QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

My week & some big sales

5/26/13

EN: Hi, dears! Just a quick post to tell you about a great sale and how my week was.

First of all, yesterday I was at the Cora event - the presentation of their new collection Influx. More about it in the next few days.

RO: Salutare! O postare rapidă despre niște mari reduceri și despre cum a fost săptămâna mea.

În primul rând, ieri am fost la evenimentul Cora - prezentarea noii colecții Influx. Mai multe despre asta în următoarele zile.



Days of walking in the park and running errands.
Zile de plimbări în parc și de rezolvat treburi.


And the big sale on RomweCheck it out!

1. 20% off selected items
2. Date: 05/25/2013—05/27/2013


Și marea reducere de la Romwe!
1. 20% reducere la anumite produse
2. Durata: 25/05/2013-27/05/2013

14 comments

  1. Ce frumoasa e rochita cu cranii! Si iti vine super!

    ReplyDelete
  2. Imi place si prima tinuta, insa a doua e MI-NU-NA-TA! Ador balerinii Meow si bluzita.

    ReplyDelete
  3. cut cat shoes! xxx :)

    http://blackhair-blackdress.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  4. super dragute tinute.imi place rochita cu cranii.pupp

    ReplyDelete
  5. Love those cross earrings! I saw a girl wearing a similar pair in public and think they look so neat.

    ReplyDelete
  6. esti cea mai dulce <3

    Alexandra
    http://theshoependant.com

    ReplyDelete
  7. you look so pretty in these photos. Such a lovely snaps.

    xoxo Ra

    http://www.ramona-strikeapose.blogspot.ie

    ReplyDelete
  8. Balerinii pisicuta sunt geniali, mi-am luat si eu si ma impac super bine cu ei, foarte comozi!

    ReplyDelete
  9. Lovely pics darling <3 Have a beautiful day!
    SandraB.ro

    ReplyDelete
  10. Superbe pozele M balerinii is preferatii mei , atat de simpatici :-))

    O saptamana frumoasa ?
    Te pup

    ReplyDelete
  11. Nice pictures..
    love the black dress.
    Nicky

    www.mywishstyle.com
    NEW POST !!!

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.