QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Cocktail party at the opening of Bam Boo new store

8/11/12

EN: On Thursday I had the pleasure to participate to a cocktail party at the opening of a decorations and gifts store here in Bucharest (more about it on the Romanian version). I spent a lovely time with my fellow bloggers and admiring the wonderful pieces from the store. I wore my new cherry printed skirt with a dark red shirt and my wedges from Oasap. As accessories a pearl necklace and some bracelets.

RO: Joi am avut plăcerea să particip la un cocktail party organizat la deschiderea celui de-al 15-lea magazin Bam Boo. Locaţia acestuia este în AFI Cotroceni. Noul magazin vine cu un concept de amenajare nou şi modern realizat de un designer cu renume internaţional, Brandon Lee, şi cu decoraţiuni de casă, piese de mic mobilier şi cadouri care, cu siguranţă, vă vor face să petreceţi ore în şir în magazin. Eu nu mă mai puteam sătura din admirat produsele. Atmosfera a fost foarte placută şi m-am simţit foarte bine în compania celorlalţi bloggeri, cât şi a organizatorilor evenimentului. Am purtat noua mea fusta cu un imprimeu cu cireşe, o camasă grena şi platformele de la Oasap. Drept accesorii am ales un colier cu mici perle şi mai multe brăţari pătrate.

Skirt/Fusta - Etic
Shirt/Camasa - Mini Prix
Wedges/Platforme - Oasap
Bag/Geanta - Moa
Necklace/Colier - Accessorize
Braceletes/Bratari - Terranova

(Thanks for the photo, Eve - www.thehearabouts.com)



(Thanks for the photo, Denisa - fashioninmyeyes.com)

And here are some photos from the Bam Boo facebook page:

16 comments

  1. foarte faine poze, imi place fustita ta :)





    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Vai, fusta aceea cat este de adorabila!!! Ador imprimeul :D Asa imi pare da rauc a nu am fost:(

    ReplyDelete
  3. love love the outfit! cute skirt, the print is amazing!

    xoxo
    Mady

    thegirlfromthemirror.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ce dulce e fusta ta, imi vine sa o mananc :P

    ReplyDelete
  5. tare vesela fustita aceasta !

    ReplyDelete
  6. Heeeei acum o saptamana mi-am cumparat si eu aceasta fusta e minunata! M-am indragostit iremediabil de ea ! Sa o porti si tu cu drag e minunat outfitul! Te pup!
    www.sweetaspaprika.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Looks like a great event and really cute store :)
    And I love your skirt, lovely print :)

    ReplyDelete
  8. What a fun event, looks like such a nice evening! You are so chic, this deep red blouse looks great on you and I love the combo with the floral skirt! :)

    ReplyDelete
  9. Mona, ce superb iti sta parul! Radiezi toata^^
    The Indie Chase Blog

    ReplyDelete
  10. foarte misto arata magazinul! iar tinuta ta e foarte frumu ;)

    ReplyDelete
  11. This looks like such a fun event! And you look fantastic in that dress ;)

    www.thejoyoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ce eveniment draguts. Imi place geanta din poze, foarte frumoasa!!!

    Te pupic,

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.