QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Spice it up

10/19/10

The boho-rock combo has always been my thing, I think it shows my girlie side, but at the same time my tough side, which I think is more predominant. This is why I chose to wear this outfit. The mix of floral blouse,  floral bracelets with skeleton, rock bracelets and stockings (that are also sweet and tough: the upper part is with flowers and the rest is with polka dots)..well, this is me. And to spice it up more I wear heels:)

What's your favorite style?

Blouse-Etic
Stockings-Golden Point
Belt/ribbon-from a dress
Floral bracelets-Accesorize
Black bracelets-no name
Shoes-no name

22 comments

  1. love it love it love it! imi place f mult bluza, printul si mai ales the-shoulder-detail :D the tightsssss awgh, aveam si eu unii de la H&M pe care i-am rupt :| si imi caut de muuult timp o pereche de ciorapei cu buline :D
    imi plac si pantofii si accesoriile :) singurul lucru pe care l-as fi schimbar ar fi fost cordonul, ar fi mers mai bine o curea subtire neagra cu tinte
    anyways, te prinde tare bine stilul asta si imi place outfitul tau. :*

    kisses
    Sandra

    ReplyDelete
  2. @Annachiara: Why, thank you
    @Sandra: Multam', multam'..ma bucur ca iti place!..si mie imi place f.mult bluzita asta. As vrea si eu o pereche de ciorapei cu buline, pt ca acestia sunt cu banda adeziva si nu pot sa ii port cu orice.
    Da, o curea subtire cu tinte ar fi fost ideala, din pacate nu am in dotare, dar tare as vrea una!
    Kisses too:)

    ReplyDelete
  3. Wow these stocking are so amazing!! Very cool with the mixed prints! My style is the casual-cute I'd say.


    Check out my current giveaway if you like! :)

    ReplyDelete
  4. Thank you! I really like your style, you know. Gonna enter your giveaway tomorrow and post on the blog about it;)

    ReplyDelete
  5. O super combinatie!Edgy si totusi feminin, boho si totusi rock.Ma unge la inima:D Nu mai zic nimic de ciorapii aia, sunt prea lovely:D
    Legat de my favourite style, imi plac multe dar cred ca preferatul meu este stilul boho cu tot ce implica el: lungimi maxi, platforme, franjuri, flower power, bentinte, flori in par, culori puternice and so on.
    Gata, tac:D

    ReplyDelete
  6. I want to thank you for your cute comment!;)
    Such a lovely Blog you have here. Follow you.
    Follow me back? xx, Alice :)

    ReplyDelete
  7. Pe vremuri iti urmaream tinutele pe lookbook dar nu am stiut ca ai si blog, am aflat de pe forumul Breslo. Multumesc ca m-ai adaugat in lista ! Si tu esti la mine in blogroll ;)
    Iti ador ciorapii ! Si eu imi doresc...cu bulinute sau cu inimioare !

    ReplyDelete
  8. @Laura: yeah, I know..thanks:)
    @Heels lover: Hey, tu iar vrei sa ma faci sa ma inrosesc:). Si eu ador stilul boho, unul dintre favoritele mele(dupa cum se poate vedea si din titlul blogului:P)..si nu, sa nu taci, spune tot:))
    @Alice:Don't mention it! Thank you also. I'm following you back:)

    ReplyDelete
  9. @Issa: Aaa, da, vremurile cand postam pe e-girl, dar chiar si-a pierdut farmecul lookbook-ul de acolo! Blogul il am de mai putin de o luna, in general imi postez tinutele pe un site de profil din strainatate. Multumesc ca m-ai adaugat!
    Si da..si eu as vrea niste ciorapei cu multe inimioare!!

    ReplyDelete
  10. So nice to see you from Chictopia! You look so darling in the floral dress, and the mix of polka dots and the rocker chic theme is adorable.

    Thanks for your sweet comment on my blog, I'm following your blog now, hope you can follow me too! :)

    xoxo, the fancy teacup

    ReplyDelete
  11. @Le pepite: I'm flattered, thank you!
    @The fancy: Thanks you so much. I'm following you too:)

    ReplyDelete
  12. eu abia mi-am cumparat una neagra cu tinte mate de la un second hand, nou nouta :D si mai am una vans pe care am luat-o dintr-un skateshop. hmmm daca iti cauti o curea subtire cu tinte, poti gasi prin sh :D si de obicei gasesc curele dragute.. for example : MOSCHINO BELT ?!?! cu 2,5 lei :)) abia astept sa o port. :D

    PS: mi-am schimbat blogul. sa ma schimbi in blogroll: http://themessyglam.blogspot.com
    :D

    kisses,
    Sandra

    ReplyDelete
  13. si app de ciorapei cu buline.. eu am o pereche de la meli melo.. dar nu sunt cine stie ce.. vreau sa imi iau o pereche tot de la H&M (sunt 2 perechi in set unii cu buline si unii in dungi).. daca te intereseaza sa imi zici pt ca in curand vreau sa imi iau si eu :D

    ReplyDelete
  14. Eu pe la sh-urile din zona nu am gasit nici urma de curele:))..o sa caut, chiar vreau mai multe asa mai subtirele. Voi schimba acum in blogroll.
    Aaa..pai vreau si eu ciorapi..unde te duci tu sa iei de la H&M?!

    ReplyDelete
  15. eh, that's one of my secrets :)):D vorbim pe FB.

    ReplyDelete
  16. Well, hello there!:) Imi pare rau ca nu merge, poate isi revine mai tarziu. Imi place ideea blogului tau, nu-mi place sa dau pe o haina mai mult decat (mi se pare mie ca) merita!:)

    ReplyDelete
  17. i love those stockings! very unique... never seen a stocking top like that... Very cool.

    ReplyDelete
  18. Cred ca am un Golden Point aproape, trebuie sa am si eu ciorapei cu bulineeee!

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.