QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

#WearPinkChallenge

10/4/14

EN: Babes, I received a challenge on Facebook from my blogger friends, Pepa and Adina, to wear pink. I need to post a look wearing this color and in my turn challenge someone else, one or more people. I don't wear pink that often, to be honest I wear it very rarely. It sure isn't my color, but I like to play with it from time to time. I chose some light shades, I kept it in my comfort zone.
Although this challenge was for the Romanian fashion bloggers, I will like to take things further and focus on my international friends. I would like to nominate Carina from Bad Taste Toast and Ali from The Drawing Mannequin. Hope you will accept the challenge, girls! :)

RO: Dragilor, am fost provocată pe Facebook de către bloggerițele Pepa și Adina să port roz. Este ca o leapșă între bloggeri, the #WearPinkChallenge. Trebuie să postez o ținută cu această culoare și să nominalizez la rândul meu pe altcineva, una sau mai multe persoane. Nu port roz des, ca să fiu cinstită port culoarea asta foarte rar. Clar nu e o culoare ce mă reprezintă, dar îmi place să mă joc cu ea din când în când. Am purtat nuanțe deschise de roz, am păstrat totul în zona mea de confort.
Deși provocarea este adresată bloggerilor români, eu vreau să duc lucrurile mai departe și să includ și bloggerii internaționali. Așa că le provoc pe Carina de la Bad Taste Toast și pe Ali de la The Drawing Mannequin. Sper să îmi accepte provocarea! :)
Acum spuneți-mi, observați ceva diferit la mine?

Blazer/Sacou - Dresslily
T-shirt/Tricou - BURP
Jeans/Blugi - H&M
Bag/Geantă - MochiBeacoup
Shoes/Pantofi - random stores
Sandals/Sandale - SheLikes

I've tried two pairs of shoes, both in shades of pink. Tell me which version you like the most.
Am încercat două perechi de pantofi în nuanțe de roz. Care variantă vă place mai mult?

20 comments

  1. Ma bucur ca ai acceptat provocarea, chiar daca nu prea te omori dupa roz :))) Tinuta a iesit perfect, pastelata si foarte vesela, te prinde super bine! Eu nu ma pot hotari intre pantofi si sandale, imi place cum arata cu ambele :)) :*

    ReplyDelete
  2. Love your pink look, no bad taste at all!!

    ReplyDelete
  3. You look so cute, love the bag and blazer!

    xo, Serli
    www.lesoleilchic.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bravo papusica, ai nota 10 din partea mea

    ReplyDelete
  5. What a beautiful way to wear pink -- and the blues are the perfect accent!

    love,
    a

    www.missdecaf.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Imi place mult combinatia de culori pe care ai ales-o !
    Ador sandalele!
    http://milionlineblog.wordpress.com

    ReplyDelete
  7. Simona, asta nu era provocarea lansata de Harper Bazaar's Romania, prin care trebuia sa te imbraci cu ceva roz si sa te fotografiezi impreuna cu ultimul numar al revistei, ca sa fii in ton cu tinuta purtata de Lady Gaga pe coperta? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inițial despre provocarea aceea era vorba, dar multe bloggerițe au ales să facă fără revistă și să fie doar o provocare de a purta roz. M-am conformat și eu și am făcut la fel. :)

      Delete
  8. Wow!!! so cute and pretty look, love that.

    http://freedmode.blogspot.fr/
    see you soon on my blog
    kisses

    ReplyDelete
  9. Love this look. The shirt just makes this outfit pop. Every single picture my eyes were drawn to your shirt.

    Kreyola Jounerys | Instagram

    ReplyDelete
  10. Cat de cute e tricoul <3 Te prind tare bine culorile astea :* Eu nici acum nu am apucat sa postez pentru #WearPinkChallenge, dar incerc sa ma grabesc :D :*

    ReplyDelete
  11. Great look darling
    wanna follow each other on GFC/Facebook and Twitter ?

    Kisses
    Hannah

    Elegantesque Blog

    ReplyDelete
  12. Cool, thanks for the tag! I'll try my best. It's perfect because I have a pink dress in the closet that's still waiting for it's first appearance on my blog ;)

    You look great, I love the casual pants and shirt with the chic blazer! Nice colour palette!

    ReplyDelete
  13. Eu am observat ca avem acelasi sacou de pe Dresslily, nu sunt deloc incantata de el, prost material, ieftin... desi aparent arata ok :D
    Glumesc, am observat ca ti-ai vopsit parul, asta trebuia observat?? :D
    Imi place la nebunie tricoul ales, e foarte dragut si cred ca merg pe varianta pantofilor, e mai cozy :)) Te pup!!

    http://www.newtouchofcolor.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ai dreptate, nu e grozav deloc sacoul. O calitate destul de proastă.
      Nope, nu m-am vopsit, m-am tuns, mi-am tăiat mult din păr. :)
      Mersi. Te pup!

      Delete
  14. that pinky sandals <3

    http://www.twinklelittleheels.com

    ReplyDelete
  15. Just saw this post--I will definitely take on your challenge of wearing pink Next outfit post, I will do my best to pink it UP! :D You look lovely with all your pink--especially your heels and lips!

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.