QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Frumusețea se întreține cu Nomasvello!

11/24/15

Fete dragi, vouă vă vine să credeți cât de puțin mai este până la sărbători? Eu nu prea realizez, ce-i drept. Însă știu că tuturor ne place să fim cât mai în formă pentru petrecerile de Crăciun și Revelion. Așa că eu astăzi vin cu câteva recomandări pentru voi, tratamente testate pe propria piele și care au primit ok-ul meu. Am avut ocazia să încerc câteva servicii la Nomasvello, lider mondial în epilare definitivă cu IPL. 


Nomasvello a luat ființă în 2007 în Spania și în 8 ani s-a extins în 16 țări de pe 3 continente: Spania, Italia, Portugalia, Marea Britanie, Elveția, Slovenia, Bulgaria, Polonia, Bosnia, Georgia, Brazilia, Mexic, Venezuela, Croația, Emiratele Arabe și România. În România a apărut în anul 2010 și în 5 ani a deschis deja 20 de centre în București, Constanța, Craiova, Galați, Bacău, 
Cluj, Baia Mare,Timișoara, Brasov, Iasi și Ploiesti.
Nomasvello este cea mai mare rețea de înfrumusețare din lume, cu 1200 de centre pe plan mondial. Este specializată în epilare definitivă și terapii faciale (riduri, linii de expresie, pete solare şi de bătrăneţe, acnee) care utilizează lumina intens pulsată (IPL).


Eu am testat tratamentul anticelulitic cu LED și tratamentul de fermitate cu LED. Le-am programat pe ambele în decursul unei săptămâni pentru a obține un efect mai puternic. Oricum este recomandat ca pentru rezultate depline să faceți între 10-12 ședințe. Eu vă pot spune doar părerea mea după o ședință. 
În primul rând am fost foarte plăcut impresionată de amabilitatea personalului și de modul profesionist în care am fost tratată. Pe parcursul tratamentului mi-au fost explicați toți pașii și efectele fiecărei proceduri. Eu am ales ca zonă pentru tratament coapsele și am lăsat aparatul LED+ Esthetic să își facă treaba. La ambele tratamente mi s-a făcut timp de 5-6 minute un masaj cu o cremă care stimulează microcirculația. Apoi am așezat partea ce doream a fi tratată sub aparat. Ședința durează 20 de minute și este compusă din 3 părți: activarea enzimelor, vasodilatația și drenajul. La fiecare funcție îndeplinită lumina LED-ului se schimbă. Tot ce simțiți pe parcursul tratamentului este o plăcută senzație de răcoare, tratamentul nefiind invaziv. 
Cel anticelulitic are un efect vasodilatator și tonifică în straturile cele mai profunde ale pielii, reducând celulita și excesul de grăsime. Eu mi-am simțit pielea mult mai catifelată și mai netedă.
Cel de fermitate garantează recăpătarea elasticități și fermității pierdute ca urmare a trecerii timpului sau a schimbărilor de greutate.


O altă procedură încercată de mine a fost și curățarea facială în profunzime ProSkin și LED-ul facial cu colagen. Dar despre asta vă voi povesti într-o altă postare, după ce voi încerca și rejuvenarea facială, pe care o aștept cu nerăbdare, pentru că anii deja încep să își spună cuvântul. Peste doar 3 zile voi împlini 32 de ani, așa că nu mai sunt chiar tinerică. :)

Ca o concluzie la articolul de azi: recomand cu mare drag Nomasvello, au servicii de calitate și un personal minunat. Să îmi spuneți dacă ajungeți pe la ei și ce tratamente vă fac cu ochiul.

Îi găsiți pe www.nomasvello.ro, pe Facebook: https://www.facebook.com/nomasvello.ro și Instagram: @nomasvello_romania.


No comments

Post a Comment

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.