QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Blue is not just a feeling

7/25/14

EN: Although my favorite color is green, it seems that I always go for blue. I think I just have a couple outfits on the blog wearing green, but blue, oh blue, is everywhere here! :D Sometimes I like to combine different shades of the same color in a look. It looks pretty nice if well dosed.

Changing the subject: I still exercise my ass off. Just lost only a couple of kilos in two months. I never thought it will be this difficult to loose the last 10 kilos. Is been rather easy to loose those 20 kilos, extremely easy to gain another 8. But these few left are a pain in the ass! I will change my exercise routine on Monday and I hope for the best! Any nutrition or fitness tips to help me in this challenge?
If you struggled with extra kilos too I would love if you share your experience in the comment section below.
Have a terrific weekend, sugar pies!

RO: Deși culoarea mea preferată este verde, se pare că tot timpul aleg albastru. Cred că am doar câteva ținute pe blog în care port verde, dar albastru, vai, albastru e peste tot! :D Câteodată îmi place să combin diferite nuanțe ale aceleiași culori. Arată bine dacă sunt dozate cum trebuie.

Schimbând subiectul: încă fac sport de îmi ies ochii! :)) Am slăbit doar câteva kilograme în două luni. Chiar nu credeam că îmi va fi atât de greu să scap de astea 10 kg care au mai rămas. Nu de alta, dar pe cele 20 de kg le-am pierdut relativ ușor, iar alte 8 kg le-am pus și mai ușor. Dar astea se încăpățânează rău de tot și eu m-am cam săturat de comportamenul lor! Eu zic să o ia așa ușurel spre alte zări! :)))
De luni voi schimba programul de exerciții și sper să văd schimbări. Dacă aveți sfaturi de nutriție sau fitness sunt mai mult decât binevenite, iar dacă și voi v-ați luptat cu kilogramele în plus mi-ar plăcea să îmi împărtășiți experiența voastră într-un comentariu.
Să aveți un weekend de vis! :)


(click the pink word for the exact link/dați click pe cuvântul roz pentru link-ul exact)
Top/Bluză - Stradivarius via Kurtmann.ro
Skirt/Fustă - second hand store
Belt/Curea - random store
Sandals/Sandale - Zara
Necklace/Colier - Felicity Store
Bag/Geantă - Dresslily


Alright, alright, I know I'm almost 31, but sometimes I like to act like a kid! :D

Da, da, știu că am aproape 31 de ani, dar câteodată îmi place să mă comport ca un copil.:D
You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

23 comments

  1. Vaaaai ce imi place tinuta asta si cat de misto ai iesit in poze :X Se vede ca ai fost relaxata si bine dispusi, iar vremea ti-a fost prielinica :X E una dintre tinutele mele preferate clar, fusta e geniala si da asa de bine cu sandalele, parca au fost facute pentru a fi purtate impreuna :D :*:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumescu-ți! :*
      Sunt făcute de ceva timp pozele, într-o seară când m-am văzut cu Petronela. :D Și mie îmi place cum au ieșit, apusul ăla a făcut tot!

      Delete
  2. Frumoasa combinatia de bleu cu albastru!

    www.piecesofsoul.com

    ReplyDelete
  3. Cat de frumoasa e fusta! Imi place super mult!
    Si eu am facut poze in IOR acum cateva zile :P

    ReplyDelete
  4. My fav colour is blue =) and those sandals are just perfect!!
    xx

    ReplyDelete
  5. i love your sandals! ❤

    http://www.twinklelittleheels.com

    ReplyDelete
  6. awwww cat de mult imi plac sandalele!

    http://www.cristinasurdu.com/

    ReplyDelete
  7. Foarte frumos! Imi place mult tinuta, iar fusta este dementiala.

    www.eager4fashion.com

    ReplyDelete
  8. I love love love this look, the blues are so great together and I love your hair! Well, that was a lot love for one sentence ;) xoxo

    ReplyDelete
  9. Sunt foarte frumoase pozele, implicit şi ţinuta! Eu am făcut 30 days squat, 30 day Shred şi acum 30 day Ripped. Ce exerciţii faci? Acasă sau la sală? Apropo, majoritatea seturilor/programelor de exerciții trebuiesc schimbate în fiecare săptămână deoarece mușchii se acomodează cu mișcarea și nu mai lucrează atât de mult.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc!
      Acasă fac. Am făcut exercițiile Joannei: https://www.youtube.com/watch?v=C8LxBcVjJK4&index=2&list=PLP9Lk7e-DzNSXgdm4oKSJjIKPknNRoDdw și ceva cardio de la Jillian. Acum vreau să mă apuc de Focus T25 al lui Shaun T. Am auzit că e criminal.
      Eu știu că trebuie să le schimbi cam la 3-4 săptămâni, pentru că dacă le schimbi atât de des corpul tău nici nu are timp să reacționeze la program și nu îți dai seama dacă ai rezultate cu exercițiile acelea sau nu.
      Sper să văd o schimbare cât mai curând.

      Delete
  10. Si mie imi place tare mult verdele <3 Desi daca vorbim stric despre machiaj, folosesc mult, mult mai des movul haha :)) Sa stii ca te prinde foarte bine albastru, mie imi e foarte greu sa-l port, dar observ ca toate nuantele cu care te-ai jucat te prind de minune :* Vai cat de mult imi plac sandalele tale, vaaaaai <3

    ReplyDelete
  11. Stunning, I adore blue so much :))) Perfect look xx

    ReplyDelete
  12. Superba tinuta asta all blue. Imi place mult cum iti sta. Genul acesta de fusta te avantajeaza foarte tare ! :)

    ReplyDelete
  13. Cat de frumoasa este fusta si se aseaza perfect pe corpul tau!
    Ce poze frumoase ai pus, ai prin un apus de poveste!
    Si mie imi place verde, dar port cu totul alte culori si nu stiu care ar fi explicatia :))

    Cat despre slabit, eu zic sa stai relaxata, nu te stresa foarte tare, pentru ca sunt momente in care organismul nu mai poate slabi ca la inceput. Continua sa faci miscare, dar nu excesiva, ci cat sa te mentii in forma si sa ai un stil de viata sanatos.

    Te pup

    ReplyDelete
  14. Foarte frumoase pozele, iar tinuta e printre preferatele mele! Ador fustita si sandalele si implicit nuanta aceea de albastru. Lovely <3
    Pupici

    www.flashforwards.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. oh la la, you captured the lighting just right in these pictures! That sun is so orange and brilliant, and with your blue outfit, you complement is so well color-wise. :D That skirt is lovely!

    ReplyDelete
  16. Te inteleg soro perfect.Culoarea mea preferata este tot verde, dar sincer in garderoba nu am mai mult de 5 piese verzi!:))) Well tre sa ma pun calumea pe ales haine dupa culoare!! Albastrul te prinde perfect, iar outfitul asta e genial.Ador genul asta de sandale vreau sa imi iau si eu unele asa. Iar colierul este efectiv "delicos" :)))

    ReplyDelete
  17. Amazing look!
    http://elsecretodemistercloset.com

    ReplyDelete
  18. Hey :). Ador sandalele. Cit despre slabit, :). nu sunt adepta dietelor, o singura data imi amintesc, luasem 10 kg in plus si la inaltimea mea:D..well...se vedeau de la 100 de km. Am cautat eu ce am cautat, am dat de una, Scarsdale diet. M-am hotarit cu greu sa o tin, dar nu ma mai suportam. Bleah. 14 zile cu o vointa de fier si alergam in fiecare dimineata si seara cam 5 km. Am dat jos 9 kg in 10 zile si nu le-am mai pus decit dupa 5 ani :)). Dar nu cred ca mai sunt in stare sa tin diete. Mult sport, ..habar nu am, apa multa cit cuprinde, trebuie si eu sa dau jos acum vreo 7 iar ..munca de birou ma omoara :D...Eu zic - arati perfect asa, stiu...stiu..:) ..te pup. Ani

    ReplyDelete
  19. Outfit-ul tau ma duce cu gandul la mare <3

    ReplyDelete
  20. I adore the combinaison of skirt and sandals! And also the nail polish! You are marvellous! Kisses.

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.