QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

My experience at Summer Fair. Share yours!

7/5/14

EN: Hey, girls! I was telling you in the last posts about the Summer Fair, a lovely event that takes place this weekend. Yesterday I visited the fair with the lovely Adina and these are the photos. We were delighted with the interesting products we saw there and spent a great day meeting new people and having fun. Enjoy the photos!

RO: Ieri am ajuns și la Summer Fair, târgul despre care v-am tot povestit în postările recente. A fost foarte fain! Am văzut extrem de multe piese interesante: haine de designeri, accesorii handmade, cosmetice naturale, obiecte decorative. Au fost și câteva prezentări de modă, dar din păcate noi le-am ratat. Vor fi și azi așa că vă invit să dați o fugă până acolo! Atât pentru prezentări, cât și pentru toate minunățiile și oamenii deosebiți de la târg. Eu am avut plăcerea să o întâlnesc personal pe Mimi Chipăilă. Ador creațiile sale, le-am purtat de cîteva ori. Mimi este exact așa cum mă așteptam să fie, o persoană deschisă, deosebită, cu umor și extrem de talentată.
Am fost și foarte încântată să aflu despre cosmeticele naturale Beleco. Doamne, miros delicios și arată într-un mare fel! Vedeți poze mai jos.
Adina a fost partenera mea și ne-am distrat de minune! Te pup, my dear! :)

Să nu uit ce e mai important: dacă îmi lăsați un mesaj cu textul "Vreau bilet la Summer Fair", numele și adresa de mail, puteți achiziționa biletul la 10 lei, în loc de 15 lei. Comentariul nu va fi publicat. Cu el vin și multe alte avantaje: puteți intra cu toți prietenii voștri cu un singur bilet, puteți participa la tombola cu un premiu de 150 de lei oferit de expozantul vostru preferat plus că veți primi o listă cu toate promoțiile, discounturile și cadourile oferite de expozanți. 
Încă mai aveți timp să cereți un bilet, târgul începe azi la ora 12 și se termină la ora 21. Să nu îl ratați!



Cu Adina.
La standul Mimi Chipăilă.









8 comments

  1. Ce bunatati!! Esti foarte frumoasa!! :*

    ReplyDelete
  2. ce fain. mi-ar fi placut sa o cunosc pe Mimi si cu voi sa mai stau.pupp

    ReplyDelete
  3. Abia astept sa ne vedem iar :D Am petrecut o zi super ieri :X :*:*

    ReplyDelete
  4. Multumesc mult de tot pentru aprecieri si pentru vizita! A fost o placere sa va cunosc! Gabriela de la Beleco

    ReplyDelete
  5. This looks like a lot of fun...so many amazing things xx

    ReplyDelete
  6. Simona, ce ne faci tu noua cu pozele tale!
    Hmm, produsele Beleco arata foarte bine, dar mie mi-au furat ochii pantofii Seduce!!! :D

    Pupici

    ReplyDelete
  7. wow din ce se vede a fost foarte fain !!!
    www.ioanafelecan.com

    ReplyDelete
  8. It seems like you had a great time :D Vad o gramada de lucruri frumoase in pozele tale, cred ca a fost un trag foarte reusit! Ma bucur ca v-ati simtit bine, aratati amandoua minunat, de-abia astept sa ne vedem :*

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.