QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

New collection of nail polishes - Garden of Colour by Silcare

9/3/14

EN: I bought myself a nice, lovely nail polish for the end of the summer. It was perfect for a fancy event. But before I applied it to my nails, I broke it. :)) How, you ask? I have a lot of nails polishes and they are cramped with other things, so when I've tried to get a nail scissors the nail polish fell and broke. I've done that many, many times, but no breaking until now, until my unused nail polish. :))) The good thing is that it broke only where the applicator is, so I could use it once. I will try to move it to another recipient if I can and before it will dry.
The nail polish is a part of Garden of Colour by Silcare collection. It was very easy to apply and it dried immediately. I have it on my nails for 5 days and it still looks just like in the first day. That is great! The collection has 97 shades, available in mini too. You can find mine here, is number 44.

EN: Acum ceva vreme mi-am cumpărat o ojă drăguță, potrivită pentru vară. Zilele trecute căutam ceva și normal că am dat peste ea și, bineînțeles, am spart-o. :)) Ojele mele stau foarte înghesuite alături de alte chestii, am vrut să iau o forfecuță și oja a aterizat pe jos. Nu e prima oară când fac asta, s-a întâmplat de foarte multe ori, dar nu s-au spart. Ea s-a spart. :)) Evident că nu apucasem să mă dau cu ea. Am avut noroc că s-a spart doar la gură, unde este aplicatorul, și am putut să o folosesc o dată. Acum poate doar să caut un alt recipient în care să o mut, asta dacă nu se usucă înainte. Urați-mi succes!
Oja este din colecția Garden of Colour by Silcare. A fost foarte ușor de aplicat și s-a uscat mai repede decât orice ojă pe care am încercat-o până acum. O am de vreo 5 zile pe unghii și nu a sărit deloc, nu s-a curățat. Asta e extraordinar, pentru că la mine se duce oja într-o zi-două!
Colecția o găsiți disponibilă în 97 de nuanțe, și în varianta mini. Dacă vă place nuanța aleasă de mine, o găsiți aici, nuanța nr-ul 44.


8 comments

  1. E draguta culoarea, cred ca am si eu ceva asemanator, dar nu prea o folosesc pt. ca e cam deschisa pentru gustul meu :)) :*

    ReplyDelete
  2. love the color of your nail ❤

    http://www.twinklelittleheels.com

    ReplyDelete
  3. Ai niste unghii tare dragute, nu seamana deloc cu gherutele puse pe care le vad peste tot. Imi place si nuanta asta, e perfecta pentru toamna.

    te pup, draga mea.

    http://miu-miu.ro/

    ReplyDelete
  4. Foarte frumoasa nuanta, ferice de tine ca ai unghiile rezistente, eu daca le las in starea lor naturala nu mai am nimic :)) Kisses dear!
    http://www.xcentrica.ro/my-autumn-wishlist/

    ReplyDelete
  5. Beautiful shade for you! Just lovely!

    ReplyDelete
  6. Lovely, my sweetheart!

    Happy Blogging,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ps. New post - Balance Blog life with Real Life

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.