QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Michael Jordan has nothing on me!

8/23/13

EN: How is your Friday? Any exciting plans for the weekend? I have no great plans to brag about, so I can just brag about this dress I bought a while ago for only 2 euros. Yes, I'm all about cheap and fancy clothes. :) I know this type of dress is not anyone's cup of tea, but it sure is mine. Don't say "no" to an item before you try it on, even if you think is not for you. I, for one, like special, unique items. 
So, am I the new Michael Jordan? :))

RO: Cum e vinerea voastră până acum? Aveți planuri interesante pentru weekend? Eu nu am cu ce planuri să mă laud, așa că mă laud cu rochia asta pe care am cumpărat-o acum ceva vreme de la un second hand cu doar 8 lei. Da, asta sunt, îmi plac hainele ieftine, dar șic. Știu că genul ăsta de rochie nu e chiar pe placul tuturor, însă este pe al meu și nici voi nu trebuie să ziceți "nu" înainte să încercați un lucru care nu e pe gustul vostru sau credeți că nu vă stă bine cu el. Nu se știe niciodată ce surpriză plăcută veți avea. Mie una îmi plac lucrurile speciale, unice.
Ia ziceți, sunt următorul Michael Jordan? :)))

P.S: Nu uitați de CONCURS! Puteți câștiga un curs de automachiaj oferit de Make-up Art Studio. Detalii aici.

Dress/Rochie - second hand store
Sandals/Sandale - Steve Madden
Glasses/Ochelari - Firmoo
Bracelets/Brățări - random stores
Belt/Curea - Mini Prix


You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

18 comments

  1. superba :)
    http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  2. Wow you look so effortlessly sporty, chic and cool! 2 Euros only?! Bargain alert!!

    ReplyDelete
  3. Vaaaaai, nu pot sa creeeed cat e de frumoasa! <3

    ReplyDelete
  4. rocking this look. love it

    http://mummysbubba.blogspot.co.uk/

    lots of love
    Atosa

    ReplyDelete
  5. Ce tare!!!
    Super originala tinuta de azi.
    Bv!
    :D

    ReplyDelete
  6. Love that dress! You look gorgeous!

    Check my blog if you have any time, xxx
    http://blackhair-blackdress.blogspot.fr/ ❤

    ReplyDelete
  7. Foarte draguta si sandalele imi plac iar accesorile sunt minunate
    pupici :-*

    ReplyDelete
  8. 1. invata sa pozezi.
    2. majoritatea chestiilor tale "cheap" chiar sunt "cheap" si in nici un caz "fancy".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bine spus, pe langa zecile de fete care "ahhh, ce frumoasa esti, te urmaresc, follow me back", nimeni nu-i ofera Monei o parere obiectiva, eu nu vreau sa fiu rea cu ea, dar mai are de lucrat in multe privinte. Nu stiu cat de sincere sunt fetele care o lauda cu maxima usurinta si indiferenta.
      Cred ca din cand in cand trebuie ca cineva sa ne mai traga de maneca si sa ne mai spuna "care e treaba cu parul ala?" sau "unele tinute nu se potrivesc deloc siluetei tale, mai ascunde, nu etala imperfectiunile". E ok sa ai incredere in tine, dar cu masura, trebuie sa fii un pic mai obiectiv cu tine insuti.

      Delete
  9. Chiar ca-i draguta rochia dar parca sandalele nu se potrivesc aici. O pereche de ghete rock ar fi fost mai potrivita.
    PS: aici semeni cu Dj Wanda!

    ReplyDelete
  10. sporty-chic, lovely! imi plac sandalele!! pupp

    ReplyDelete
  11. e tare faina rochia ,dar personal as fi dat jos dantela de la tiv.Mi se pare prea mult asa

    ReplyDelete
  12. E chiar interesanta rochita, cred ca as incerca s-o port!

    ReplyDelete
  13. Wow, you really enjoy fashion :)

    ReplyDelete
  14. At first I thought it was a top+skirt. Looks good as a dress, too!

    Hugs,
    S.

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.