QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

How to have the perfect manicure

4/17/15

EN: I was telling you in one of my previous posts about my experience at Beauty Studio 1 Dream . That time I've tried a new hairdo and made an appointment for a semi-permanent manicure. I never tried this type of manicure and I was curious how it will turn out. At first I thought I will let my nails grow a little more, but I decide it to try it with my short nails. 
The process is more complex than the one for a simple manicure, more steps need to be followed. An UV lamp is a must for this type of manicure. It also has more advantages than the classic manicure. Let me enumerate some: it lasts up to 3 weeks even if you wash dishes, clean the house and so on, it protects and strengthens the nails, is the perfect choice for the persons that have a few time on their hands, if you are bored with the color you've chose you can always apply a normal nail polish over it and delete it any time you want with solvent without acetone (the initial layer, from the salon, won't be affected in any way).
I think the process took around 45 minutes. I chose a bright color, perfect for spring. 
The people at Beauty Studio 1 Dream are a team of professionals and I'm happy with the result.


RO: Vă povesteam într-o postare anterioară despre experiența mea la Beauty Studio 1 Dream. Atunci am încercat o nouă coafură și mi-am făcut programare pentru o manichiură semipermanentă. Nu mai încercasem acest tip de manichiură și eram curioasă cum va arăta. Inițial am vrut să îmi las unghiile să mai crească, mă gândeam că va arăta mai bine pe unghii lungi, dar nu am mai avut răbdare și am încercat-o pe unghii scurte. 
Procesul este mai complex decât acela pentru o manichiură normală, trebuie urmați mai mulți pași. O lampă cu raze UV este absolut necesară. Manichiura semipermanentă are mai multe avantaje decât cea normală. Haideți să vă enumăr câteva: durează aproximativ 3 săptămâni, chiar dacă spălați vase, faceți curat etc., protejează și întărește unghiile, este alegerea perfectă pentru persoanele care au puțin timp la dispoziție, dacă vă plictisiți de culoarea pe care ați ales-o puteți aplica o ojă normală peste și o puteți șterge oricând doriți cu un dizolvant fără acetonă (stratul inițial, cel aplicat la salon, nu va fi afectat în niciun fel).
Cred că procesul a durat în jur de 45 de minute. Eu am ales o ojă colorată, potrivită pentru sezonul acesta.
Oamenii de la Beauty Studio 1 Dream sunt o echipă de profesioniști și sunt foarte mulțumită de rezultat.


You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest -Instagram.

5 comments

  1. e frumoasa culoarea aleasa ;)

    http://www.cristinasurdu.com/

    ReplyDelete
  2. Foarte dragute unghiutele. Si eu am incercat odata din curiozitate dar mie sincer mi-au cam afectat unghiile si nu cred ca voi mai incerca o manichiura de genul prea curand. Nici fana a unghiilor cu gel nu sunt, tot pentru ca mi se pare ca le afecteaza prea tare. S-ar putea ca unghiile mele sa fie de vina :))

    De asemenea, Foarte utila postarea! Prietena mea, Ana, a renuntat la pagina din cauza asta si si-a creat una noua... In caz ca am sa vreau sa imi schimb numele am sa tin minte pasii ce i-ati facut si voi!

    De asemenea, te astept pe blog cu o noua postare despre planning ^_^ : http://www.juliahasch.com/2015/04/diy-planner-covers%E2%99%A5/?lang=ro

    Am inceput sa postez si pe canalul meu de YouTube, asa ca, te astept si acolo : https://www.youtube.com/channel/UC2z6h0_OG01JAOf1sUI0o1Q
    Am zis ca ar cam fi cazul sa trec la un nou nivel, si voi posta saptamanal cate un video si acolo :)
    Te astept! Pupici^_^

    Julia | juliahasch.com

    ReplyDelete
  3. Interesant si util, mersi de share!
    xo
    http://fashionablestreets.blogspot.ro/

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.