QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Photoshoot for Moda&Style

8/25/15

Outfits - Moda & Style
Make-up - Oana Busuioc

EN: Hey, babes! I'm back with a photoshoot I did a while ago for Moda&Style, a luxury fashion retailer selling international brands. It was a fun day with fellow bloggers as we've tried clothes from REDValentino, Armani, Versace and so on. Here are my four outfits. Let me know your thoughts! :)


RO: Salutare, fete dragi! Am revenit cu o ședință foto pe care am făcut-o acum ceva vreme pentru Moda&Style, un retailer de modă de lux situat în Jolie Ville, dar și cu magazin online: www.modastyle.ro. A fost o zi distractivă petrecută cu alți bloggeri în care am probat haine ale designerilor internaționali, printre care REDValentino, Armani, Versace și așa mai departe. Eu mi-am ales patru ținute pe care le vedeți în fotografiile de mai jos. Sper să vă placă. :)


You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest -Instagram.

5 comments

  1. Prima si a treia iti vin tare bine, se potrivesc si cu restul elementelor. Imi plac pliseurile rochiei rosii, cred doar ca machiajul nu te avantajeaza.
    Felicitari pentru colaborare, Mona! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc fain, Mihaela! Sunt total de acord cu părerea ta despre machiaj. :)

      Delete
  2. OMG!!! Super retro and cute outfiturile si pozele. Atitudinea pune puctul pe 'i'. Rochita neagra si cea rosie cu putina dantela mi se pare ca iti vin foarte bine!:)

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.