QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Lee Cooper A/W 2012/2013 Preview

8/20/12

EN: Last week I was invited by the lovely Diana & Alina (thank you!) at the exclusive preview of Lee Cooper's A/W 2012/2013 collection. I spent an wonderful time with my fellow bloggers and got the chance to admire the great collection. The London brand, Lee Cooper, the oldest brand of jeans in Europe, brings us a casual, functional and versatile collection with British accents and floral, ethnic prints along with perfect colors for the next season: purple, brown, bordeaux, camel, red, mustard, grey and black. The fabrics used for this collection are soft and comfortable: denim, of course, wool, tweed, cotton, eco leather.
At this event my outfit was all about colors. I wore a neon top, a dark navy with pink skirt, silver shoes and a great colorful clutch, courtesy of Sunt O Poseta. Be prepared for an avalanche of photos! ;)

RO: Săptămâna trecută am fost invitată de către Diana & Alina (mulţumesc!) pentru a vedea colecţia de toamnă/iarnă 2012/2013 Lee Cooper înainte să ajungă în magazine. Am petrecut câteva ore plăcute în compania prietenilor mei bloggeri şi am avut ocazia să admir minunata colecţie. Brandul londonez, Lee Cooper, cel mai vechi brand de jeanşi din Europa, ne propune o colecţie casual, funcţională şi versatilă cu accente britanice şi imprimeuri florale si etnice în culori perfecte pentru următorul sezon: mov, maro, bordo, camel, roşu, muştar, gri şi negru. Materialele folosite pentru această colecţie sunt uşoare şi confortabile: denim, bineînţeles, lână, tweed, bumbac şi piele eco.
La acest eveniment ţinuta mea a însemnat culoare. Am purtat o bluză neon, o fustă bleumarin cu roz, pantofi argintii şi un grozav plic semnat de Sunt O Poşetă. Pregătiţi-vă pentru o avalanşă de poze! ;)

Top/Bluză - Lashez
Skirt/Fustă - H&M
Shoes/Pantofi - Nine West
Clutch/Plic - Sunt O Poşetă
Earrings/Cercei - Bohemian Sin


With Emanuel

With Laura & Sandra

The Collection


 Some treats

Some of the photos courtesy of Emanuel and Diana & Alina.

22 comments

  1. Oh, ce draguta ai fost!Iti sta ft bine in verde!

    ReplyDelete
  2. Wow, how cool you get invitations to such events! Looks like you had a fun time there! The clothign and shop look really cool!

    ReplyDelete
  3. Ai fost super chic dear<3 cred ca a fost minunat!pupici

    SandraB.ro

    ReplyDelete
  4. Cool event and I love the cupcakes! Great top too.

    ReplyDelete
  5. So exciting, and you were able to meet up with other Chictopians : ). It's always great to bond at events like this.

    Crystal
    http://www.crystaldots.com/

    ReplyDelete
  6. ce draguta este gentuta~!! ai aratat minunat :*:*

    ReplyDelete
  7. Oh wow! You are soooo beautiful, pretty lady!! Chic! :)

    ReplyDelete
  8. What a nice collection - I love the union jack logo, you do not see it very often here -
    Lucky you to be invited here bloggers have to belong to an exclusive club to be invited!

    ReplyDelete
  9. lume buna!frumos eveniment!vrei sa ne urmarim reciproc?http://msfashionstreet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Looks like a lot of fun! love the color and yummy foods!

    xoxo
    Stella

    ReplyDelete
  11. You look so cute, I love the neon!!!! Come see my new dress :)

    xo Emma

    ReplyDelete
  12. Adevarul e ca avand asa picioare era si pacat sa le ascunzi in pantaloni...:-)

    ReplyDelete
  13. Picioare normale, Cosmina! Sunt curioasa ce picioare extraordinare ai tu...

    ReplyDelete
  14. Ce faaaain <3 Ti-a stat foarte bine :*

    ReplyDelete
  15. Adevarul e ca normalitatea asta e taree relativa:-) Nu am picioare de manechin,dar nici cu asa buturele nu ma pot mandri.Pupicei!

    ReplyDelete
  16. Imi pare rau sa iti zdruncin prejudecatile, insa si persoanele care au picioare mai grosute pot purta fuste. Si inca ceva: te invit pe tine la 40 de grade sa porti pantaloni lungi.
    Un sfat: renunta la falsitatea pe care o expui ("pupicei" si alte chestii asemanatoare)!

    ReplyDelete
  17. Pai io am vazut ca unele fete prezente la eveniment s-au incumetat la 40 de grade sa poarte pantaloni...sau in portiunea lor de atmosfera or fi fost asa,vreo 27 de grade:-) Daca tu iti cataloghezi picioarele ca fiind doar "mai grosute" tare sunt curioasa cum pot arata alea fara "mai" in fata...
    Si eu as avea un sfat,sa mai slabesti sau sa te imbraci in asa fel(doar tot o arzi feshan) incat sa nu mai pari un caltabos imbracat, dar sunt sigura ca nu vei lua in seama sfatul asta,asa ca de ce l-as lua eu in seama pe al tau.
    P.S. prevad un raspuns de genul: eu sunt "curvy":-)) nu toate tre' sa fim slabe daaa? Pai nici n-am zis sa arati ca Laura Cosoi:-))

    ReplyDelete
  18. Majoritatea celor care au purtat pantaloni sunt reprezentantele brandului de jeansi Lee Cooper, asa ca era normal sa promoveze brandul.
    Daca tot te crezi atat de bine informata in ceea ce priveste moda, te anunt si eu ceva: picioarele mele sunt mult mai groase sus, niste pantaloni mi-ar fi scos in evidenta un defect mai mare. Si inca ceva: am avut si 43 de kg si lumea ma critica pentru ca sunt prea slaba, lumea critica oricum ai arata, asa ca jignirile tale ma lasa cam rece. Am zis totusi sa te lamuresc putin si sa inchei discutia pentru ca nu mai are rost. Oricum sunt la dieta, asa ca poti dormi linistita acum! ;)

    ReplyDelete
  19. Si da, ma astept sa aud de la tine "Daca bagi in tine ca vaca normal ca te-ai ingrasat atat!" Sa stii si tu, probleme de sanatate m-au dus la greutatea asta.

    ReplyDelete
  20. Da, asa credeam cum ai spus in ultimul comentariu.In cazul de fata imi cer scuze fata de tine.End of the story

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.