QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Blue, do I have a crush on you?!

4/15/15


Skirt/Fustă - HERE 
Dress worn as top/Rochie purtată ca bluză - Atmosphere
Tights/Dresuri - Esmara
Shoes/Pantofi - Stradivarius

EN: Hello, darlings! Hope you had a lovely Easter, those of you who celebrated it this Sunday. I had a nice dinner with my family and after that met up with my girls, Adina & Mihaela, and spent a night full of laughters and fun. You won't believe how crazy girls can get when they are put together in a room for a night. :)) We had the most unbelievable conversations and danced to the worst music. :)) Is a good thing we didn't filmed the experience, if it got in the wrong hands we would have been blackmailed for life. :)))
On another note, this outfit was wore a while ago. It seems I have a thing for blue, although my favorite color is green. I'm pretty much in love with this beaded pleated skirt, is just gorgeous! You can find it on black too. I chose this color because is more appropriate for spring. If you are wondering how you can wear this skirt you can go with a combination similar to mine: a simple top and heels or you can dare more and wear a printed top or shirt.
The shoes were another bargain from Stradivarius online, caught them on sales along with the ones I've showed you here and here and another pair I hadn't worn yet. And I'm not kidding when I say bargain, all 4 pairs cost me 52 euros.
Kisses, gals, and have a fantastic week! ;)

RO: Salutare, fete dragi! Sper că ați petrecut un Paște liniștit. Eu am avut o masă plăcută cu familia, apoi m-am întâlnit cu fetilii cochetilii, Adina & Mihaela, și ne-am făcut de cap. :)) Nici chiar așa, dar sigur a fost o noapte plină de râsete și distracție, combinată cu cele mai ciudate și de necrezut conversații și dansat pe cele mai proaste melodii. Bine că nu am filmat experiența, pentru că dacă ajungea în mâinile cui nu trebuie am fi fost șantajate toată viața. :))
Schimbând mirificul subiect, ținuta de azi am purtat-o acum ceva vreme. Se pare că am o relație destul de apropiată cu albastrul, deși culoarea mea preferată este verde. Sunt cam îndrăgostită de fusta asta cu aplicații, e superbă! E disponibilă și pe negru, dar eu am ales varianta asta pentru că mi s-a părut mai potrivită pentru primăvară. Dacă vă întrebați cum o puteți purta, recomand o combinație similară cu cea făcută de mine: o bluză simplă și tocuri sau o cămașă sau bluză cu imprimeu, pentru un look mai îndrăzneț.
Pantofii au fost altă afacere bună pe care am făcut-o atunci când am plasat comanda pe Stradivarius alături de pantofii aceștia și aceștia și o pereche de sandale pe care nu am purtat-o încă. Și nu glumesc când zic afacere, toate 4 perechile m-au costat 230 de lei. 
Gagici, vă pup și vă urez o săptămână grozavă! ;)

You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest -Instagram.

14 comments

  1. Nice skirt! I love the details on it that make it sparkle. :)

    Maë from
    http://blackhairblackdress.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  2. The skirt is gorgeous! I love the detailing and the colour. Nice colour pairing with the blue top and great bargain on those shoes, I'm really going to miss Stradivarius, sadly we don't have the store in Nigeria.

    Princess Audu

    ReplyDelete
  3. Fusta e o bijuterie, ador forma si lungimea ei, iar detaliile sunt superbe! Ai facut bine ca ai ales aceasta culoare, mai ales ca impreuna cu topul completeaza asa bine culoarea parului tau! Tinuta e printre favoritele mele!

    Te pup!
    Mamalina

    http://dresssidestory.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  4. Deosebita fusta, imi plac si pantofii, machiajul, you look awesome Mona! xo

    ReplyDelete
  5. That skirt tho, you look amazing! :)

    - Che

    www.style-che.com

    ReplyDelete
  6. As vedea fusta combinata chiar si cu o pereche de tenisi albi , imi plac combinatiile inedite :)

    ReplyDelete
  7. What a fun embellished skirt! Love the look!

    www.tailoredandtrue.wordpress.com

    ReplyDelete
  8. love this look...the skirt is amazing :)

    fabglamdiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Si mie imi place culoarea asta royal blue, am mai multe piese in garderoba pe aceasta culoare, topuri, un sacou, o rochie Ralph Lauren, etc.
    Pupici!

    ReplyDelete
  10. Love the outfit, pretty skirt!!
    http://www.audreyisaboy.com/

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.