QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Autumn in colors

9/20/13

EN: It begins to feel like autumn. I can't remember the last time I wore a blazer or a pair of pants (well, I don't usually wear pants or shorts). These days these two items are a must, so I've included both in today's look. I wore this pretty dress as a top because I felt it goes perfectly with the printed pants and makes a nice contrast with the white blazer. I've truly missed wearing pants, I felt very comfortable in them. They look good and feel good!
What is your fall must-have piece?

RO: Începe să se simtă a toamnă. Nici nu mai țin minte de când nu am mai purtat un sacou sau o pereche de pantaloni (nu că aș purta de obicei pantaloni, lungi sau scurți). Însă zilele astea cele două piese sunt esențiale, așa că le-am inclus pe ambele în ținuta pe care o vedeți astăzi. Am purtat rochia asta drăguță ca bluză pentru că mi s-a părut că arată foarte bine cu pantalonii cu imprimeu și creează un contrast drăguț cu sacoul alb. Mi-a fost dor să port pantaloni, m-am simțit tare confortabil în ei. Unde mai pui că sunt și tare frumoși!
Care este piesa vestimentară de care nu vă puteți despărți toamna?

Pants/Pantaloni - Here
Blazer/Sacou - Here
Dress as top/Rochie ca bluză - Atmosphere
Sandals/Sandale - Zara via kurtmann.ro
Bag/Geantă - Bershka via miniprix.ro
Necklace/Colier - Maxnina
Ring/Inel - H&M


You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

33 comments

  1. Cred ca este una dintre tinutele mele preferate, de aici pe blog!! Te prinde foarte bine aceasta nuanta de albastru!
    Pantalonii sunt superbi!

    ReplyDelete
  2. Superb, imi place la nebunie tinuta asta si iti sta si extrem de bine imbracata asa! :X :*

    ReplyDelete
  3. Oooh, I really dig that ring of yours--natural jewelry is the neatest because of its irregularities. Really neat pants, too, wow!

    ReplyDelete
  4. Cromatica tinutei te prinde foarte bine.
    Imi plac pantalonii foarte mult, la fel si geanta chic.
    De sandale nu mia spun, le-am ochit de ceva timp pe Kurtmann.ro, insa m-am abtinut sa mi le iau.

    Piesa vestimentara a acestui sezon este sacoul, iar de incaltat am niste ghete ankle de care nu m pot desparti!

    Pupici
    Catalina
    www.ebonyvintage.blogspot.ro

    ReplyDelete
  5. Nice outfit my dear! I love your hair like that!

    Check my blog if you have time to kill, xxx
    http://blackhair-blackdress.blogspot.fr/ ❤

    ReplyDelete
  6. Imi place tinuta ta!!!Pantalonii,geanta si colierul sunt de vis!!

    ReplyDelete
  7. Frumosi rau pantalonii astia! Imprimeul este...whoa...delicios! :D

    ReplyDelete
  8. Chiar frumoasa tinuta aceasta, imi plac toate piesele!

    ReplyDelete
  9. These pants you are wearing are all kinds of awesome! I absolutely love it with the crisp white blazer, you look stunning! Well, Panama doesn't have Fall; but when I lived in the U.S. my must have fall item was colorful tights!

    www.thejoyoffashionblog.com

    ReplyDelete
  10. Outfitul tău mă duce cu gândul la primăvară-vară. Este vesel, fresh și pun pariu că e și comod.
    Pantalonii sunt un statement și cred că ai făcut bine că ți i-ai achiziționat, pentru că pot fi purtați într-un număr foarte mare de variante.

    P.S. geanta este foarte cool, am ratat-o pe miniPrix.

    ReplyDelete
  11. Superba tinuta, impecabila! Cat de mult imi plac pantalonii si imprimeul lor.
    xo

    ReplyDelete
  12. Superbă combinaţie! Îmi place mult şi-ţi stă atââât de bine în alb ♥♥♥

    ReplyDelete
  13. those printed pants are amazing! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  14. Love that pants!!!!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    ReplyDelete
  15. imi plac si mie pantalonii, trebuie sa-i mai scot si eu la plimbare :))
    SandraB.ro

    ReplyDelete
  16. Vai de mine! Cat de frumosi sunt pantalonii si cat de frumoasa e intreaga tinuta:X Arati minunat :*

    ReplyDelete
  17. Ce mult imi plac sandalele si colierul!!! si eu vreau :P

    Roxana
    http://secretlyafashionista.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. foarte frumos outfit! nu vreau toamna! te pupp

    ReplyDelete
  19. Wow. Imi mega plac pantalonii si imi mega placi cu parul pe o singura parte.
    Te-ai gandit sa te razi? Sau macar sa ti-l stilisezi cu agrafe ca sa fara ras? Cred ca te-ar prinde.
    Really!!!
    Hugs...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi, mersi, Emanuel! Să știi că da, m-am gândit să îl rad, dar încă nu știu ce să îi fac sigur. Până una-alta o să încerc varianta cu agrafele, deși cam am două mâini stângi. :))

      Delete
  20. I adore this whole outfit from the pants to that amazing ring!
    Deejay Speaks

    ReplyDelete
  21. Love this outfit! special pants

    http://differentcands.blogspot.kr/

    ReplyDelete
  22. Nu-mi place toamna dar imi plac pantalonii tai ....:)) .si restul..

    ReplyDelete
  23. ce frumoasa e geantaaa <3 te prinde foarte bine albastru :D imi place tinuta
    pupici :*

    ReplyDelete
  24. Your pants are gorgeous and suit you so well!

    XO Imke

    ReplyDelete
  25. wow so elegant! you`re a real lady!x

    ReplyDelete
  26. These pants are AMAZING! I love your quirky, unique style!

    Xo, Hannah

    sweetsweetnoir.net

    ReplyDelete
  27. Print-ul pantalonilor este foarte interesant!!!

    ReplyDelete
  28. You are amazing, I love your style!

    ReplyDelete
  29. din pacate miroase a iarna!
    pantaonii sunt superbi

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.