QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Despre Luna Bijuteriilor La Rosa

8/13/13

Perioada reducerilor se încadrează în perioadele mele preferate din an, pe lângă sărbători și ziua mea :)), așa că trebuie să profit de ea la maximum. Bijuteria este una dintre plăcerile mele vinovate. Când am auzit de Luna Bijuteriilor La Rosa am fost destul de încântată. Luna Bijuteriilor La Rosa este luna reducerilor speciale, a surprizelor și a concursurilor (citiți mai multe aici). 
Eu am ochit în mod special bijuteriile cu diamant (chiar dacă deocamdată bugetul nu îmi permite achiziționarea uneia, sunt sigură că e o investiție bună).

Cerceii aceștia i-aș cumpăra într-o clipită, mă fascinează combinația de negru cu aur roz și diamante.


Nici acestor inele nu le-aș spune "Nu", mi se par foarte interesante. 


Și ultimul pe lista mea, dar nu cel din urmă, este acest colier cu cristale colorate. Șic, nu?


Reducerile din Luna Bijuteriilor La Rosa și codurile cupon pe care trebuie în mod obligatoriu să le introduceți la finalizarea comenzii pentru a se aplica reducerea sunt:

2 comments

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.