QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

So white, so chic

7/12/13

EN: Hey! How was your week, guys and what fun plans are you having for the weekend? Any trips? I will be staying in Bucharest again. Maybe in August I will take a little vacation to the seaside. Until than I will share my outfits with you (if you are not all going in vacations and I will be all alone in here). :))
This is what I wore a few days ago. The top is in fact a dress from Chicnova that is too short for me. How about the shoes? I wasn't sure about them, but they're different and they look nice on.
This white look wasn't such a great idea though because we had a huge storm that day. :)

RO: Hei! Cum a fost săptămâna voastră și ce planuri aveți pentru weekend? Vreo călătorie? Eu voi sta, din nou, în București. Poate în august voi merge într-o mică vacanță la mare. Până atunci voi împărtăși ținutele mele cu voi (asta dacă nu plecați toți în vacanță și rămân singură). :))
Iată ce am purtat acum câteva zile. Bluza este, de fapt, o rochie de la Chicnova mult prea scurtă pentru mine. M-au zăpăcit măsurătorile astea de pe site-uri.
De pantofi ce părere aveți? Eu nu am fost sigură ce să cred despre ei, dar mi se par diferiți și arată bine în picioare.
Ținuta albă s-a dovedit a nu fi o alegere prea bună, pentru că a izbucnit o furtună îngrozitoare în acea zi.

P.S: Nu uitați de concursul Senso Days și La Bohème. Premii: 5 seturi a câte 4 lacuri de unghii Nicole by Opi.
http://boheme-fille.blogspot.com/2013/07/coloreaza-ti-vara-cu-senso-days-si-la.html

Top, shoes - Bluză, pantofi - Chicnova
Skirt/Fustă - Etic
Bag/Geantă - Moa



You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

22 comments

  1. Imi plac pantofii foarte mult, nu am mai vazut modelul acesta...ai facut o alegere buna!

    Sa ai un weekend minunat!

    ReplyDelete
  2. so elegant! I love the print of your blouse, interesting shoes too!

    ReplyDelete
  3. Ce dragute sunt sandalele <3
    Foarte draguta tinuta! :*

    ReplyDelete
  4. Lovely!

    New post: http://themilkandmint.blogspot.it/2013/07/kimono-shorts.html

    ReplyDelete
  5. E o tinuta frumoasa, de vara, iar pantofii sunt chiar deosebiti.

    ReplyDelete
  6. ce pacat de rochie, dar imi place cum ai purtat-o ca o bluzita! :)




    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  7. Love the blouse, great combination!

    www.mywalletmystyle.com

    ReplyDelete
  8. Bluzita si pantofii ♡ Si eu mai patesc chestii de genul, cu masuratorile. Cand am vazut poza cu pantofiorii pe Facebook, am crezut ca sunt cu toc. Insa imi plac si mai mult acum, datorita design-ului si ca par foarte comfy. Stai linistita, ca nu ramai singurica pe aici :D Eu tot prin August as vrea sa plec la mare. :*

    ReplyDelete
  9. bluza/rochia e foarte draguta! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  10. bluzita imi place. fusta[parerea mea] nu te avantajeaza, nici lungimea. dar asa in principiu e un look frumos pentru plimbare.pupp

    ReplyDelete
  11. Foarte frumoasa bluza-rochie :D Iti sta bine asa imbracata!

    http://diana.doubleweb.ro/birthday-girl/

    ReplyDelete
  12. Super indrazneata cu un all-white.
    BV!
    Imi plac mult sandalele.
    :D

    ReplyDelete
  13. I love it all, dear friend.
    happy weekend.
    XXXXXXXXXXXXXXXXX

    ReplyDelete
  14. So chic and so right! Love this look!

    ReplyDelete
  15. Imi place mult tinuta , pacat ca rochita nu e ok :( ar fi fost super wow :D dar asta e cu shoppingul online din pacate :(

    iar sandalele sunt super chic!

    te pup

    Un weekend placut !

    ReplyDelete
  16. So chic indeed! I love the white collar on top and your look is so clean. :)

    ReplyDelete
  17. I've always loved the idea of wearing a dress as a shirt, especially if its too short on you. I usually do the same and then pair it with jeans or leggings! Love this outfit on you, looking cute!

    www.thejoyoffashionblog.com

    ReplyDelete
  18. Foarte draguta tinuta! Imi place foarte mult bluzita si tu esti adorabila, as usual!

    Hugs,
    E.

    ReplyDelete
  19. Beautiful pictures...
    Kiss kiss ♥♥♥
    http://stilefreefashion.blogspot.it/

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.