QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Am I a Digital Diva?

7/5/13

EN: A few weeks ago I've attended the Digital Divas event, an event meant to celebrate the beauty & fashion bloggers (although I think it didn't) and to teach us how to make our blogs successful, how to get inspired and hear some interesting stories from people that have a name in these fields. 
I didn't managed to attend all the conferences, only the last one, and just two of the speakers caught my attention.
A big part of the beauty & fashion world of blogging was there. I had the opportunity to meet the lovely girls behind some of the blogs I usually follow: Iulia, Sandra, Alina, Dorina & Cristina. I also had a chance to spent time again with Andreea & Julie, Pepa, Raluca, Koko, Manuela and Alexandra.

RO: Acum câteva săptămâni am participat la evenimentul Digital Divas, un eveniment menit să celebreze bloggerii de modă & frumusețe (deși nu cred că a făcut-o) și să ne învețe cum să avem succes și cum să fim inspirați. De asemenea, au fost povești interesante spuse de oameni care au reușit să ajungă undeva.
Eu am ajuns doar la ultima conferință, doar doi dintre vorbitori atrăgându-mi atenția: Monica Jitariuc de la The Practice și Cristian Lupșa de la Decât o Revistă.

O mare parte din lumea blogging-ului de modă și frumusețe a fost acolo. În felul ăsta am avut ocazia să cunosc fetele din spatele unor bloguri pe care le urmăresc cu drag: IuliaSandraAlinaDorina & Cristina și să petrec timp din nou cu Andreea & JuliePepaRalucaKokoManuela și Alexandra.

Despre gală deja nu mai are rost să vorbesc și eu. Dorina și Alice au punctat perfect despre ce s-a întâmplat acolo, iar eu sunt de acord cu ele. Pe scurt: mulți dintre cei nominalizați nu trebuiau nominalizați, mulți dintre câștigători chiar nu meritau premiile, site-uri nominalizate ca bloguri, bloguri cu o vechime de 2-3 ani nominalizate la new comers, bloguri cu 3 postări într-un an nominalizate ca cele mai bune bloguri etc.
Eu am participat doar pentru a-mi susține prietenele, așa că nu vă gândiți că spun toate chestiile astea pentru că am fost neîndreptățită, le spun pentru că așa au fost.

Dress/Rochie - Asos
Sandale/Sandals - SheLikes
Necklace/Colier - Bellast
Bag/Geantă - The Bag Shop



With the sweet girls.
Cu fetele dragi.


You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

29 comments

  1. yes, darling, you are! foarte frumoasa! te pupp

    ReplyDelete
  2. you are a modern diva;) you look so great in bold colors! that dress is no exception! really amazing!
    hope you have a great weekend!
    love and kiss,mary
    http://www.maryloucinnamon.com/

    ReplyDelete
  3. Si mie mi-a facut mare placere sa te cunosc.
    Da, cred ca toata lumea care stie cu ce se "mananca blogging-ul" e de parere ca gala a fost o bataie de joc.
    In fine...
    Tinuta ta mi-a placut mult si sandalele sunt superbe, mai ales ca sunt pink. O sa ti le fur! :))

    ReplyDelete
  4. Mi-a plăcut articolul Dorinei, dar și cel al lui Alice, cum de altfel îmi place și articolul tău.

    Indiferent de orice, trebuie să conștientizăm cu toatele că organizatorii se așteptau la această mare învolburată de opinii pe spatele căreia să câștige reclamă și notorietate și au avut-o.

    Sunt curioasă dacă va mai fi și la anul acest eveniment.

    ReplyDelete
  5. you look awesome!!! Also, looks like you've had a great time! xx
    Alice Barton ♥ TheMowWay

    ReplyDelete
  6. Beautiful dress, love the red!!!

    xx Emma

    ReplyDelete
  7. How fun is that necklace? I love all the pretty colored gems on it!~ and that off the shoulder dress is such a stunner. You've got the prettiest dresses, girl! :)

    ReplyDelete
  8. Great dress and bag, dear!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  9. O poză nu am făcut și noi, tu! :)) Oricum ai fost superbă și extra-drăguță și de abia aștept să ne revedem :*

    ReplyDelete
  10. Arati minunat, te prinde foarte bine culoarea rochitei! Te superi daca te intreb cu ce dieta slabesti, esti din ce in ce mai subtirica!

    ReplyDelete
  11. Clar esti, si una foarte amuzanta. Mi-a facut placere sa ne cunoastem. Te pup,

    Simona

    www.iheartblack.com

    ReplyDelete
  12. Beautiful dress.
    Gorgeous YOU always

    ReplyDelete
  13. Love the way u are color blocking with the heels and dress! Stunnin!

    I'm having a Swarovski giveaway on my blog, will you have a look? xxx

    ReplyDelete
  14. arata atat de bine!! culoarea asta te prinde perfect :*

    ReplyDelete
  15. I love your dress!!

    http://www.1vestidoyescarpines.com/

    ReplyDelete
  16. I hope you had a great time at the blogger event! I love this dress on you, it's absolutely stunning!

    xo

    Ashley

    Southern (California) Belle

    ReplyDelete
  17. Red dress looks nice on You :)

    xoxoxo
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  18. numai pentru intalnirea aceasta si merita :)

    ReplyDelete
  19. Loving this combination and dress, lovely!

    Happy Monday! =)

    addictbeiconic.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Love the color of your dress...and your shoes are gorge!

    justabigcitygirl.wordpress.com

    ReplyDelete
  21. Sounds like a lot of fun! I love the dress that you wore- so so perfect that it has pockets!

    Xo, Hannah

    sweetsweetnoir.net

    ReplyDelete
  22. you look so pretty! I love your sandals!! Following you now via gfc and bloglovin :)

    Have a lovely Sunday!
    Xx

    www.flashforwards.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Vai ce-mi place cum ai combinat nuantele! Rochia aia e dementiala si geanta e foarte frumoasa!

    http://diana.doubleweb.ro/summer-wind/

    ReplyDelete
  24. Rochiile cu buzunare - a love of mine.
    Foarte chic!

    ReplyDelete
  25. You are so so so fashionable and beautiful, dear.
    https://www.fsjshoes.com/ supplies blog sponsor…..
    If you want cooperation, you can contact email shriny@fsjshoes.com

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.