am cumparat o pereche similara de anul trecut, da nu prea am reusit sa ii port!
    Tare imi pare rau pentru problemele pe care le aveti cu posta, credeam ca numai la noi la Chisinau se intampla asta.

    X.

    www.peach-punch.com

    ReplyDelete
  17. Foarte tare dresul, insa imi place mai mult fusta, care are o culoare superba :X
    Si eu am asteptat mai bine de o luna pentru un colet de pe Asos, in conditiile in care de regula il primesc in maxim 10zile! Am crezut ca s-a pierdut pe drum, dar intr-un final a ajuns la posta :)))

    ReplyDelete
  18. love your necklace!
    www.sandicious.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. si mie imi plac dress-urile <3 kisses

    ReplyDelete
  20. Tare mult as vrea sa ai si tu un SHOP MY CLOSET! Demult am pus ochii pe cateva hainute si cred ca ne protrivim la marimi. Sper sa te plictisesti cat mai repede de hainele tale si sa te hotarasti sa mai vinzi din ele! :)

    ReplyDelete
  21. n-am cum sa nu iti apreciez optimismul:))) Imi place foarte mult colantii, fac tinuta atata de sexy:D
    http://simonaroxanahuidiu.blogspot.ro

    ReplyDelete
  22. Hi dear!
    Oh, great outfit :)
    Love your tights and your necklace
    xoxo

    ReplyDelete
  23. Love the necklace and your lip color!

    ♥ Oksana
    www.oxanamua.blogspot.com {NEW POST >> VAMPY VALENTINE}
    www.facebook.com/oxanamua
    Follow @oxanamua on Instagram

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.