QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Green hair, free mind

7/22/13

EN: Hey, guys! Back with a new post. After a full week I'm able to post again. What I've been doing this last week you ask? Well, I've been styling myself for some shootings and also styling some fine models from MUR Model Management. I'm proud of what I did and I can't wait to get my hands on the photos! Ohh, and I've also diyed my hair green. :D
This is part one of the styling I've did for myself. Iulian Caloiu is guilty for the cool photos.
All the items I wear today are from Kurtmann.ro, an online outlet that is selling products from Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear etc. The prices on the site are indeed low.

RO: Salutare, oameni buni! După o săptămână încărcată pot, în sfârșit, posta din nou. Mă întrebați ce am tot făcut săptămâna trecută? Dacă chiar insistați să știți am făcut ceva styling pentru mine pentru niște ședințe foto și mai mult styling pentru modelele faine de la MUR Model Management. Eu sunt tare mândră de ce a ieșit și d-abia aștept să văd fotografiile și să vi le arăt și vouă! Aa, și mi-am mai făcut și părul verde. :D
Asta e prima parte a styling-ului realizat pentru mine. Iulian Caloiu e vinovat pentru fotografiile mișto.
Tot ce port azi este achiziționat de pe Kurtmann.ro, un outlet online ce comercializează produse ale brandurilor Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear etc. Prețurile de pe site sunt foarte mici, așa că dacă și voi vă doriți haine de la companiile enumerate mai sus, dar nu vă permiteți să vi le achiziționați la prețurile din magazin, kurtmann.ro e modalitatea ideală de a avea aceste haine la un preț mult mai redus.

Top/Bluză - Bershka via kurtmann.ro
Skirt/Fustă - Stradivarius via kurtmann.ro
Sandals/Sandale - Zara via kurtmann.ro
Necklace/Colier - Andreea Bololoi Jewelry
Bag/Geantă - Mini Prix



Credit foto: Iulian Caloiu

29 comments

  1. Frumoase pozele , din pacate culoarea parului nu se observa prea bine( nu iese in evidenta) din cauza gardului viu din spate , dar arata interesant . cu ce ai reusit sa ajungi la culoarea aceasta ?:)

    O saptamana linistita !:)

    butterflyeffectbymarina.blogspot.ro

    ReplyDelete
  2. Dementiala culoarea parului. Iti sta super. Vreau si eu o suvita asa :D Imi place si outfit-ul. In special bluzita si sandalele.

    ReplyDelete
  3. Hey, imi apare mereu cand intru de pe Facebook asta:
    " The link you are visiting:http://boheme-fille.blogspot.ro/2013/07/green-hair-free-mind.html
    Facebook thinks this site may be unsafe. If you're not familiar with it, please provide feedback by marking it as spam (you'll be brought back to Facebook)."

    ti-am zis ca poate stii cum se rezolva :)

    Imi place mult outfitul de azi, in special sandalele :)

    ReplyDelete
  4. The hair looks AH-mazing, I love it so much!!

    Hugs,
    S.

    ReplyDelete
  5. Si mie-mi place acelasi mesaj ca Dorinei... ador sandalele alea, demult le-am vazut pe Kurtmann si am zis ca trebuie sa le cumpar... sunt comode?

    http://diana.doubleweb.ro/ta-daaaa-wedding-day/

    ReplyDelete
  6. Esti superba.
    De poze nu mi zic...
    :D

    ReplyDelete
  7. O tinuta superba dar tu esti si mai si :)
    imi place cum ti-ai facut parul :)

    ReplyDelete
  8. you look beautiful my dear! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  9. imi plac pozele mai ales fustita :)





    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  10. Ce nebunie ti-ai facut la par!! :D Imi place ;)
    Superba fusta si sandalele :D

    ReplyDelete
  11. Love your new hair!! Green looks fresh on you <3

    ReplyDelete
  12. crazyyy <3 I love your new hair!!

    ReplyDelete
  13. Fusta imi pare din imitatie piele? ..foarte misto, imi place ce ti-ai facut la par! Dupa sandalele astea am oftat :D

    ReplyDelete
  14. you go girl :) love that hair! and the shoes are great :)

    ReplyDelete
  15. Super cute outfit! I love your heels!

    Xo, Hannah

    sweetsweetnoir.net

    ReplyDelete
  16. Cat de tare e parul! Esti curajoasa, Mona!
    Fusta e preferata mea, clar!

    ReplyDelete
  17. great outfit! I love your skirt!♥

    www.flashforwards.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. UUUU, ce frumoasa e fustita!:)
    Alexandra

    www.thefashioncreed.com

    ReplyDelete
  19. "oh, and I also dyed my hair green"--haha, I like how you added that so casually. I'm liking those green tips... waaaay neat! And super cute outfit, too. :D

    Modeling, wowowo! That sounds like an awesome opportunity! I can't wait to see them either. n___n

    ReplyDelete
  20. Seems like you had a fun last week! I love your outfit, especially your skirt! :D

    Google + / Twitter / Bloglovin


    with love, Cassandra xx
    http://backtofive.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. foarte dragutz modul in care ti-ai colorat parul, big like
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  22. foarte tare outfitul! iar sandalutele sunt bestiale ;)

    ReplyDelete
  23. Foarte tare a iesit culoare parului! Colierul este extrem de interesant :D

    http://visiononfashion.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  24. Cat de fain este parul:X Te prinde!

    ReplyDelete
  25. Iti sta tare dragut cu parul asa, iar sandalutele sunt super tari! Te puuuuup :****

    http://www.fabhive.wordpress.com

    ReplyDelete
  26. love the double belt action and pleats in the skirt! so cute!
    kelseybang.com

    ReplyDelete
  27. i absolutely love your hair!cool outfit..supercool hair!

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.